בין 2 פרטנרים חדשים ( וגם ישנים)
אפילו אם אנחנו במערכת של בדסמ, וזה אומר שצד אחד נהנה מעלינות " על השני, יש להניח שהבחורה לא נהנית מאותה אמצעים מאשר הגבר ושקה לה להגיע ליעד הרחוק בדרך כלל...לכן אני פוסלת על הצד את אלה שכותבים לי : " מתי את במרכז ? "קרא אם מזמן לך לבוא למרכז, אולי אצעה מהמיטה כדי לראות אותך"
ה"עייפות" ההתחלתית הזו מראה על חוסר רצון להתחשב בצד השני....מראה לדעתי חוסר אלגנטיות בסיסית שאומר : " באוי : את מוצאת חן בעיניי...בא לי לראות אותך...אגיע אליך ואשב לכוס קפה אתך"
בקשר כול שהוא, חייב להיות איזון נימוסית איזונית בין 2 הצדדים וזה לא מספיק קיים כאן.
בשליטה, אין משמעות בוויתור על מאמץ ויש לחשוב שלא כולם יכולים לרוץ אחרי השולט. זו המציאות הכלכלית של ארץ הקטננה שלנו...נשים מרוויחות פחוט ויש להתחשב בזה
עוד נקודה : האופי המיני החזק שיש בקשר מבוסס על שליטה לא אומר שעל כול קריצת עין, אני אתן את הגוף שלי, את האנרגיה שלי לשימוש מה שניקרא פנטזיות מיניות של האחר... פנטזיות מתקיימות לרוב אחרי שנבנית מערכת אמונה מינימלית. איננו - הנשלטות - כלי שתוכו אפשר לקחת את כול מה שבא ביד
לנשלטתף יש גם מעגר של אנרגיה לפעמים מוגבל ....ויש להתחשב אל המצב שלה....
יותר מידי נתקלתי בגישה של : " באוי....אעשה בך את זה ואת זה - קרא ישום הפנטזיות שלו - בלי להתבונן מינימלי על מה שנאר לה בבטן לחלק ולתת
לזה קוראים התבוננות הדדית שהיא קצת עמוקה בנשמה ולא רק להתרכז במישור החיצוני בלבד
יש מילה שאינה - אפילו באופן נדיר כאן- והמילה היא ROMANTICISM
אם אתם לא יודעים מה פרוש : תסתכלו במילון. אתם תוכלו ללמוד דבר אחד שתיים בקריאה טובה של המושג.
אישיות : לשולט יש את הצרכים שלו
אבל גם לנשלטת . בלי לקחת את האשר שלה, היחס יקרה לדעתי ביזה ולא יותר .
לבסוף, אם כן אתם מוצאים נשלטת שכן רוצה את כול מה שנדמה לי חסר כאן, עז עלה לכם במזל. אבל איני מכירה הרבה מערכות יחסים שיחזיקו מעמד גם במסגרת הזו כי בסופו של דבר, כולנו מחפשים יחס וכולנו מחפשים בעיקר שניהיה קיימים בעיניים של הפרטנר... שהוא "יראה" אותה תרתי ממשע ולא יתמש בה
שליטה, זה כמו טנגו : עדיין צריך להיות 2 כדי לרקוד אותו....אפילו אם מגעיים לפגישה יותר מ2
אני מקווה שלמילים האלו, יש מבין...ואם לא, אשתדל לחזור עלעצמי עד שאוכל להתטע הכי נכון לי ואולי גם לאחרות
שבת שלום
לפני 13 שנים. 8 בספטמבר 2011 בשעה 17:57