לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

באתי לקחת אותך

לפני 8 חודשים. 1 באוגוסט 2023 בשעה 19:33

ערב שבת היה פורה מאוד, הצעתי לה מיד לאחר ארוחת הערב החגיגית לצאת איתי להתאוורר קצת...יצאנו יחד "לטייל" באוויר הצח וכשהגענו לחורשה שליד, בשכונה שבה היא מתגוררת ישבנו לנו לנוח. היא התקרבה אלי קירבה רבה מה שהיווה רמז לכוונותיה למרות שהיא דתיה חסודה...ישבנו בדממה מתוחה מספר רגעים על הספסל. שאלתי אותה האם אפשר לדבר על נושאים המהווים טאבו בעולמה, והיא ענתה בכן שקט אבל החלטי. 

הקשיתי עליה ושאלתי האם היא מאוננת באופן קבוע, והיא ענתה בחטף ובקול שקט שלפעמים. ראיתי שהיא מתרגשת מאוד...התברר לי שכמובן אף פעם היא לא אוננה ליד מישהו או מישהי אחרת...אז הצעתי לה לאונן יחד איתי בצורה שהיא לא עשתה מעולם.

אני התחלתי ראשון כדי לתת לה הרגשה נוחה יותר, ביקשתי ממנה להביט עלי, פתחתי את המכנסיים הוצאתי את הזין והתחלתי להעביר את היד מעלה מטה בתנועות אוננות...היא הביטה בי מהופנטת ואז אמרתי לה עכשיו את...

היא הרימה את שולי שמלתה, ולא כל כך העזה, אמרתי לה תורידי את התחתונים ותתחילי לעשות לעצמך טוב. בהיסוס מה ובאיטיות היא הורידה את תחתוניה עד לברכיה והחלה לאונן בתנועות עדינות...היא לא הפסיקה להביט בזין שלי שעמד במלוא אורכו וכששאלתי אותה אם ראתה פעם זין עומד כך במצב הזה אמרה בשקט שזו הפעם הראשונה שהיא רואה את הדבר היפה הזה...אחרי מספר דקות של אוננות היא החלה לגנוח בקול ודי מהר גמרה גמירה חזקה מאוד שגרמה לה לרעוד בכל הגוף...

אחרי שגמרה שאלה אותי אם היא יכולה לגעת בו...בוודאי שאת יכולה אמרתי לה והיא נגעה בהיסוס רב...מחליקה את אצבעותיה בעדינות לאורך הזין שלי...המגע הבתולי ההססני הזה גרם לי לגירוי עצום והרגשתי שאני עומד לגמור...עוד מעט ייפלט ממני נוזל אמרתי לה ואת יכולה לעשות איתו מה שתרצי...ואז הזרם הלבן החזק פרץ והרטיב את אצבעותיה העדינות...ריח חריף של שפיך התפזר באוויר...מיד אחר כך היא החלה שוב לאונן, היה ברור שהיא מגורה ברמה שהיא לא מכירה ומהר מאוד היא גמרה בקולי קולות תוך כדי רעידות בכל גופה. אחרי שגמרה, שאלה מה לעשות עם כל הנוזלים שהצטברו על ידה והצעתי לה ללקק אותם...היא ליקקה, חייכה והיה נראה שהיא מרוצה מאוד...העלתה את התחתונים חזרה למקומם, אמרה שהיא חייבת לחזור הביתה, קמה והלכה.

בשביל צעירה דתיה שלא ראתה זין עומד במציאות מעולם, זה BDSM במיטבו...ושליטה מטורפת...

חלקה כאישה​(אחר) - וואווו...
מדהים , מגרה , מפתיע ומעל הכל כייפ לך !
לפני 8 חודשים
רגעים של בריחה​(אחר) - איפה החורשה הזו?
אלך לחכות לך בה
לפני 3 חודשים
לקחת אותך - אם ניפגש פעם אשלח אותך להמתין שם...
לפני 3 חודשים
רגעים של בריחה​(אחר) - מחכה...
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י