שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 14 שנים. יום חמישי, 3 במאי 2012 בשעה 19:16

ומה אם אתה מאמין שיש מישהי שהיא הדבר הקרוב ביותר לשלמות סובייקטיבית עבורך.
אך המחיר הנדרש עליה גבוה. גבוה מאוד.
יקראו לך מטומטם, ואתה אפילו תבין אותם.

מדוע לא יבינו הם שגם מטומטמים יכולים לחוות אושר?

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י