ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אבק פיות

פנטזיות על מה שמדליק אותי
Non-Consent #Slave #Owned #Virgin #Collar #Fantasy

אני אוהבת כשאתם מסמנים לי שקראתם ♡
לפני שנה. 11 באפריל 2023 בשעה 11:50

שפחה באוהל

פנטזיה על שפחה שממתינה לאדונה באוהל. שילבתי כמה תנוחות של שפחה, נושא שתמיד ממש מדליק אותי וגם כתבתי עליו בפוסט נפרד תנוחות שפחה

 

 

 

אני נמצאתי בתנוחת נאדו1, כמצופה משפחה כשהאדון שלה נכנס. הוא היה צפוי לחזור בכל רגע, הייתי בתנוחה כבר כמעט שעה, כדי לוודא שכשהוא יכנס אני אהיה מוכנה עבורו. פני היו כלפי פתח האוהל, פיסת בד השפחה שלבשתי הסתיר רק את איברי הפרטיים ביותר ומבטי היה מושפל.

שמעתי את צעדיו כשנכנס לחדר, הוא הוריד את הנעליים בכניסה. ופרק את חגורתו על השולחן. הוא התיישב על יד שולחן הכתיבה שלו ושמעתי את העט שלו רץ על דף הנייר. הרגשתי אותו בכל רגע, האוויר היה מתוח יותר, כאילו כל הגוף שלי הרגיש את נוכחותו, המתח התרכז אל הנקודה בין רגליי, ובהדרגה הפך לרטיבות שהוסתרה מתחת לבד השפחה. לא הרמתי את עיני למרות שידעתי שהוא שקוע מידי בכתיבת המכתב מכדי לשים לב אלי, ובכל אופן כפר זמן רב שאני לא מסתכנת בהפרת החוקים הבסיסיים. כבר למדתי את תפקידי באופן מלא וגם מה ההשלכות במקרה שלא.

רחש העט על הנייר הפסיק והחליפו אותו רשרושי קיפול נייר כשהוא הכניס אותו למעטפה, ריח השעווה עלה כשלבסוף חתם את המכתב בסימני אחוזתו. קצב דפיקות הלב שלי הואץ כששמעתי אותו מניח את המעטפה החתומה על השולחן ופונה אל כיווני. לא זזתי.

הוא הגיע עלי וכרע על שתי ברכיו בין רגלי, באצבע אחת הוא הרים את מבטי כדי שאסתכל אליו לתוך עיניו. הוא חייך אלי, ידעתי שהוא חיכה לרגע הזה במשך כל היום, לרגע שבו הוא יתפנה מהתחייבותיו ויוכל להנות מהמותרות שמעמדו מקנה לו. הייתי השפחה שלו, נועדתי על מנת שאוהלו יעמוד ויהיה נעים ומזמין לחזור אליו. נועדתי על מנת לשרת אותו בכל דרך שירצה. לא יכולתי שלא לחייך חצי חיוך בחזרה.

עדיין כורע בין רגלי הפסוקות הוא הזיז את הבדים וחשף את החזה העגול והמלא שלי, הוא צבט פטמה באצבעות יד אחת תוך כדי שהחזיק את סנטרי בידו השניה, ראיתי את עיניו מנצנצות בתשוקה כשאנחהיצאה מפי בעקבות הכאב החד והפתאומי. הוא צבט גם את הפטמה השניה, הוא אהב כשהן עומדות עבורו.

הוא החזיק את שתי הפטמות פטמה בכל יד ומשך אותי אליו. הרגשתי את חום הגוף שלו עוטף אותי. הרחתי את הריח הגברי שלוונשענתי לתוכו מתקרבת כמה שאפשר. הוא קירב את שפתיו אל שלי עד שהיו במרחק שיערה, השפתיים שלי נפתחו, חיכיתי כך עם שפתיו קרובות לשלי ע"ש שיחליט לנשק אותי. הוא משך בפטמות ושפתינו התחברו לנשיקה עמוקה, הוא עמד גבוה על ברכיו בעוד שהתנוחה שלי היתה נמוכה יותר, כל הראש שלי פנה מעלה אל תוך הנשיקה. הוא העמיק את הנשיקה ופרץ אל תוך פי עם הלשון. אני נמסתי לתוכו, לתוך חום גופו ולתוך תחושת השייכות שהשרה. הלשון שלו שיחקה בתוך הפה שלי כובשת אותו חודרת אלי.

