סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע בעולם שכולו שליטה...

נשלט מנוסה מאוד! עפר ואפר תחת רגליה... (של מי שתפרוס חסותה)

משתף במסע אותו חווה לאורך הדך, הכל אמיתי! מוזמנים לעקוב ולפרגן...

תזכרו תמיד, העולם נחלק לשניים: שולטות/ים ונשלטות/ים. זה נקבע למעלה... אל תתאמצו לבחור צד...
לפני 3 שנים. 21 בספטמבר 2020 בשעה 9:14


לגמירה יש משמעות מאוד חזקה אצל הזכרים,  וצורך כמעט הכי חזק בקשר אינטימי. רבות מהשולטות המנוסות זיהו את נקודת התורפה הזו,  ולכן העיסוק בזה כמנופי לחץ, שליטה, ענישה, פרס ועוד... הן כמעט ציר מרכזי כשמדובר בקשר שליטה שמעורב בו גם זוגיות ואינטימיות.


כמעט כל זכר אנושי בטבע, חש את הצורך לפורקן מיני, ויודע איזה קושי בלתי נשלט זה הרצון לגמור. משימה שקשה לעמוד בה לאורך זמן - אף זר(ה) לא תבין זאת.


כל מלכה שולטת, יודעת שכדי להביא עבד למצב כניעות וטוטאליות, הדרך לשם מאוד פשוטה (לה), קשה ואכזרית לעבד, והיא פשוט לשלוט לו בגמירה. בעיקר מתי, איך וכמה זמן בין פעם לפעם.

עבד מגורה שלא גמר כאשר שק אשכיו נפוח ומלא,  היודע שהפורקן שלו תלוי בחסדי מלכתו, יהיה לרוב מוכן לעשות כל דבר, אבל כל דבר!!! גם אם לכאורה הדבר אינו הגיוני. שולטת חכמה, יודעת לעשות באופציה זאת שימוש ולהפיק מימנו את המירב, כל עוד הוא מושכל,במינון נכון, לא שרירותי, ובעיקר סביר!  


לא שוט, קשירה, איזוק, ספנקים, כאב פיזי ככל שיהיה באיזורים שונים, השפלה וכל מאפייני שליטה מוכרים וקשוחים ככל שיהיו, יכניעו עבד לאורך זמן.


אבל דבר אחד כן!  
לא בכדי, נולד האביזר הפשוט לכאורה, אבל הכל כך אכזרי ביכולת שלו. ״כלוב לזין״. בעניי ובתחושותיי, זאת מהות השליטה! יש בזה אמירה ברורה וחד משמעית מצד השולטת: ״הגבריות שלך בידיי, ברצוני תעשה וברצוני אחליט מתי תגמור״. עד אז אתה תתפתל בפניי, תתחנן, תרד לעמקי התחתית, תהיה עפר ואפר לרגליי, והכי חשוב תהיה כנוע בפניי.


אחת הפנטזיות שלי זה, שמלכתי בבוא העת אם וכאשר נצליח לקיים זוגיות משותפת, תבסס באופן הזה את השליטה שלה בי. עד כה, מימשתי כל פנטזיה... 


עד אז..... מקווה שמלכתי תשקול בחיוב קיצור העונש לא לגמור עד אחרי כיפור..


תמיד בסגידה ובהערצה. 

אביר כנוע​(נשלט) - ברשות המלכה ליסה...

כתיבה יפה ומאד מדוייקת של העבד.
ניכר כי הוא מכיר את העולם הזה היטב ובעל ידע עמוק.
מסכים לגמרי.

ותודה למלכה, שבזכותה הכל מתקיים.
לפני 3 שנים
עפר תחת רגלייך​(נשלט) - מדוייק
לפני 3 שנים
תחת השמש​(נשלט) - עונש קשה!
לפני 3 שנים
עבד לכל החיים - כתיבה מושלמת
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י