ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

MEGALOVANIA

לפני שנה. 22 במאי 2022 בשעה 21:12

בעקבות דיון שיש בפורום, אני התחלתי לחשוב על החפצה. 

מה זו החפצה? 

 

למה אצל נשים (לא כולן וכולל אותי, כן?) החפצה זה מגעיל ודוחה ובבלוגים של נשלטים זה הדבר שהם הכי רוצים להגיע אליו?

 

האם רוב הגברים, אם הם לא עברו הטרדה מינית או abuse, מבינים מה זה באמת החפצה? 

 

מה ההקשר ההיסטורי של זה? 

 

 

מה דעתכם על זה? אני אשמח לשמוע, במיוחד אם אני טועה. רק בבקשה אל תהיו מגעילים לגבי זה.

WitchFuneral​(שולט) - נשים הן הבוחרות, גברים הם הנבחרים. אגב, לא רק אצל בני אדם, זאת דינמיקה מאוד נפוצה בקרב זכרים ונקבות. עניין ביולוגי נטו לדעתי. לאישה חשוב לבחור גבר עם יכולת להעמיד צאצאים חזקים ובעלי סיכויי הישרדות גבוהים, לכן היא יותר בררנית. זה תפקיד מאוד חשוב. כלומר, בכל הנוגע לדינמיקה מינית לאישה יש יתרון. גם פה, למרות שיש לנשים פנטזיה מינית הן לא פשוט יזרמו איתה, הן יבררו ויחפשו את מי שהן רוצות. לעומת זאת, לא מעט מהנשלטים שפה יקפצו על המציאה הראשונה שהם ימצאו. בכל מה שקשור למין, גברים נמצאים בעמדת נחיתות, וקל מאוד להתחבר למקום של השפלת מבט והחפצה עצמית. כאישה, גם כנשלטת את מחוזרת ברמות (בניגוד לדינמיקות של שולטות ונשלטים, ששם הנשלטים הם עדיין "צדים" את השולטות), וקל ברמות בקצב הזה לא להתחבר למקום הזה. קל מאוד להגיע למצב שאת מרימה את הראש ואומרת שאת לא כזאת, כי כל העולם משדר לך שאת לא כזאת.
זאת דעתי.
לפני שנה
Arsene - בעיקרון, החפצה זה כשאדם א' משתמש באדם ב' לצרכים שלו תוך כדי שהוא שולל את האנושיות שלו. נניח, אם את עובדת במשרד אז הבוס שלך משתמש בך לצרכים שלו, אבל לא שולל את האנושיות שלך - יש לך זכויות, את הולכת הביתה בסוף יום העבודה, יש לך חיים משלך. אבל אם הוא היה כולא אותך במשרד, מכריח אותך לעבוד, והיה אלים כלפייך כל פעם שמתחשק לו, אז הוא היה שולל את האנושיות שלך ואפקטיבית הופך אותך לחפץ.

יש כל מיני סוגים של החפצה, כשעבדות זאת הצורה הברורה ביותר שלה. החפצה מינית היא אותו דבר, אבל כשהשימוש מיני - אז אונס, זנות, עבדות מין, וכו' הם כולם החפצה.

יש את השימוש היומיומי והשבור שבו אומרים "החפצה" ומתכוונים "יחס מיני לא רצוי", אבל זאת בד"כ לא החפצה. רוב האנשים לא שואפים לשלול את האנושיות של מושאי התאווה שלהם; אם כבר, להפך - הם שואפים להאניש, להוסיף אנושיות, להתייחס למושא התשוקה שלהם כיותר אנושי ויותר שלם. מין הוא אקט אינטימי ורובנו לא חושבים ככה על חפצים, בכלל.
לפני שנה
Arsene - מבחינת ההבדל בין נשלטים ונשלטות, אני חושב שנשלטים רוצים שיחפיצו אותם כי הם חווים את האנושיות שלהם כמשא, כמשקולת. הם רוצים את החופש של לא להיות אנושי יותר.

יש נשלטות שהן גם ככה, אבל הרבה נשלטות, מהניסיון שלי, רוצות את ההפך - הוא רוצות שיאששו את האנושיות שלהן, לא שיחפיצו אותן. הן רוצות שמישהו יתייחס אליהן כאוצר אהוב ולא כחפץ, והן מבינות את הלהט, החרמנות, והאלימות של בדסמ בתור הוכחה לזה שהן אנושיות - הן מייצרות את הרגשות האלו אצל הדום.
לפני שנה
beckham - לסמוך
לפני 3 שבועות

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י