סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מיומנה של סאבית מתחילה

פנטזיות, רגשות, מחשבות, חלומות.
מציאות מתערבבת בדמיון.
כשאני מגלה
לאט לאט
את עצמי
מחדש
לפני שנה. 7 באפריל 2023 בשעה 12:24

מזהירה …ֶיצא לי פוסט רציני….

 

אז על פניו,זה נשמע כמו שני דברים מנוגדים לגמרי. בטנטרה יש חיבור של אהבה, הקשבה, רוך, הכלה, וBDSM נשמע גס, מחוספס,ֶ כאב, השפלה… לכאורה עולם תוכן אחר. אבל אני מוצאת המון משותף.

למה הכוונה מקודש…. ?

לדוגמה ביהדות, טקס הנישואים הוא מקודש, בר מצווה, וכו׳. זה משהו שמתכוננים לכבודו, הוא מתוכנן מראש, מכינים מרחב מתאים, כיבוד, באים בstate of mind מסוים. יש בו חיבור של רוח וחול, של חומר ושל אלוהות, משהו נשמתיֶ / רוחני.

גם מיניות מקודשת / טנטרית, מתייחסת לחיבור נשמתי של גוף ונפש, גם בה מתכוננים למעשה האהבה, מכינים את המרחב, מתכננים, באים בכוונה מלאה לאהבה, לחיבור שהוא לא רק גופני, אלא גם של גוף ונפש, ברצון להיות בנוכחות מלאה ברגע הזה,ֶלחוות עונג, עוד ועוד, לגרום ולתת עונג, ממש לא במטרה לחדירה או לפורקן.

 

וכך גם BDSM, לפחות כמו שאני מבינה ורוצה אותו.

המפגש והחיבור הוא לא רק פיזי, הרבה מעבר לזה, ויש רצון מלא לחיבור של גוף ונפש. חיבור עמוק, מפגש פסגה מקודש של כל השריטות :)

המפגש מתוכנן, מצפים לו ומתכוננים לקראתו היטב! שני הצדדים, ואייי…. כמה הכנות לפני שהאדון שלי היה בא אליי…. שאהיה במיטבי,ֶ בדיוק כמו שהוא רוצה, והתרגשות. וגם הוא, אם זה במחשבה על אביזרים, על לבוש, על הארוע כולו, כמה רחוק לקחת אותנו…

 מטרת המפגש לא חדירה ולא פורקן, זה הרבה מעבר לזה, כמובן שגם זה קורה (ומספר פעמים אם אפשר להוסיף:)) אבל לא רק… יש לגמרי נוכחות מלאה ברגע הזה, כי איך אפשר שלא, ואוי ואבוי אם האדון שלי לא יהיה מרוכז וירגיש גם אותי, איך אני מגיבה, מתי זה יותר מדי, גבולות וכו. וגם אני,רוצה לרצות אותו, מרגישה איך הוא רוצה שאהיה בשבילו, שאשרת אותו.

ועונג, מלא עונג, עוד ועוד, וחיבור עמוק של גוף ונפש (בסדר, נפש סוטה, אבל בכל זאת).

 

מתגעגת לזה…. נפגשת עם ונילים בזמן האחרון וממש משעמם לי…. 🤦‍♀️

 

Jobe - מדהים, מדהים 💜
תודה רבה לך 🙏🏼
בשעה טובה ומבורכת
לפני שנה
MR Bear​(שולט){craftygirl} - מדויק
לפני שנה
ZIVUSH - נגעת בנקודה נכונה
לפני שנה
מיסטי כאן{mindfulnes} - אמן
לפני שנה
הרמסhermes - את נפלאה פשוט
לפני 8 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י