ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

על הכל...ועוד קצת...

סיפור חיי ולאו דווקא הבדס"מים...
כתיבת הבלוג מהווה חלק בלתי נפרד מהפרופיל ומהמסע שלי כשולטת וכאישה.
לפני שנתיים. 11 באוגוסט 2021 בשעה 11:52

👑


אז מי זאת בעצם המלכה ליסה? ויותר חשוב, מהי שליטה עבורי?
זהו הפוסט החשוב ביותר שתקראו אצלי בבלוג.

אני אישה דומיננטית מטבעי, באופי, בהתנהגות, בצורת הדיבור שלי עם כולם! אני מנהיגה מלידה. אדרבא, חונכתי בבית שבו הייתי הנסיכה ועדיין אני הנסיכה עבור הוריי ואחות קטנה ואהובה לאחי. אני מרכז עולמם ועמוד התווך של משפחתי ושל ילדיי. אני דמות מרכזית ומשמעותית במקום עבודתי, בקרב הצוות ובקרב אלה שבאים עימי במגע היומיומי. אין משהו שאינני יודעת או מעודכנת לגביו ואין מצב שבו אני דורשת, מתווה דרך וכו וזה לא נעשה. והכל בשקט, בלי צעקות, בשליטה עצמית מלאה, בצורה מאוד אסרטיבית וחד משמעית, הרבה פעמים עם חיוך אבל מבט ברור שלא משאיר הרבה מרחב לוויכוח. כזאת אני גם מול העומדים מעליי.
בקרב החברים אני תמיד במרכז העיניינים ולא רק בקרב חברים קרובים אלא גם במעגלים חברתיים רחבים יותר. כשאני נכנסת למרחב חדש ובו אנשים שלא מכירים אותי, ישר יש עליי מבטים. אנשים רוצים להתקרב אליי, להתחיל שיחה ואני כאדם מאוד מאוד תקשורתי, שמחה וזורמת עם זה ופתאום, בלי ששאלתי אפילו, אנשים נפתחים, פותחים את ליבם ומספרים דברים שאני לא מצפה להם בכלל.
אני עד כדי כך דומיננטית ומשמעותית, שכשאני לא יכולה להגיע למפגש כלשהו עם חברות/חברים, הוא בדרך כלל מתבטל או נדחה למועד שכן אוכל להיות בו. וכל זה בלי שאני אומרת מילה בכלל, בלי שאני מבקשת לדחות.

אני זוכרת בעודי סטודנטית בתואר הראשון הייתי חולה כמה ימים ונעדרתי מהלימודים. כשחזרתי, המרצה דבר ראשון אמרה לי "כמה כיף שחזרת כי אולם ההרצאות בלעדייך הוא לא אותו האולם". והיו שם המון סטודנטים כך שלא היה ניתן להבחין בחסרוני. אני זוכרת שהייתי המומה מהמשפט שלה. וזאת רק אחת הדוגמאות.

ולמה אני כותבת את זה? כדי שתבינו שאני לא צריכה את עולם השליטה וטייטל השולטת כדי לדעת שאני שולטת. אני לא צריכה את המחמאות של נשלטים כדי לדעת שאני שולטת, שאני עוצמתית ומדהימה. אני לא צריכה את עולם השליטה כדי ללטף לעצמי את האגו. האגו שלי גבוה מאוד אבל אני לא דוחפת אותו לפנים. אני כן אוהבת את ההיררכיה שביחסי השליטה אבל לא כי זה מנפח לי את האגו השולט ולא כדי להרגיש טוב יותר עם עצמי על רקע השפלת האחר. גם לא באתי להוציא תסכולים או מירמור על נשלטים. אני חיה חיים מלאים, שלמים וטובים בסה"כ ותודה לאל לא מתלוננת על כלום.
אני צריכה את עולם השליטה כי עבורי הוא תבלין מושלם לחיי המין. בואו נודה על האמת. הכל מתחיל ונגמר במין. לפחות אצלי זה כך. אני אישה מאוד מינית ואם הנשלט לא מושך אותי מינית ולא מגרה אותי מינית בשום צורה, זה לא יעזור כמה שהוא טוטאלי ומוכן עבורי להכל וסוגד ומעריץ...אם תוך כדי ההצלפות, ההשפלות (שלעיתים אני כן עושה, אבל רק לעיתים), המשימות מרחוק ומקרוב, ההתעללות כזאת או אחרת או סתם שיחת טלפון, אני לא נרטבת, אין לי מה לעשות איתו. הוא פשוט לא מעניין אותי ולא בא לי לשלוט בו. יורד לי כל החשק לשליטה. כי עבורי שליטה = מיניות והרבה!


