שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

על הכל...ועוד קצת...

סיפור חיי ולאו דווקא הבדס"מים...
כתיבת הבלוג מהווה חלק בלתי נפרד מהפרופיל ומהמסע שלי כשולטת וכאישה.
לפני שנתיים. 8 בנובמבר 2021 בשעה 19:18

👑

אני תוהה, מהי המשמעות האמיתית של המילה...

כמה כוח ועוצמה או הפוך, חולשה וסכנה, יש במילה הזאת...

כאנחנו צדים, הטרף נראה מגרה, מזמין, מאתגר ואנחנו חדורי מטרה להשיג אותו, לעיתים בכל מחיר. אנחנו חשים על גג העולם! יוצרים לנו בדימיון סצנות תקיפה, כיבוש וחגיגות ניצחון מפוארות!

אבל כשאנחנו הטרף...אווו זה כבר סיפור אחר לגמרי! כל החיישנם נדלקים, החושים מתחדדים, עובדים שעות נוספות, במידה ואנחנו מזהים ומבינים והציד החל וזה בכלל לא משנה באיזו שיטה בוחר הצייד. כשהצייד דוהר אחרינו ולוחץ זה עוד חצי נחמה כי ככה הוא די מסגיר את עצמו אבל כשהצייד נחמד, עדין, לא לוחץ וממתין בשיחים כדי לא להבריח את הטרף, פה צריך הכי להיזהר.

ולמה אני בעצם כותבת את זה?

כי יש בנות וגם בנים, די תמימים שנמסים מהעדינות והנחמדות של אותם ציידים מסוכנים, שרוקמים את הרשת סביבם כמו עכבישים, לאט לאט ובנועם, עם חיוך ומילים יפות...וברגע מסוים אותם בנים ובנות מתעלמים מנורות האזהרה למיניהן, מרגישים שהגיעו למנוחה ולנחלה וגם אם יש דברים שלא מסתדרים להם בראש, הם פשוט מנערים אותם מעליהם כלא היו כי האדם מדבר יפה, שר שירי הלל אינספור ומשחררים את כל המעצורים בהתלהבות ואז, ברגע שהם רגועים ולא מצפים לשום דבר רע, פתאום, בלי לשים לב, מוצאים את עצמם בדיוק באותה הרשת של העכביש, לכודים עד מעל הראש, סביר להניח שכבר הספיקו להתאהב ולהתמכר כהוגן....והסוף בדרך כלל ידוע.

לא! אני לא אומרת שכל מי שמדבר יפה ונעים הליכות הוא צייד אבל אנא מכם, קורבנות פוטנציאליים, שימו לב לפרטים הקטנים! אל תתעלמו מאף נורת אזהרה ואל תשכנעו את עצמכם שהכל רק בראש שלכם. תסמכו על האינטואיציה שלכם בבקשה. אם משהו לא נראה לכם תקין, רוב הסיכויים שזה אכן לא תקין.

אגב, טרף לא חייב להיות דווקא בגילאי ה20, זה יכול לקרות גם לאנשים בני 40 ו50 ו60, נשים וגברים כאחד.

נכון, זה לאו דווקא קורה בסצנה הבדס"מית, ידוע.

 

ובנימה אישית לטורפים, 

היום אתה הצייד, מחר אתה הופך לטרף...😈

 

שימרו על עצמכם!

 

המלכה ליסה♥️👑♥️


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י