לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המקום בו הערפל מרגיש אפל

על קינק, מגדר ומה שביניהם.

כל הזכויות שמורות וזה
לפני שנתיים. 9 ביוני 2021 בשעה 18:00

איך שאני לא מסובבת את זה, אני תמיד נתקלת בתפקידי מגדר בבדס״מ. כמעט כל תזה קבועה שאני מנסה לחשוב עליה, אני מוצאת לה חריגים וחריגות.

משיחותי עם טרנסיות אחרות, מצאתי ביטויים נרחבים לזה בשליטה. בין אם הדוגמה האישית שלי - מגבר סאב לטרנסית שולטת, או מגבר ונילי לטרנסית נשלטת, או מגבר דום לטרנסית נשלטת… לפרס אזכור מיוחד זוכה חברה בפורום אמריקאי אשר זוכה להגשים את הפטיש החייתי שלה ולהיות פרה נחלבת. וסוויצ׳ית. פתיחת המוסכמות על מגדר נוטיה לשחרר משהו יותר אותנטי גם בהיבט הזה.

(וחוץ מזה, למדתי שאפשר לייצר דילדו כהעתק מדוייק של האיבר שלך. המון בהצלחה לחברת אותו הפורום שמתכננת, לאחר הניתוח התחתון, לזיין את בת זוגה עם הדילדו ומיד לאחר כך שבת זוגה תזיין אותה עם אותו הדילדו בדיוק)

אבל… לא רק לטרנס. השיחות עם נשלטים ושולטות על ניוש והתלבשות דנות בזה הרבה. יש משהו בחלקיות (בניגוד לחוויה טרנסית שנוטה להיות טוטאלית על רוב היבטי החיים) שמשנה את החוויה לחלוטין. ההתמקדות בהיבטים חיצוניים והמגבלה הזמנית הופכת את זה לכלי לחוות משהו אחר. אלא שגם המשהו הזה מגוון מאוד - החל מפריקת מעמסה גברית ודרך לחוות השפלה, וכלה בהעצמה שמאפשרת לגבר להרגיש יותר חופש מיני ואף להוציא מתוכו פרסונה של שולטת ממש.

אני אמנם טרנסית בינארית, אבל א-בינאריות לסוגיה לא זרה לי. אני חושבת הרבה על כך שאולי החשיפה לא-בינאריה הזאת, מאפשרת לי בדס״מ שהוא יותר יצירתי. לנתב את הפתיחות הזאת למגדר כדי לתת לאנשים את מה שביקשו ואולי גם משהו שהם רצו ולא ידעו לתת לו שם וביטוי. משהו שהוא פחות מניוש ויותר מניוש בעת ובעונה אחת.

מגדר זה מגניב. נסו ותיהנו.

פישוטו - הבדסמ מתעסק בזה מלא. בגלל שזה מקום לצאת מתבניות חברתיות ותפקידים מוגדרים על ידי הנורמה.
מכאן מגיעים הרבה גברים שרוצים לחוות נשיות, נשים גבריות, שולטים שפתאום מותר להם להרים יד על אשה ונשלטות שפתאום מותר להן לזנוח את ה"צניעות" שכל החיים הכתיבו לה. כולם לדעתי, מגיעים ממקום די דומה של שבירת מוסכמויות ושחרור הנפש, ניפוץ מחסומים חברתיים ואישיים ובסוף גם כיף ועונג :) כל אחד בצורתו שלו
לפני שנתיים
דארקפוג​(טרנסית שולטת) - זה נכון אבל גם הרבה מהעוסקים בבדס״מ עדיין חושבים מאוד בינארית על מגדר - וזה צפוי ובסדר. מבחינת אדם סיסג׳נדר או שלא נחשף לזה, זה קצת כמו האוויר שאנחנו נושמים - זה שם אבל זה שקוף. עד שפתאום גורמים לך ׳לחשוב על האוויר׳
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י