ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

על הכל...ועוד קצת...

סיפור חיי ולאו דווקא הבדס"מים...
כתיבת הבלוג מהווה חלק בלתי נפרד מהפרופיל ומהמסע שלי כשולטת וכאישה.
לפני 3 שנים. 15 באפריל 2021 בשעה 18:05

👑

סשן בבקתה היה סשן מטריף!
הוא קיבל הנחייה להמתין לי רק עם התחתונים על ארבע עם הפנים לכיוון דלת הכניסה וראש מושפל.
הגעתי לבקתה, פתחתי את הדלת ורואה את הסאב שלי, הצעצוע שלי, בתנוחה המדוייקת, על פי דרישתי. קפאתי לרגע! ממש לשבריר שניה.."מחזה מדהים", עברה במוחי המחשבה שהעבירה בגופי זרם של התרגשות מהול באדרנלין מטורף! נכנסתי, נעלתי את הדלת ובלי לומר מילה דילגתי מעליו לכיוון הספה להניח את התיק, ולהסיר את העליונית. החלטתי לעשות סיבוב בביקתה, לראות מה יש שם, שימתין בסבלנות! נכנסתי לשירותים עם המקלחת, בדקתי מה המצב, שתפתי ידיים, ניגבתי במגבת לבנה כשלג והנחתי אותה על השיש ליד הכיור. מבט אחרון, לראות שהכל נקי ומסודר וחזרתי לחלל הכניסה. הכל בשקט מוחלט. רק הדפיקות של העקבים שלי נשמעו בדקות הללו בבקתה, דפיקות שהיה נדמה שנשמעו בעיר כולה...והוא על הרצפה, מושפל, לא מרים את הראש וממתין בציפייה והתרגשות גדולה. את המתח שלו היה ניתן לחתוך בסכין.

עדיין, בלי להוציא הגה, ניגשתי לתיק שלי, הוצאתי את הכלים שהבאתי איתי, סידרתי אותם יפה על שולחן הקפה ובזווית העין קלטתי בקבוק יין עם שתי כוסות ופותחן. חייכתי לעצמי...את היין הזה אתה לא הולך לשתות בטוח! הדלקתי נר..הפעלתי מוזיקה וניגשתי למלאכה.
נעמדתי מאחוריו, מביטה בגופו העדין, בעורו הלבן נטול כל סימן וידעתי שעליי להשאירו בדיוק כזה אחרי הסשן...

"מה שלומך, סאב שלי", שאלתי אותו.
"בסדר, מלכתי", הוא השיב.
התחלתי בליטוף הגב שלו, בחנתי את גופו, עברתי עם הציפורניים השפיציות שלי...ירדתי לתחת, ליטפתי אותו מעל התחתונים והורדתי אותם מעט. ישבן מעולה! הישבן הזה שלי! ישבן שכל כולו מיועד לשעשוע שלי. ישבן של בובת המשחקים, הזונה שלי שעוד מעט יחוש את שליטתי כהוגן!
לקחתי שוט. נעמדת מאחוריו ובעודי מנסה למצוא את הזווית המתאימה ביותר להצלפות ראשונות, משפיטה אותו מילולית. הוא עונה, עונה בצורה מושלמת והנה מגיעה ההצלפה הראשונה על הישבן, לא לפני שאני מעבירה על גבו וישבנו את השוט בליטוף שמגביר אצלו את המתח עוד יותר.
הצלפה נוספת! הוא מוציא קול חצי צעקה חצי גניחה..בשלב הזה אני שומעת איך שהתיבה מחוץ לדלת נפתחת והכסף בו נאסף והמחשבה על כך שמי שנמצא מאחורי הדלת שומע את הצעקה של הצעצוע שלי מדליקה אותי עוד יותר!!
עוד הצלפה ושוב ליטוף. היד יורדת לכיוון האשכים החלקלקים שלו, שגילח במיוחד לדרישתי. Like a virgin הוא קרא לזה ואכן, חשוף ומגולח ומושפל הוא נמצא שם עבורי! הרגשה של טירוף חושים! אני מביאה את הנר שכבר הספיק להימס מספיק ומוכן לשימוש ומתחילה לאט לאט לטפטף על התחת שלו. בהתחלה מגובה רב, בודקת את תגובתו ואז מנמיכה את הנר לאט לאט. זה שורף וכואב, הוא מיילל אבל עומד בגבורה. כל צליל של "איי מלכתי" מגביר אצלי את הרצון להמשיך! נותנת לו לנשום קצת ושוב הצלפות אבל עכשיו בגב.
כואב לו, הוא מתפתל אבל עומד על 4 איתנה!
התחת שלו מגרה כל כך שאני מחליטה לזיין אותו. לוקחת כפפה, מורחת אותו ומחדירה אצבע. הוא נלחם בזה, כולו מתוח ולא משחרר. אני משאירה את האצבע בפנים, שיתרגל לתחושה (כי הוא לא נחדר בעבר בכלל! וידעתי את זה). הוא משתחרר בהדרגה והנה מגיעה האצבע השניה ואחריה עוד אחת וכבר שלוש אצבעות שלי בתוכו, מזיינות את סאב שלי! והציפורניים החדות מוסיפות לאטרף שלו ושלי! לוקחת שוב נר, נשאר בו קצת ואני מסיימת אותו בטיפטוף עסיסי בליווי גניחות וצעקות של הזונה שלי!!!
בשלב הזה אני רטובה ומגורה מאוד! אני מצווה עליו לקום ולעבור למיטה בזמן שאני יוצאת לסיגריה.

