בין כל המכות אותן סופגת מדינתנו הקטנה, אי אפשר שלא להזכיר את תאונות הדרכים.
היום נזכרתי בזה מקרוב.
נסעתי לתומי מאחורי רכב עם שלט "נהג/ת חדשה". זה מקרה נדיר שאני נוסע אחרי רכב שמתנהל לו בעצלתיים. לצערי לא היתה לי ברירה כי לא יכלתי לעקוף. קטע מאוד ארוך של נתיב בודד. תמהתי מי לעזאזל הנוהג. כעבור רגע קיבלתי את התשובה כשראיתי פנים מסתכלות למראה ויד עם שפתון עולה אליהן, ואת הרכב פונה בזווית קהה לכיוון התעלה בצד ואני נבהלתי לרגע וכמעט נכנסתי בה מאחור כי היא בלמה לפתע.. למזלה היא תקנה את ההגה לפני שהיתה נאלצת לתקן עוד הרבה דברים.
אני יודע שמשרד התחבורה כל הזמן מנסה להציע פתרונות שלא עוזרים במאום.
עכשיו זהו תורי להציע תוכנית התייעלות בתקציב אפסי!
זה פשוט מאוד.
לכל נהגת יהיה מאחור שלט "נהגת".
לכל נהגת חדשה יהיה שלט "נהגת חדשה" בצבע אדום, עם סמל של גולגולת ועצמות.
כל מורה נהיגה יחוייב בנוסף לכובע של ה"ל" להוסיף גם צ'קאלאקה אדומה כשנכנסת תלמידה לרכבו.
פשוט וגאוני.
עכשיו, חלילה מלחשוב שהנני שוביניסט. רחוק מכך. אינני חושב שלגברים יש יתרון מולד מיוחד על נשים (חוץ מזה שמוכח שהמוח של הגברים מתפקד טוב יותר במטלות של התמצאות במרחב). לדעתי היתרון פשוט נובע מכך שאתן לומדות נהיגה רק בגיל 17. אנחנו מתחילים ללמוד כבר בגיל 8 על המחשב והפלייסטיישן, ובגיל 17 כבר יוצאים ליישם בכבישים את מה שלמדנו כל חיינו.
גם את זה ניתן לתקן. זה מתחיל בחינוך. אני אתן לבנות שלי ברביות בתוך מכוניות.
כן כן אני יודע. "אתם נוהגים מהר כמו מטורפים ובגלל זה יש תאונות". קודם כל אין שום רע בלנהוג מהר. time is money. המון כסף נחסך לכלכלה הישראלית.
וחוץ מזה, מאחורי כל גבר שמצליח לעשות תאונה, נוהגת אשה מלחיצה.
לפני 17 שנים. 8 בפברואר 2007 בשעה 21:44