לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

SweetiePie

הרפתקאות שקרו, ושהייתי רוצה שיקרו.
לפני שנתיים. 13 ביוני 2021 בשעה 6:45

ראית אותי הולכת לקראתך ברחוב.

היית עם כמה חברים, והמבטים שלנו הצטלבו לכמה שניות ארוכות. ראיתי אותך בוחן אותי מלמעלה למטה.
רציתי לעצור אותך.
הנחתי שאתם בדרך לבית של אחד מכם לבלות קצת, ותהיתי כמה קרובים אתם, ומה היה קורה אם הייתי מציעה להצטרף, לספק קצת ...בידור.
הייתי הולכת איתכם, במרכז החבורה, נשארת שקטה וביישנית ומחייכת. עד שהיינו מגיעים.

אני מסתובבת ומסתכלת לך ישר בעיניים. מתפשטת לאט, נותנת לכם להתרגש מכל סנטימטר עור שנחשף, מתענגת על המבטים הנעוצים בי, תוהה מי כבר מתחיל להתקשות מהמחשבה על מה שעומד לקרות.
אני שוקעת אל הברכיים, ומסמנת לכולם להתקרב עד שאתם במעגל סביבי, הפנים התמימות שלי מסתכלות למעלה במתיקות כזאת, שאתה תוהה אם כל זה באמת עומד לקרות.
ואז אני מושיטה יד אל החגורה שלך. פותחת אותה, ומורידה את הרוכסן. אני מושכת את התחתונים שלך למטה לאט, מרגישה את הזין הקשה שמחכה לי, ורגע לפני שהוא נחשף אני מסתכלת מסביב, ומחייכת.
"תעזרו לי? זה הרבה רוכסנים"
אני מחכה לראות שכולם הבינו, ומסתובבת חזרה אליך. מכנסיים נופלים אל הרצפה סביבנו, אבל אני מסתכלת רק עליך. העיניים שלך מלאות תשוקה והפתעה כשאני סוף סוף מחליקה את התחתונים שלך אל הרצפה, ואתה מרגיש את היד החמימה שלי אוחזת בך בעדינות.
אני מקפידה להסתכל למעלה אליך כשאני רוכנת קדימה, ומכניסה סנטימטר אחר סנטימטר של הזין שלך לפה שלי.
אני לא מתגרה, הפעם. אני צריכה אותך קבור בגרון שלי ולא אכפת לי משום דבר אחר. היד שלי משחררת אותך כדי שאוכל לבלוע את כולך, ואני מושיטה את שתי הידיים לצדדים, מחפשת את החברים שעומדים לצדך תוך כדי שאני מתחילה לרדת לך באמת.
המעגל מתהדק סביבי, אבל אתה כבר בקושי שם לב. אתה מרוכז רק בתחושה של החום הפועם סביב הזין שלך, הלשון שמחליקה עליך, הגניחות שלי כשידיים אחרות אוחזות בחזה שלי, בגרון, בתחת.
ואז הכיף מתחיל באמת.

סבבה והכל - אהבתי
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י