שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מהמחברת הפרטית שלי

לפני 7 שנים. 10 ביוני 2016 בשעה 18:00

לאחר שהוא ניגש ונעמד על בירכיו בפינת החדר, סובבתי ראשי בחזרה הרגשתי תזוזה בפלג גופי התחתון, יצאו שני עמודים מן השולחן, הרגשתי שרגלי נקשרות אליו... שמעתי צליל נקישה ושוב הטבעות נסגרו לי על הקרסוליים... "מה את עושה?" שאלה אותי.

"את תמיד כזאת סקרנית, תכף תדעי יקירתי, אני אשת מעשים לא דיבורים", רעד קל עבר בגופה של חברתה... ואז הרגישה קור מוזר באזור האגן שלה... כאב חד פלס את האגן... גלגל כאב... עבר אינו פוצע אותה עובר על הדגדגן משפשף אותו.. "תשתדלי לא לזוז אחרת תחפצעי במקום כל כך רגיש... חבל יש לך דגדגן מאוד יפה חבל יהיה לאבד אותו בטעות נכון?"  היא ניענעה את הראש מצד לצד מבועטת מהמחשבה על כך.. חברתה חייכה.. טומאס בוא לפה.. פנתה ראשה אל עבר העבד שישב כל הזמן הזה בשקט על השטיח בפינה... הוא קם ממקומו  וניגש רכון ראש אליה... "טומאס תכיר זאת חברת ילדות שלי, סופי... סופי תהיה לך לחברה... היא מיוחדת לא כמו האחרות ... הלילה עוברת שיוך... היא שלי כמוך לכן מהיום והלאה אתה תזיין רק אותה... ותתחיל מעכשיו" במיחים אלו פניתי לעבר הקיר והתיישבתי לצפות במחזה של הסאב שלי מזה עשור דופק את החברה הכי טובה שלי שעכשיו היא שלי... מראה מלבב למדי... עד היום לא נתתי לו חופש כזה.. ועכשיו פתוחה ומוכנה... לקבלו.. למזלה יש לו מה להציע... לאחר ששראיתי שהוא קרוב לגמירה עצרתי אותו, משכתי בחצאית הטרזן שלו לעבר ראשה ודחפתי את איברו לתוך פיה.."תמצצי!" פקדתי.."הכל עמוק יותר.. עד לטיפה האחרונה! את עכשיו הכלבה שלנו! הו ותיק לכן יש לו זכויות עליך תחת פיקודי... הבנת?!" ניסתה להנהן עד כמה שיכלה... הושטתי יד אל עבר איבר מינה  נדפה מיצים כמו כלבה מיוחמת... הורדתי את הסטראפ און שלי מהקיר ושמתי עלי ניגשתי אליה ןבמכה אחת נכנסתי פנימה מזיינת אותה כמה שאפשר... עושה אותה שלי... בזמן שטומאס מתענג על הירידה של החיים שלו.. רואה אןתו תוך כדי רועד באורגזמה וגומר על כל כולה .. מראה מלבב ביותר... דקןת ספורות אחר כך היא גמרה. 

"כלבה טובה..." אמרתי לה וליטפתי ראשה, לאחר מכן לקחתי פלוגר שהיה תלוי על הקיר ולפני שחזרה לעצמה אחרי האורגזמה הרצחנית התחלתי להצליף בין רגליה... "כלבה מיוחמת, גמרת חזק ובלי רשות! מה קורה לילדה רעה שגומרת ללא רשות של הגבירה שלה?" שאלתי-

"היא נענשת?" -ענתה תוך דמעות מהולות בפחד והתרגשות. -" תספרי בקול רם 50הצלפות, אם תטעי בספירה אתחיל מההתחלה.. ברור?"-

-"כן גבירתי" ענתה לי- "יופי ילדה טובה..."  לקחתי נשימה עמוקה " תספרי".. החלה לספור הדגדגן שלה התנפח מההצלפות ומחרמנות... מראה מלבב ביותר...סיימתי.

-"עכשיו- את שלי. ודרך אגב, טומאס-" פניתי לסאב שחזר לשבת בפינה-" הלילה היא שלך"..

חייכתי את החיוך המפורסם שלי ויצאתי מהחדר, משאירה אותה לרחמיו...

 

לא סתם קוראים לי סדיסטית עם חיוך של מלאך...

 

 

Dilvar​(נשלט) - נהדר. אם חשבתי שהחלק הראשון היה טוב אז ההמשך היה יוצא מהכלל. משאיר טעם של עוד.
מעורר את החושים והדמיון. עד כדי כך שאתה מרגיש שאתה שם, צופה בהכל מהצד. מעולה. תודה.
לפני 7 שנים
יואב 31​(אחר) - קבלי ביג לייק
לפני 7 שנים
LadyMoonLight​(שולטת) - תודה מאמי
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י