סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

SweetiePie

הרפתקאות שקרו, ושהייתי רוצה שיקרו.
לפני 3 שנים. 29 בינואר 2021 בשעה 18:21

זה סיפור שעוד לא סיפרתי לאף אחד, עד הרגע הזה ממש.

 

הייתי בת שש עשרה.

הוא ליווה אותנו בטיול השנתי, עם מפוחית וגיטרה , ואני נצמדתי אליו בכל הזדמנות שהייתה. גיליתי שהוא בן 26, גר בעיר די רחוקה, לומד לתואר, ובעיקר מנגן.

ביום האחרון של הטיול אירגנו לנו יום כיף, ומצאתי תירוץ לבקש שישמור על משהו שלי, וביקשתי את מספר הטלפון שלו - "למקרה שלא אמצא אותך אחר כך".

התכתבנו לא מעט, ונפגשנו כמה פעמים בעיר שבה גרתי (בכל זאת, לנערה בת 16 יש קצת פחות חופש תנועה). יצאו מזה כמה סיפורים מגרים שאולי אספר בפעם אחרת, אבל אני רוצה לספר לכם דווקא על הפעם שכן הצלחתי להגיע אליו.

סיפרתי להורים שאני נוסעת לחברה לסופ"ש. שיקרתי להם בלי למצמץ, ארזתי קצת בגדים ועליתי על האוטובוס, נוטפת מהתרגשות.

רק כמה חודשים קודם לכן חדר אליי הזין הראשון שלי, והנה אני נוסעת לסופ"ש שלם לדירה של בחור בן 26 שאני בקושי מכירה, שיעשה בי ככל העולה על רוחו.

הוא אסף אותי בתחנה, וכבר ברכב הידיים שלו היו עליי בכל הזדמנות אפשרית. תופסות לי חזק את הירך, מטיילות קצת מעלה בין הרגליים שלי, מושכות אותי לנשיקה עמוקה בכל רמזור אדום.

כשהגענו כבר הייתי רטובה ומוכנה, אבל דווקא אז הוא האט את הקצב.

הראה לי את הדירה, הכין לי משהו לאכול, ושלח אותי להתקלח. לבד.

כשיצאתי הוא חיכה על המיטה. קפאתי קצת במקום, עוד לא באמת ידעתי מה אני עושה ומה מצופה ממני...

לשמחתי הוא לא התכוון לתת לי להחליט. הוא משך אותי אליו והשכיב אותי על הגב. המגבת נפתחה, הגוף העירום שלי עוד לח ולוהט מהמקלחת. האצבעות שלו טיילו עליי, מצאו את הפטמות הרגישות שלי וצבטו אותן, חזק. נאנקתי.

יד אחת ירדה מטה לפשק אותי, ופתאום הפה שלו היה עליי. חם, רטוב, נחוש. הלשון שלו פילחה אותי, והגב שלי התקמר בתגובה. מתחתי את עצמי אליו, מנסה להגביר את הלחץ של השפתיים שלו על הדגדגן שלי, מתחככת בפנים שלו, גונחת בלי לשמוע, מרוכזת רק בפה ובלשון שלו שמנגנים בי.

ואז הוא הפסיק.

האוויר הקר שטף אותי, האגן שלי עוד מנסה להלחץ אל השפתיים שלו שכבר לא שם.

פתחתי עיניים, וראיתי אותו. רוכן מעליי, הזין הקשה שלו כמה סנטימטרים מעל הפנים שלו. רמז ברור מזה לא יכול להיות, וילדה טובה שאני, חייכתי אליו למרות התסכול ופתחתי את הפה.

הוא כנראה חיכה לזה כבר הרבה זמן, כי ברגע שהלשון שלי נגעה בו הוא תפס לי את השיער ומשך אותי עד שהשפתיים שלי היו צמודות לגוף שלו, הפה שלי מלא עד קצה גבול היכולת בזין קשה ופועם. 

הסתכלתי מעלה בעיניים דומעות. הוא חייך, ומשך אותי מהשיער אחורה. ואז רכן קדימה והחזיק אותי במקום כשהוא מעליי, מזיין לי את הפה עמוק ומהר.

היד השנייה שלו תפסה את החזה שלי חזק, האצבעות שלו לשות אותי, מושכות. צובטות.

גנחתי סביב הזין שלו.

הרגשתי אותו מתקשה עוד יותר, מחליק כבר אל תוך הגרון שלי. טעמתי את טיפות הזרע שנלחצו מהכיפה, נמרחות על הלשון שלי בכל פעם שמשך את הראש שלי אחורה.

היד שלו עזבה את החזה שלי וירדה הלאה, וכשהאצבעות שלו חדרו אליי פתאום הרגשתי כמה אני רטובה, כמה גירה אותי שהוא מזיין לי את הפה. משתמש בי. הן החליקו פנימה בלי מאמץ, גורמות לי לגנוח עוד יותר, לפתוח את הפה והגרון שלי עוד ועוד, לאפשר לו לזיין אותי עמוק וחזק ומהר, להרגיש את הגרון שלי מתהדק ורועד סביב הזין שלו עם כל גניחה.

האגודל שלו מצאה את הדגדגן שלי, והצווחה שבאה בעקבות זה, מעומעמת על ידי הזין שקבור בגרון שלי, הביאה אותו אל הקצה.

הוא נאנק ונשען קדימה, והרגשתי אותו פועם כנגד הלשון שלי, ממלא את הפה שלי בזרע חם תוך כדי שאני ממשיכה למצוץ בעדינות, להוציא ממנו כל טיפה.

הוא קרס קדימה, מתנשם, הזין שלו עוד בפה שלי, האצבעות שלו קבורות עמוק בתוכי.

 

וככה התחיל סופ"ש ארוך של ירידות וזיונים, שבו התשתי אותו עד כדי כך שהוא בקושי הצליח לקום להסיע אותי חזרה לתחנה בסוף ;)

דאדי הגשמת פנטזיות​(שולט) - נהניתי.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י