לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

SweetiePie

הרפתקאות שקרו, ושהייתי רוצה שיקרו.
לפני 3 שנים. 8 בפברואר 2021 בשעה 20:09

פתאום באמצע העבודה, התנגנה לי פנטזיה בראש.

ואתה עסוק, אז אני כותבת אותה לאינטרנט במקום.

 

אני יכולה לשמוע אותך צוחק ברכות, מושיט יד ללטף אותי פעם אחרונה, מהראש ועד למשיכה עדינה בפלאג-הזנב שלי לפני שאתה מתרחק.
התזוזה של הפלאג בתוכי כשמשכת אותו מעוררת אותי, ואחרי התמתחות ארוכה, אני קמה והולכת אחריך.
אתה ליד המחשב, עסוק במשהו. אני פוסעת ישר אליך ועומדת בינך לבין המסך.
האצבעות שלי מטיילות על הגוף שלי ברכות, מדי פעם שורטות מעט. אני לא חושבת על איך זה נראה או על זה שאתה עסוק, כל מה שאני יודעת זה שאני רוצה אותך עכשיו.

אני מניחה את הידיים שלי על הברכיים שלך, מושכת בגומי של הטרנינג ומוצאת את מושא תאוותי. אני מלקקת את הזין שלך, ליקוקים ארוכים ואיטיים, מתענגת על הטעם והתחושה שלך על הלשון שלי. הפה שלי נפער ואני רוכנת קדימה, מוצצת אותך פנימה בתנועה אחת חלקה, מקשיבה לאנחה המסופקת שלך.
אני מתחילה לזוז באי נוחות, הכוס הרטוב שלי מרגיש ריק מדי..
הפה שלי עוזב אותך בבת אחת ואני מטפסת עליך, החזה העירום שלי נמעך אליך, הראש שלי נח על הכתף שלך כשאני מנסה למקם את עצמי מעל האיבר הקשה והפועם שהוא כל מה שמעסיק אותי כרגע.
בשלב הזה אתה מואיל בטובך לעזור לי, יד אחת שלך תופסת את התחת שלי (הזנב מדגדג אותה קלות), השנייה תופסת את הזין שלך וממקמת אותו בדיוק בפתח של הנרתיק הנוטף שלי.
אבל היא נשארת שם, לא מאפשרת לי גישה אל הזין המהמם שאני כמהה אליו, לא מאפשרת לך לחדור יותר מסנטימטר או שניים לתוכי.
אני מרימה את הראש, מיללת בתסכול וחרמנות לא מסופקת. שורטת קלות את החזה שלך, את היד שמונעת ממני את העונג שאני יודעת שמחכה.

אתה מסתכל עליי בשעשוע גלוי.
על החיה הנואשת וחסרת האונים שמולך, מתחננת בלי מילים להרגיש אותך חודר עמוק לכוס שלה, מתפתלת עליך, מרותקת למקום על ידי האחיזה ההדוקה שלך בישבן העסיסי, ועל ידי הרצון הבלתי-נשלט לקבל עוד ועוד מהזין שמונח בפתחה.
אתה נותן לי לחכות עוד קצת, מזכיר לי מי באמת מחליט כאן.

ואז אתה מזיז את היד.

אני צונחת מטה, ואתה חודר אליי עמוק, יותר עמוק משחשבתי שאפשר.
אני גונחת, העיניים שלי נעצמות והראש פונה מעלה אל התקרה, העונג מציף אותי ולרגע לא מאפשר לי לזוז.
ואז אני מרגישה את המשיכה העדינה בזנב שלי, ומיד אחריה פליק לא חזק מדי בתחת שלי. קוד בינלאומי ל"תזוזי כבר".
אני זזה.
רוכבת עליך בפראות, הידיים שלך עוזרות לי עכשיו, אצבעות צובטות לי את הפטמה, ציפורניים ננעצות בחמוקיים שלי, מעלות ומורידות אותי.
אני מחליקה עליך, מתחככת בך, מניעה את האגן בסיבובים תוך כדי שאני דוהרת על הזין המטריף שלך, מרגישה אותך ממלא אותי עד קצה גבול היכולת שוב ושוב, העונג נבנה בי עם כל רגע.

ואז אתה מושך אותי אליך בכוח, ומתחיל לזיין אותי באמת, לדפוק אותי חזק תוך כדי שאתה נוהם לי באוזן. "ככה את אוהבת את זה, זונה קטנה שלי? כן, ככה. אל תזוזי. קחי את הזין שלי."
אני נמסה ובוערת בו זמנית, הקול שלך שורף אותי מבפנים, ואני גונחת לך באוזן, ואז כמעט צורחת כשאתה חודר אליי חזק יותר ויותר.
אתה מרגיש כמה אני קרובה, ואיכשהו מצליח להגביר את הקצב. הזין שלך מפלח אותי, כמעט שובר אותי לשניים, והקו הדק של הכאב מעביר אותי את הסף.
אני קופאת בידיים שלך, צורחת בלי קול, ואתה מרגיש את הכוס שלי לופת אותך, מתהדק עוד יותר. גם אתה היית קרוב, ועכשיו, עם הכוס שלי שחולב אותך, אתה נותן לעצמך לגמור. לנטוע את עצמך עמוק בתוכי ולהציף אותי. שנינו פועמים יחד, הרטיבות נוזלת מטה אל הירכיים שלך. אנחנו עוד זזים יחד, מאיטים את הקצב, ולבסוף עוצרים. נושמים בקושי, מחזיקים זה את זו כמו חבל הצלה. 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י