בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 5 שנים. יום שלישי, 31 באוגוסט 2021 בשעה 10:51

התבלבלת והרמת עליי היום את הקול

אפילו האשמת אותי שאני לא בסדר

"זה ההורמונים" אמרת...

אבל שכחת מה הולך להיות רגע אחרי הריב... מה שהיה זה רק פרק א' של העונש... תתכונן, יכאב להן מאוד שם למטה...

ובכל זאת, ההתנצלות מתקבלת כלב מושפל שלי...

 

https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=137465&postid=1195657#comments

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י