ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המתת השור

לפני 17 שנים. 2 באפריל 2007 בשעה 18:29

אמרתי באזנו " תלמד אותו ...הוא המאסטר האההוב שלי...אבל אינו יודע תהצליף "
הוא ואני הגענו לריקוד המושלם הזה...הצלפה ברוטאלית אך מפוזרת...ואחר כך, היה מתרכז בפי: ממלא אותו בזיין העבה שלו, דוחף עד חנק אותו לגרוני. הייתי מנסה ללמוד לשאוף אוויר עם האבר הזקור בגרוני. הייתי רוצה לשמור בפי כמה שיותר ביחד אם יכולת לנשום אבל, עם דרכי אוויר סגורות, הייתי חייבת להפרד מהבשר הקשה, מהצעצעוע הענק ולזרוק אותו אחוצה מהפה.

סבל הדפיקה בגרון. השיננים קודם מנסות לחוס על הביס האהוב. מרגישה אותו נתקל בחך הקשוח, מהססת רגע, ועוד פתיחה קטנה של לסתות הזמרת, הרולדה הוורודה חופרת יותר עמוק, עמוק יותר עד נגיע המתרי הקול. הינה. הוא נוגע לשם, שבוי בין שורש הלשון לתחילה הגרון ועם כל תזוזה קלה, הנאה של שולט רוטט מפיו. הינה...הזונה שלו בולעת כולו. הוא עכשיו, כולו אבר מין שלו. כלול כולו בו והיא חייבת - שפחה אובליג - להיות מרותקת לו כמו סכין בלב, עץ באדמה, פיסטינג גרוני, סיכום טוטאלי שלו הוא - עשרים סנטיניטר של בשר סגול כהה.

כהה הוא. העור - צבעו מהסס בין בוון של חום בהיר, אפור וחול רטוב. היא אוהבת את שעירותו השחור הוא, אחד אחד כמו גב של קיפוד אבל רך כפרבה של דוב. אובי השעיר מסתלסל בבית השחי. אין לו רח של פילפיל כאחרים. היא מצפה את הבושם הגברי אך אינו. כי גופו גרסיל כנער מתבגר. רזה, ארוך, ידיים רגליים של רקדנית, הוא ווידה באוזניה על ניסיונות גיי. היא חולמת - עיניים פעורות - על אבר מין גברי החודר לבין פלחים בישבן העגול, עשויות כפילט עדין שריר ושריר ללא חשד של שומן מיותר. היא נזכרת בציורים האלה של לאונרדן - דמי מדעיים, דמי אמנותים - שיד נטולת עור המגלה את הקווים ההרמוניים של שרירים מחוברים פרפקט לעצם האדם. כלום בא להפרידם - רק יצירת אלהוהים תחת עין המתבוננת שהאומן האנושי, מתפאר מהחיבורים המופלאים.
או שאחרת, הוא - מגורה מוחין - סקרן עד תום - היה חודר לתחת אחר וחופר חזק בתשוקה כולה גברית. איך להסביר דו מיניות. 2 נשים קל יותר לדמין ביחד : 2כלבות מתלסות אך 2 גברים ביחד? צריך יותר עוז להעיז על מנת שהאחד יקבל את רצונו לנגוע באבר מין אחר משלו, כינינות אלימה.
ראיתי בעבר 2 גברים מתלסים. דוחה היה לי במבט ראשון אך מהר הריקוד השונה של 2 התשוקות האלה, מרוכזות בחורים התחת ובפרח המוזר של הביצים וזיין ניראו לי לא פחות לגיטימיים של ריקוד הקימורים של שדיים, של מותניים, של ישבן אגול אגבותיהן המאפנות.
אהבה היא אהבה. סקס היא סקס. שונה אך מקובל באותה מידה, הם מאווים באותה עצמה יחוד של הבשר החי, הפועם חיים עם ליטוף הדם תחת מעתפת העור, להט חשק.

llulu​(נשלטת) - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י