לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המתת השור

לפני 4 שנים. 12 בינואר 2020 בשעה 8:21

רגעים נבחרים בתור שלוטת פרק ב
לפני 12 שנים. שלישי, 13 במרץ 2007, בשעה 10:42

 


....זו הייתה פעם הראשונה שלי בסשן בדסמ או בייחוד ב"כיוון" הזה ....לי היה מוזר במיוחד העובדה שגבר - עם מה שהבנתי ממה שהיה צריך להיות בדסמ אז - הולך "לקבל " מכות, סטירות לחי (אוי וה !) - וללקק את הזרע שלו מצלחת ברצפה. הוא היה נבוך כל כך - פעם הראשונה שלו גם עם מאהבת שלו שהיא תתלווה אליו- שאני זוכרת במכונית, שנינו נראו כאנשים שהולכים לניתוח בשיניים לפחות....או לחקירה במטרה ...או משהו ממש לא נעים. -)

המלכה הייתה יפה - התברר יותר מאוחר שהיא הייתה אחות בבית חולים -דבר שיתברר כחיוני בהחלט בעתיד הקרוב - אך לטעמי נראית כמו זונה. הפרופסור שלי הסביר לי בלחש שזה חלק מהמשחק
ah bon .... אני אומרת
כן כן ...כך זה צריך להיות. הוא הוסיף.
פתאום, היא לקחה אותו לחדר שלה ...ממש כמו רופא שיניים ....וקראה לי א"כ להצטרף.
והינה היה, הגבר היפה שלי, שחום עור וגבוה אצילי, מושפל על הרצפה, על 4, עם איזה מכשיר קשור על זיין שלו

" so bad boy ! you are cheating on your mistress !"
הצלפה על גבו
" and you don;t even say sorry Son of a bitch !"
עוד הצלפה על הטוסיק !
ואיזו הצלפה...רק הרעש הקפא לי את הדם ...היא פונה אלי ושואלת אותי אם אני רוצה להצטרף ?
" no, no !" אני עונה בכל נבוך ובורחת לכיסא.
אחרי ניבולי פה למיניהם שמצאתי וולגרי בהחלט, היא קושרת אותו על הצלב...
והגבר שלי מחוויר מעט. היא מתחילה למשוך, להכות וכל דבר העולה על רוחה עם הזין היפה שלו ...
"I will teach you to cheat again !" וגשם של הצלפות יורדות על עבר מינו, על הרגליים שלו , סטירות עוד ועוד...

להפתעתי, אני מרגישה יותר טוב עם הזמן. אני נהית נינוחה יותר ...אני משתכלת על המתרחש כמו בהופעה טיפה הוליוודית. חדש לי, טוב לי, מעניין, מסקרן לי...איך גבר יכול להתגרות מהשפלות שכאלה, ממצבים שכאלה. לא כך הוא ...
היא עוזבת את החדר לרגע וחוזרת עם עוד מכשיר מאיים מאוד בידיים. היא משתכלת עלי עם זיק בעיניים, עליו עם חיוך רע מעט, אני צופה בו עכשיו ו- כאשר בדיוק אני שואלת לעצמי איך הזין שלו הולך לקחת את העינוי הזה, הוא לוקח צבע אפור בפנים ומתעלף על הצלב ! ממש כמו ישו !

מרגע הזה, הכול הופך למופע של גרושו מרקס. האחות שבה מתעוררת פתאום והיא מתנפלת עליו על מנת להוריד אותו משם...הוא נופל רפוי בזרועותיה וניראה לי יותר ויותר אפור. השפתיים צבע יין כהה שלו הפכו לחוורות והוא נושם בקושי...היא סוטרת לו עוד ועוד, הפעם עם סטירות שהיו מעירות גופה מתה...ואכן הוא מתעורר מונח על הירך שלה, ידיים הצידה,ראשו מושפל על החזה.

עכשיו, הוא ממש נראה כמו הפיאטה של Michelangelo ואני מחייכת בתוך עצמי " הינה.....הגברים האלה...הולכים לסשן על מנת שיעשו להם רע ו בכל זאת מצליחים לקבל תיפול מסור ומלטף מי 2 נשים יפות !" אוף!

בדרכינו חזרה למלון, P העייף שואל אותי איך היה לי, אם לא נכנסתי לפאניקה יותר מדי?
תמיד אזכור את תשובתי " לא my dear one.... לא נכנסתי לפאניקה...הדבר היחד ששאלתי לעצמי זה : עכשיו, איך אני אתפטר מה גופה !"


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י