אז יקומו מומחי הבדס"מ למיניהם ויגידו שזה לא בדס"מ במהותו ושזה סתם רצון לסקס קינקי. אז שיגידו! אין לי שום בעיה עם זה. כל אחד והשקפותיו על עולם השליטה.
אם הייתי רוצה בדס"מ אחר, ללא מין, הייתי עושה את זה בתשלום, ללא שום הנאה פיזית שלי אבל עם הרבה סיפוק כלכלי. אבל אני לא! אני קודם כל צריכה לספק את הצורך המיני שלי. בראש ובראשונה שלי!  וטרם נתקלתי בנשלט, שכתוצאה מהסיפוק המיני שלי לא נהנה ולא היה באטרף מיני בעצמו. וכן, אם אני רוצה שנשלט יזיין אותי חזק, הוא יזיין אותי חזק וזה לא הופך אותי לפחות שולטת וזה למה? כי הוא עושה את מה שאני רוצה, בכל דרך ובכל האמצעים העומדים לראשותו כדי שאני אצרח ואתחרפן מתענוג. ואם ארצה סקס כביכול ונילי, אז זה מה שיקרה כי ככה אני רוצה! מאוד אוהבת עינוגים, נגיעות, עיסויים ולא כל מפגש/סשן חייב להסתיים בחדירה.

אז איפה הבדס"ם הטהור, אתם תשאלו? התשובה היא פשוטה.  בראש! בראשי ובראשו של הנשלט! כן, כן, הכל מתחיל ונגמר בראש. הפן המנטלי הוא הקובע. והשליטה המנטלית שלי היא זאת שהופכת אותי לשולטת בעולם הבדס"ם. יכולת הכניסה שלי לראשו של נשלט, ההתמכרות שלו אליי, לקול שלי, לריח שלי להובלה שלי. התסכול שלו מחוסר היחס והשקט מצידי. החינוך שלי, יכולת ההכלה שלי, רשת הביטחון שאני מעניקה, היכולת שלי בין רגע להפוך שיחת חולין חברית ונעימה לשיחת הכנעה, וכל זה ללא שום צורך במילות גנאי משפילות או כאב פיזי. אני דורשת ציות מלא! אני דורשת יציאה מאיזור הנוחות! יחד עם זאת מכבדת גבולות.

אני האלוהים ומילתי היא חוק בעל יעבור! וזה לא כי אני אמרתי את זה, אלא כי כך הם חשים באמת ובתמים! ויחד עם זאת, אני החברה הכי טובה של הנשלטים שלי וזה לא פוגע במעמדי כשולטת מולם כלל וכלל.

כל זה הופך אותי לשולטת הכי משמעותית ועוצמתית. ואם זאת לא שליטה, רבותיי, אז אני לא יודעת מה כן.

 

עכשיו כמה מילים על הנשלטים שלי.

אני אוהבת אותם בוגרים, גבריים, דומיננטים בחייהם היומיומיים, חזקים מנטלית, חכמים ואינטלגנטיים, תקשורתיים, בעלי אינטלגנציה רגשית ויכולת ורבלית גבוהה, בעלי חוש הומור ושנונים. ככל שהם שיותר חזקים באופי, כך גדלה ההנאה שלי בשליטתם. אני לא סובלת חוסר ציות או ויכוחים וככל שהם חזקים יותר, מולי צריכים להיות רכים ומתגמשים. סמרטוטים במהותם לא מעניינים אותי ואף דוחים.


**הערה חשובה
מטרת הפוסט היא הבהרה והיכרות טיפה יותר עמוקה עם המלכה ליסה ואין לראות בו צורך או קריאת חיפוש אחר נשלטים.
יש לי את כל מה ומי שאני צריכה כדי להנות מהסצנה.