הוא ניתק את הנשיקה והחל להשכב לאחור, מושך אותי עליו מתוך תנוחת הנאדו, עד שהיה לגמרי על הגב ואני מעליו על בירכי, כל רגל מצידו השני והוא עדיין אוחז ומכוון אותי דרך צביטת הפטמות. הוא הנהנן והתחלתי לפתוח את כפתורי מכנסיו, הכנסתי את ידיי ושחררתי את הזין שלו, שנעמד במלוא תפארתו, הוא היה ארוך ועבה. כשרק התחלתי להיות בבעלותו בתור שפחה צעירה ובתולה הוא גרם לי לחששות רבות וגם כאב אך מחוסר אפשרות אחרת התרגלתי.

ליטפתי והקשחתי את האיבר בתנועות מיומנות, חתיכות הבד שכיסו את רגלי הוסטו לצדדים וכעט הוא יכול היה לראות את החריץ שלי סנטימטרים מעלי ידי המענגות אותו.

כשהיה קשה כמו מוט ברזל, הוא תפס את ישבני ומשך בכוח, זה הוציא אותי משיווי המשקל וכל משקל גופי נפל קדימה ואורכו ורוחבו חדרו לתוכי בבת אחת ויללה נשמעה מפי. עצרתי את עצמי עם ידי על בטנו והתחלתי לזוז עליו, מעלה מטה.

"דיספליי" הוא הורה לי, ומיד שילבתי את ידי מאחורי העורף כך שהחזה שלי בלט והוצג לראווה, מקפץ בזמן שהמשכתי לרכב על הזין שלו, תקוע עמוק בתוכי. הוא שלט עלי לגמרי, הייתי שפחת התענוגות שלו שנועדה לענגו. הוא שלט בי לגמרי, במשיכה באגני כדי לדייק את התנועה ובהפלקה על ישבני כדי לתקן תנועה לא נכונה. המשכתי לזיין את עצמי עליו בתנועות של מעלה מטה וסיבובי אגן.

כשהרגיש שהוא צריך יותר ממה שגופי יכל לבצע, הוא התרומם והרים אותי איתו, הוא תפס אותי קצת מעל האגן והוריד אותי בחוזקה על שש כשהוא עוד בתוכי. ביד אחת הוא לחץ את ראשי וכל פלג גופי העליון לרצפה כך שהישבן שלי יבלוט ויפתח אליו. הוא הצליף בו כמה פעמים עם ידו כדי שיאדים. "האמבל2, מהר" הוא אמר בקול מלא תשוקה ומיד ידי נמשכו קדימה וגופי הוצפמד לרצפה.

הוא חדר אלי בחוזקה וכל גופי נמעך על הרצפה שהתנגדה כדי שלא אזוז. הוא זיין אותי חודר שוב ושוב נהנה מגופי שהיה רכושו משתמש בחורים השייכים לו אך ורק כדי לענג את עצמו. הוא זיין והפליק לישבני עד שסיים בתוכי. אני נשארתי ככה כשהשארים נוטיפים מגופי בזמן שהוא סיים להתפשט ונכנס לאמבט החם שמילאתי עבורו מבעוד מועד.

 

אם אהבתם תראו לי שקראתם ♡

 

1. נאדו - ישיבה כשרגליה מקופלות תחתיה, ברכיים פסוקות לרווחה, כתפיים משוכות לאחור בגב זקוף תוך הבלטת החזה, ידיה מונחות על הירכיים כשכפות הידיים כלפי מעלה. היא תמיד תפנה לכיוון אדונה. תנוחת השפחה הבסיסית ביותר. השפחה תהיה בתנוחה זו כשהיא איננה בשימוש. גופה בתצוגה מתמדת עבור אדונה, כך שגם כשאיננה בשימוש עדיין יוכל להנות ממנה.