בזמן שאני מעשנת, אני קולטת שהדופק שלי בשמיים והלב תיכף פורץ החוצה...פתאום נופל לי האסימון שאני רוצה עוד ועוד ועוד... מסיימת את הסיגריה וחוזרת פנימה. שותפת את הידיים ונכנסת לחדר השינה.

הוא נמצא שם עירום על המיטה. אני מורה לו להסתובב על הבטן, קושרת לו את העיניים ואת הרגליים ומצווה עליו לשים ידיים מאחורה ולא לזוז. מתיישבת עליו ומחליטה לשחק משחק. אני רושמת לו על הגב מילה ועליו לנחש מה רשמתי. טעה? הצלפה!
לקח לו זמן להבין מה אני רושמת, זה לא פשוט להתרכז במצב כזה...ואני מחייכת וממשיכה להשתעשע בו!
לאחר מכן אני מחליטה שהמגפיים שלי זקוקות לניקוי יסודי ואין שיטה טובה יותר בעיניי מלשון הסאב שלי. הוא אכן עושה עבודה מצויינת, שלא מביישת אף ניקוי מקצועי!

כשסיימנו עם המגפיים, הגיע התור של הרגליים, בהתחלה בגרביון ואחר כך בלעדיו. וכל זה כשהוא עם עיניים מכוסות ואסור לו לגעת בי.


הוא ליקק בצימאון כזה שהרגשתי בשלב מסויים שעברתי מקלחת!
נתתי לו לשתות מים. בשלב הזה בא לי רימינג יסודי וירידה שתגמיר אותי ותעיף אותי לעננים! וזה בדיוק מה שהוא עושה בהוראתי.

מיותר לציין שהפרס הזה שקיבל היה פסגת החלומות שלו! הוא התנפל עליי כמו כלב רעב שלא ראה את קערת האוכל שלו תקופה ארוכה...
פה חייבת לפרגן לסאב שלי על שירותו המסור להבאתי לגמירה פעמיים, מה זה גמירה! אורגזמה טהורה! הרגשתי שאני שוחה במיץ של עצמי מהול ברוק שלו...ושוב, הוא ליקק את הכל עד הטיפה האחרונה והיה אסיר תודה. כלב טוב!

לאחר שנרגעתי התעקשתי שיסתכל לי בעיניים. המבט הכמעט ילדותי והמבוייש שלו המיס אותי לשניה, אבל ממש לשניה וזה הרגע שזכור לי כאחד מהרגעים הטהורים והמשמעותיים ביותר כי זה בדיוק הרגע המנטלי שבו שנינו מבינים הכי טוב מי אני ומי הוא. זה כמו איפוס המערכת אצלו וההבנה הזאת, שהוא שייך לי כל כולו, כל מילימטר של גופו ונשמתו, מכה כמו ברק ביום בהיר! זה הרגע שהוא עוד יחלום עליו בלילות. זה הרגע שהוא יראה לנגד עיניו כשהוא עם אישתו, כשהוא יושב בשולחן שישי עם משפחתו המורחבת. זה הרגע שהוא יראה כשהוא בישיבת עבודה. זה הרגע שהוא ירדם ויתעורר איתו מעכשיו ועד...


החלטתי לשחק עם הזין ששייך לי. הוא היה מגורה, בקושי החזיק מעמד. אסרתי עליו לגמור עד שאחליט שמותר לו. ואז..פתאום..בלי הכרזת מלחמה ובלי שיכל לשלוט בכך הוא גמר. לא די בכך שגמר ללא אישורי, אלא גמר על הרגליים שלי! 😳😳
ואווו! שוק! הלם מוחלט! איך העזת? איך?? ברור שאני מבינה איך זה קרה. הכלב היה מיוחם ברמות על חלל! אבל זה לא מספיק מוצדק בעיניי ואני מחליטה להעניש אותו.
קודם כל הוא ליקק את כל מה שגמר עד הטיפונת האחרונה מעליי. ואז:
"20 הצלפות, כשאתה סופר ואני מסריטה את זה!", אני מכריזה! "אני אלמד אותך מה זה לגמור בלי אישור ועוד על מלכתך, עבד!"
וזה התחיל...הוראתי לו לעמוד על הברכיים על הרצפה ולהיצמד למיטה, ידיים על המיטה וראש מופנה שמאלה. נעמדתי מאחוריו, מביטה בו לפני שמתחילה ביישום העונש, שידעתי שיהיה לו קשה ביותר, כולי ברגשות מעורבים. אך מה שעמד לנגד עיניי הוא שעליו לקבל חינוך ושילמד מזה להבא! לוקחת נשימה עמוקה ומבקשת גם ממנו לנשום עמוק שלוש פעמים. והעונש מתחיל.

