סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע בעולם שכולו שליטה...

נשלט מנוסה מאוד! עפר ואפר תחת רגליה... (של מי שתפרוס חסותה)

משתף במסע אותו חווה לאורך הדך, הכל אמיתי! מוזמנים לעקוב ולפרגן...

תזכרו תמיד, העולם נחלק לשניים: שולטות/ים ונשלטות/ים. זה נקבע למעלה... אל תתאמצו לבחור צד...
לפני 3 שנים. 21 בנובמבר 2020 בשעה 8:45

👑

המשימה הושלמה!
הושלמה לשביעות רצוני!
לא, לא ככה...
הושלמה הרבה מעבר למה שציפיתי שישביע את רצוני!
הבטחתי שאספר במה מדובר
אז הנה...
לפני כשבועיים נתתי לשפוט שלי משימה לשכב עם מישהי, לבחירתו, ולא בת הזוג שלו! ולצלם לי סרטון. לא ארחיב על הרקע למשימה אבל רק אציין שלקח לי הרבה זמן לחשוב ולהגיע למסקנה שזה מה שאני באמת רוצה.
הוא, לעומתי, בכלל לא היה בטוח שזה רעיון טוב, יותר נכון לומר, הוא התנגד בכל כוחו ועד הרגע האחרון ממש! ונכון, המשימה "קצת" מורכבת ובעיתית מהרבה היבטים ובעיקר, איך מצלמים את האקט בהסכמה של הצד השני? וזה שזה חייב להיות בהסכמה, היה תנאי עיקרי וחשוב כי היה על השפוט שלי להתגבר על הקושי ולשכנע מישהי להסכים לצילום..זו משימה לא פשוטה בפני עצמה. בנוסף הוא היה צריך לדאוג לכך שהסרטון יהיה מעניין ומדליק כמובן!
דבר נוסף, שמאוד הדאיג אותו היה איך אני אקבל את זה בסופו של דבר. הוא נורא חשש שכשאראה את הסרטון, זה לא יעשה לי טוב וכפי שכבר סיפרתי לא פעם, הסיוט הכי גדול שלו הוא לאבד אותי. בקיצור הוא היה נורא בלחץ ובחששות רבות וניסה כל פעם לרדת מהמשימה. אבל לא ויתרתי והמשכתי לדרוש. בנוסף, היה עליו לעדכן אותי בשלבי ההכנה וההתקדמות לקראת רגע השיא של ביצוע המשימה. הדבר היחידי שביקשתי ממנו הוא, שלא ייספר לי דקות לפני שהוא בדרך לביצוע, אלא ייעדכן אותי כבר אחרי. וכך היה להפתעתי הרבה אתמול, יום שישי, היום הכי פחות מתאים ומצופה..כביכול..
השפוט שלי הכין 3 סרטונים! לא אחד, אלא שלושה!
מה שזה עשה לי!!! אחד הסופ"שים המדהימים בתקופה האחרונה!!! זה הרשים אותי בצורה מטורפת, חירפן לי את הצורה! אני בהלם מהתגובה שלי בעצמי..לא ציפיתי שכך ארגיש אחרי הצפייה בסרטונים! אני עדיין ב"היי"! לא מפסיקה לחשוב על זה, עליו, עלינו... זה עורר בי רצון עז להמשיך ולחזק עוד יותר את השליטה שלי ולהכניע אותו עוד ועוד!
ישאלו אותי, "למה לתת משימה שכזאת? בשביל מה?"
אני אענה כך:
קחו רגע ותחשבו על מהות המשימה והמשמעויות העמוקות שבה. על פניו, זאת נראת משימה כיפית, משימת מתנה לשפוט. מה רע בזיון? חלום, לא? אממה, אם מתבוננים קצת יותר לעומק, מבחינים במורכבות המוסרית בעיקר. מעבר לעובדה שהעבד שלי בגד בבת זוגו בהוראת השולטת ולא מבחירתו החופשית, יש כאן ניצול של עוד צד, ההיא, שמופיעה בסרטונים אמנם בידיעתה ובהסכמתה, אך ללא שום מושג למה ולמי הסרטונים האלה מיועדים ובניצוחה של מי כל ה"כיף" ההיסטרי הזה למעשה התבצע! והכי הכי חשוב הוא, שבמהלך כל התהליך של ההכנה וביצוע המשימה, מה שעמד לנגד עיניו של השפוט שלי היה הרצון העז לרצות אותי, השולטת שלו!
   א נ י   נ כ ח ת י  ש ם   ב ח ד ר      כשהוא זיין אותה!!!


זאת שליטה אמתית בעיניי! זאת הייתה המטרה העיקרית שלי וזה מה שקיבלתי! וכן, זה עשה לי את זה ביג טיים!!!


         👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑

Whynotreal - מצטער להרוס.
אסור להפיץ תמונות, הקלטות או סרטונים בעלי אופי מיני ללא הסכמתו של האדם המצולם ופרסום כזה יכול להוות עבירה של הטרדה מינית ופגיעה בפרטיות, שהעונש עליהן הוא עד 5 שנות מאסר.
לפני 3 שנים
עפר ואפר לרגליה​(נשלט){המלכה ליסה} - לא הרסת כלום, הכל טוב
לפני 3 שנים
עפר ואפר לרגליה​(נשלט){המלכה ליסה} - הסרט צולם בידיעה, אישור ןהסכמה!!! לא הופץ לשום מקום, אפשר להרגע.
לפני 3 שנים
Sentinel - מדהים
לפני 3 שנים
רונבו​(נשלט) - שולטת מלכה אמיתית את
לפני 3 שנים
תובנות​(מתחלף) - משימה מעניינת, הלוואי הייתי מקבל משימה בזגנון כזה
לעשות משהו שמלכה מבקשת והיא נוכחת וצופה!
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י