2. האמבל - על הברכיים כל פלג הגוף העלין על הרצפה, הישבן באוויר ב90 מעלות. הידיים משוכות קדימה ככל הניתן ומשולבות לפנים.

 

 

לפני שנה. 20 בדצמבר 2022 בשעה 22:01

בובה על שלט

שלפו אותה מהחיים והפכו אותה למשחק שעשוע עבור גברים. חיברו לרקמות המוח שלה חיישנים שיכלו לשלוט בגופה. בין רגליה, בדיוק מתחת לעצב הרגיש, איפה שהחריץ שלה מתמזג בגבעה התקינו מכשיר רטט זעיר מתחת לעורה. ההליך היה מקצועי ועל גופה לא נראה זכר לכך שנעשו בה שינויים.

היא הגיעה אל יעדה יחד עם שלט. השליח לחץ על כפתור בשלט ובאותו רגע היא התחילה להרגיש רטט קל בין רגליה. מהבהלה ידיה נשלחו אל בין רגליה אך לחרדתה הן נעצרו סנטימטרים בודדים מגופה, ולמרות שדבר לא עמד בדרכן לא הצליחו להתקרב מספיק כדי לגעת.

השליח חייך, "אסור לך לגעת בעצמך, מעכשיו זה לא שלך" וגם לא שלי, הוא חשב בדכדוך. הוא לחץ על כפתור נוסף, הניח את השלט על הרצפה ועזב בזמן שהיא ירדה אל ברכיה, פיסקה אותן והניחה את ידיה על ירכיה, רגליה פתוחות אל כיוון הדלת בעוד המכשיר הקטן בין רגליה רוטט רק מספיק כדי שהכוס החשוף שלה ינצנץ בסימנים של רטיבות.

 

הוא פתח את הדלת והתקשה מיד למראה שלפניו. הוא לא ציפה שההזמנה שלו תגיע כל כך מהר. היא היתה מושלמת. מפוסקת לפניו, ראשה מורכן מעט, היא אפילו לא הרימה מבט כשהוא פתח את הדלת. הם עשו עבודה טובה, הוא חשב. כשרכן כדי לגעת בין רגליה הבחין בשלט המונח שם. הוא הרים אותו ביד אחת ולמדאותו בעוד היד השניה בין רגליה מלטפת וצובטת, הוא נהנה מכך שהיא הגיעה רטובה. 

היה כפתור שיחרור וכפתור עצור. היו שורות של כפתורי תנוחות ובתחתית היו שתי גלגלות, אחת היתה מסובבת על רמה 2, גלגלת הרטט, והשניה היתה על אפס והיתה משולבת עם כפתור קשיח,  להבזקי כאב בדרגות שונות. הוא החדיר את האצבע שלו אל תוך החור והרגיש את הרטיבות ואת החום סביבו.

הוא החליט לנסות את הצעצוע החדש, אך כשלחץ על השיחרר הבחורה תחתיו מיד סגרה את רגליה ולקחה צעדים אחורה כדי להתרחק ממגעו. הוא לחץ על עצור והיא קפאה על מקומה, מקופלת קרוב לקיר המסדרון. הוא ניגש אליה, הרים אותה בקלות והכניס אותה לתוך ביתו. היא נשמה ואף הצליחה להשמיע קולות אך היא לא זזה. בלחיצה על כפתור תנוחה 1 והיא חזרה לשבת על ברכיה בפיסוק בתנוחה שבה מצא אותה. 

הוא החליט לנסות עוד תנוחות מהשלט. הוא סובב את גלגלת הרטט ל4, למרות שלא יכלה לזוז קצב הנשימות שלה עלה והוא ראה שהכוס שלה התחיל לנצנץ יותר. בתנוחה 2 והיא נעמדה על הרגליים כששתי ידיה מאחורי עורפה, חזה זקוף ורגליים פסוקות. הזין שלו החל מתקשה יותר ויותר עם כל תנועה שלה. צעצוע לשימושו, היא היתה רטובה, מוכנה ובבעלותו, פתוחה לכל מה שעולה בדעתו לעשות. הוא לחץ על תנוחה 3 והיא ירדה על שש הבליטה את ישבנה והקשיתה את גבה. הוא לא יכול היה לעמוד בזה יותר, הוא ימשיך לבחון את השלט אחר כך, עכשיו הכוס שלה היה פרוס מול עיניו מנצנץ ומזמין רק מחקה שישתמשו בו.