לאט ובהדרגה אני מעלה את עוצמת ההצלפות. 20 הצלפות נראות כמו נצח בשבילו! הוא סופר, צועק ולא זז. התחת אדום, באמת אדום ( כשראיתי בעבר תמונות ששולטים מעלים בגאווה של ישבנים אדומים וסגולים, לא האמנתי שמגיעים לרמות כאלה בסשנים והנה הגעתי גם אני🙉 ). אבל פאק!!! זה מטריף!!!!!
ההצלפות האחרונות היו הכי קשות לו אבל הוא לא עצר לרגע למרות ששאלתי כמה פעמים ווידאתי שהוא בסדר. העונש הסתיים עם גראנד פינאלה - ההצלפה ה 20 המטורפת!
הוא עדיין עומד שם על הברכיים, חצי שוכב על המיטה ולא זז. זרקתי את השוט הצידה ונצמדתי אליו. חיבקתי אותו, נישקתי אותו בעורף ולחשתי לו באוזן שהוא אלוף ושאני מאוד מאוד גאה בו!
סשן של שעתיים שעבר כמו דקותיים חלומיות!

היה עוד כחצי שעה של אפטרקייר, שיחה נעימה, שבה גם צפינו יחד בסרטון העונש וכמובן הרבה חיזוקים.

סאב שלי!
אומר זאת שוב - מאוד גאה בך ושמחה שאזרת אומץ לפני כחודש וכתבת לי הודעה..אותה הודעה שהייתה רגילה לחלוטין על פניו, אבל מיד הרגשתי בה זיק מסוים ולא טעיתי.


אתה שלי, מסור, כנוע ונאמן❤

 

המלכה ליסה♥️👑♥️

Beneath_u​(נשלט) - וואוו !!! בהחלט נשלט בר מזל ומלכה מדהימה. איך אפשר גם לזכות בכבוד כזה המלכה ליסה ?
לפני 3 שנים
המלכה ליסה​(שולטת){♥️} - בערך כמו שניתן לזכות בפיס👑
לפני 3 שנים
Beneath_u​(נשלט) - אז את אומרת שיש סיכוי...😉
לפני 3 שנים
addictionn​(ג׳נדר קוויר שולטת) - נהדרת את.
לפני 3 שנים
המלכה ליסה​(שולטת){♥️} - תודה מותק
לפני 3 שנים
הכוכב ממאדים - בדסמ עושים באהבה או לא עושים בכלל...משפט לעוס אבל אמיתי וזו הדוגמא.
לפני 3 שנים
המלכה ליסה​(שולטת){♥️} - לגמרי
לפני 3 שנים
רגעים של בריחה​(אחר) - זכה !!!
הוא זכה להתמסר לך,
לגרום לך להנאה.
הוא זכה להינות מהאפטר קר שלך.
לפני 3 שנים
עפר ואפר לרגליה​(נשלט){המלכה ליסה} - מלכתי, עונג צרוף להיות שייך לחדר הצעצועים שלך, אכול קינאה כשאת מחליטה לגוון בצעצועים נוספים... 😍
לפני 3 שנים
המלכה ליסה​(שולטת){♥️} - שפוט שלי, אהובי, זאת רק ההתחלה❤
לפני 3 שנים
עפר ואפר לרגליה​(נשלט){המלכה ליסה} - שלך תמיד מלכתי! 🧎
לפני 3 שנים
תחת השמש​(נשלט) - חזקק!!
לפני 3 שנים
המלכה ליסה​(שולטת){♥️} - אכן..תודה
לפני 3 שנים
xpredatorx​(שולט) - עונג של פוסט, מחרמן ומגרה ברמות. מאחל לך עוד הרבה כמותו.
לפני 3 שנים
המלכה ליסה​(שולטת){♥️} - תודה
לפני 3 שנים
רק בינינו​(שולט) - נולדת לשלוט😎
לפני 3 שנים
המלכה ליסה​(שולטת){♥️} - אכן! תודה😉
לפני 3 שנים
מחפש חזקה​(אחר) - פשוט מקנא בו שזכה לשרת אותך
לפני 3 שנים
המלכה ליסה​(שולטת){♥️} - האמת היא שיש במה לקנא. מה גם שיש לי סאב מדהים!
לפני 3 שנים
משקיף מהמשקוף - את פשוט מדהימה!!! פשוט לקרוא ולהרגיש את החוויה!! תמונות מעלפות, הכתיבה והתמונות גרמו לי לראות בך משאלה!!
אי אפשר לעמוד מולך! בדוק מחר זה הרגע שאראה בישיבת בעבודה! הרגע שאחלום בלילות!
לפני 3 שנים
המלכה ליסה​(שולטת){♥️} - תהנה!
לפני 3 שנים
משקיף מהמשקוף - תודה :) מעריך מאוד
לפני 3 שנים
עפר ואפר לרגליה​(נשלט){המלכה ליסה} - צודק! מול מלכתי לא עומדים אף פעם, תמיד מביטים מלמטה...
לפני 3 שנים
האריה הנודד - מהממים שניכם
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י