 

המלכה ליסה♥️👑♥️

גידיאפ​(נשלט) - אהבתי מאוד

אם כי הערה
זה שאת לא צריכה נשלטים בשביל היותך שולטת גם ככה זה אחלה

אבל שאת שולטת זה רק שמישהו נשלט בין אם בדסמ מין או כל דבר אחר
לפני שנתיים
המלכה ליסה​(שולטת){♥️} - כנראה שלא הבנת נכון. אני לא צריכה את הסצנה הבדסמית כדי לשלוט במהותי. אני שולטת בחיים ובאנשים סביבי בלי קשר לעולם הבדסמ. ברור שכשולטת בדסמ אני זקוקה לנשלטים.
לפני שנתיים
גידיאפ​(נשלט) - לכן כתבתי כל דבר אחר..כן הבנתי אותך
לפני שנתיים
דובשניתי - יחסי שליטה. זה הכל מיני.
תמיד זה מיני.
גם אם זה שליטה מרחוק, מקרוב, מלמעלה מלמטה...מהצד.
זה תמיד תמיד מיני.

ובסופו של יום כולנו שולטים...על חיינו.
גם הנשלטים.
לפני שנתיים
משרת מאושר{המלכה ליסה} - פוסט מדהים, חזק, עוצמתי ומרגש וזאת בדיוק מי שאת המלכה ליסה!!!!❤
לפני שנתיים
המלכה ליסה​(שולטת){♥️} - 😘
לפני שנתיים
Pinchi - נעים להכיר המלכה ליסה 🤗
לפני שנתיים
sub_t​(נשלט) - פוסט מצוין מאוד אהבתי והתחברתי .
1. מצאתי את עצמי בתיאורים שלך עם נשלט דומננטי ורבלי, על האופי הדומננטי שלי גם בחיי היום יום חברים, עבודה, אוניברסיטה ועוד...
2. מומחי ה BDSM אין דבר כזה לדעתי יש תשוקות ויש מלא דרכים לגשת לנפש וbdsm זה מנעד רחב מאוד ...
לפני שנתיים
xpredatorx​(שולט) - פוסט ברור ומצויין.
לפי תוכנו מהיום אפנה אלייך בתואר גברתי ראש הממשלה.
נ.ב. חשבת להקים מפלגה משלך ולהתמודד לכנסת ולרשות הממשלה, כי המניאקים האלו, גם כן עוסקים בשליטה ובכאב, ולא מפסיקים לגבות מאיתנו פרוטקשן ולמצוץ לנו את הדם.
יש סיכוי טוב שאישה עם אישיות כשלך תטיב עם העם יותר מאשר 120 מלחכי הפינכה ואוכלי הנבלות שיושבים שם כיום.
לפני שנתיים
המלכה ליסה​(שולטת){♥️} - אני יותר מדי מעריכה את שמי הטוב בכדי לקלקלו בכניסה לפוליטיקה. אבל תודה לך על הבעת האימון בי!
לפני שנתיים
משקיף מהמשקוף - מהממת מיוחדת ומכובדת - אין ספק!
לפני שנתיים
גברי צעיר​(מתחלף) - מלכה אחת ויחידה ❤️ אלוהית
לפני שנתיים
עפר ואפר לרגליה​(נשלט){המלכה ליסה} - כל מילה בסלע מלכתי
לפני שנתיים
חמוד וקשוב​(נשלט) - שלמות
לפני שנתיים
קוקו הכלבלב - המלכה ליסה, ברור לי שאת לא צריכה אישור ממני או מאף אחד אחר. אז אכתוב את זה בשבילי, ברשותך כמובן. את השולטת המושלמת. זו אכן השליטה האמיתית. מסכים לכל מילה שכתבת.
לפני שנתיים
המלכה ליסה​(שולטת){♥️} - תודה
לפני שנתיים
החונך - הסברת יפה ונעים מסקרן ומחבר.
פוסט מצויין
לפני שנתיים
slowstarter - נפלא... תודה על זה
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י