היא לא הבינה איך הגוף שלה יודע לאן לזוז. בלי מילה בכלל היא עברה מתנוחה לתנוחה הגוף שלה מגיב ללחיצות הכפתור. כבר שעה שהיא תחת ההשפעה של הרטט הבלתי פוסק בין רגליה. כשירדה לשש על ידיה ורגליה פתאום הרגישה אותו מאחוריה. היא לא יכלה לזוז, רק להיות נוכחת ללא שליטה על גופה, ששייך לו ומציית לפקודות. היא ניסתה לזוז ולהתנגד אך ללא הצלחה הוא כבר רכן מאחרויה וקצה הזין שלו מצא את הכניסה לפתח שלה, ובכמה דחיפות הוא היה עמוק בתוך הגוף חסר האונים שלה.

היא הרגישה אותו זז בתוכה חודר ולוחץ נוגע בנקודות רגישות ומעלה את הצורך שלה לסיפוק, היא היתה חור מוכן בשבילו, הכוס שלה רטוב מההכנה שנעשתה על ידי החלקיק הרוטט. הגוף שלה היה צריך הקלה ופריקה אך היא לא יכלה לזוז ורק לקבל את הזין והרטט. עם כל חדירה הצורך שלה עלה אבל זה לא היה מספיק, היא רצתה לשלוח ידיים וללחוץ חזק בין הרגליים להעניק לעצמה את השחרור אבל הידיים שלה היו נטועות ברצפה בתנוחה שהשלט הכתיב ולא יכלו לזוז. 

הוא הגביר את קצב החדירות נהנה מהגוף הפתוח שבבעלותו, הוא חדר עמוק וחזק עד שקפא עמוק בתוכה, אחז חזק בירכיה, הצמיד אותה אליו והרגיש את השחרור שבפליטת הזרע שלו בתוכה, הוא נשאר בתוך גופה עוד כמה רגעים, מתנשף ומתנשם. לבסוף יצא ממנה והפליק על ישבנה.

עם חשש קל שתנסה לברוח, הוא שיחרר את קפאונה באמצעות השלט,  אך היא נשכבה על הגב וניסתה להשחיל את ידיה בין רגליה ולהגיע אל הנקודה השורפת שתאפר לה שחרור, הרטט המשיך לפעול והיא חשבה שהיא תשתגע.

הוא חייך לעצמו, הוא בחר בכוונה את האפשרות הזאת בשלט. הוא רצה צעצוע שתמיד רטוב ומוכן לשירותו. היא תלמד שרק אם הוא רוצה שהיא תגמור היא תוכל לעשות זאת. "ההנאה שלך היא גם בשליטתי. את צעצוע בשביל הנאתי בלבד, את תגמרי רק אם אני ארצה שאת תגמרי" הוא הסתכל עליה ממשיכה להתפתל בחרמנות שנכפתה עליה. הזין שלו התחיל שוב לעמוד והוא החליט לבדוק עוד תנוחות שהשלט הציע.

הוא עבר בין התנוחות והפסיק ללחוץ כשהיא היתה על הגב עם רגליה פרוסות לצדדים, ידיה קפואות צמודות לגופה, וחזה מוצג לראווה. רק נשימותיה נשמעו כשהרטט עדיין ממשיך להטריף אותה בתשוקה. הוא החליט להשתמש בה ככה פתוחה על הגב לראשותו. הוא עלה מעליה והחל לענג את עצמו בגופה בפעם השניה. כששיחרר אותה מהתנוחה, היא התחילה להתחנן שיתן לה לגמור.

"היום רק ההנאה שלי תסופק. אני לא רוצה שאת תגמרי" הוא הוריד את הרטט לרמה 2 והשאיר אותו שם. היא תמיד תהיה מוכנה בשבילו, כל התפקיד שלה הוא לענג אותו ולכן תמיד יהיה לה עקצוץ קטן של רטיבות בשבילו. הוא הרים אותה איתו למיטתו וחפן אותה קרוב אליו. הוא היה מסופק ונרדם מהר, והיא התפתלה לידו בלי יכולת לשחרר את הלחץ שנבנה בין רגליה.

 

לפני שנה. 9 באוקטובר 2022 בשעה 15:45

כלי הזכוכית היה גדול, לפחות יחסית לצנצנות. הוא עוצב בקפידה ויצר סביבת גידול ייחודית וסגורה. העיצוב כלל אגם מים שסביבו קרקע הררית מאבנים ואדמה. בתוך האגם שחו הלוך ושוב דגים זעירים שניזונו מאצות ויצורים קטנים. אל האגם נשפך מפל קטן שהורכב ממיני משאבה שיצרה מחזוריות בין האגם לבין תחילת המפל אי שם במעלה מיכל הזכוכית קרוב למקום שבו הצנצנת היתה פקוקה במכסה מתכת מתברג. האבנים והאדמה כוסו במוס וצמחייה טרופית עבה שנהנתה מהחום והלחות שנוצרו בתוך צנצנת הזכוכית כמו גם מאור שמש שעבר לעיתים דרך הקירות השקופים ואפשר לה לעשות פוטוסינתזה. 

הכלי המרהיב נשמר כחפץ נוי והוצג לראווה על יד החלון. הדגים והחרקים לא היו היחידים שחיו בצנצנת. כשזו נסגרה לפני שנים רבות הוכנסו פנימה שלוש פיות זעירות וצעירות שניזונו מהדגים ומהצמחים והשתמשו בעלים בתור בגדים. הצנצנת היתה כל מה שהכירו והן התעופפו, השתכשכו באגם והתגלגלו על המוס שגדל בכלי. 

הכלי היה סגור עם ויצר אקוסיסטמה מדוייקת, הדגים והיצורים ייצרו דשן עבור הצמחים, המים והמפל יצרו לחות והצמחים הפיקו חמצן. כך הצנצנת חיה בשלום ובאיזון שנים רבות עד יום גורלי אחד.

לא פעם הפיות דיברו בינהן ותהו לגבי העולם שמחוץ לקירות הזכוכית ולעיניים הגדולות שמידי פעם היו נראות מבעד לזכוכית ובחנו אותן. כשהן הרגישו שמישהו מבחוץ מביט פנימה מיד היו נכנסות עמוק אל בין הצמחייה ונעלמות מהצופים הבוחנים.

זה היה יום הולדתן ה18, למרות שלא היה להן דרך לדעת זאת, כשמכסה הצנצנת נפתח בהברגה ובכל צורם. הפיות התעוררו משנתן בבת אחת והסתכלו מעלה בבהלה מוחלטת. לפני שהספיקו לצאת מקפאונן המכסה שב ונסגר אך לא לפני שמשהו קטן הושלך פנימה.

במהרה התברר שהמשהו שהושלח בעצם היה מישהו. שדון שהיה רק במעט גדול מהפיות. השדון נוסף לצנצנת הנוי על מנת לשדרג אותה ולהפוך אותה לקישוט שלא יאכזב אף מועדון חשפניות עם נטיות אפלות.

אמנם השדון לא בחר להתפס ולהכלא בצנצנת, אך הוא בהחלט ניצל את ההזדמנות להנאתו ולהנאת הצופים מבחוץ.

לפני שנה. 1 באוגוסט 2022 בשעה 14:14

הי זה סיפור בהמשכים. זה קורה כחודשיים אחרי החלק האחרון. תאמרו לי אם אהבתם 🖤

 

פנטזיה 1 - חלק 15 - סיפור המלח

באותו הערב ספיר שירתה כחלק מעיצוב השולחן עבור אחד משולחנות הכוך באחורי המסבאה. השולחן נשמר מבעוד מועד והיא הוצבה שם להמתין ולסמן את השולחן כשמור. 

השולחן היה רחב וצמוד לקיר, משני צידיו היו ספסלים מרופדים עם גב גבוה שיצר פרטיות בין השולחן לבין השולחנות הסמוכים. מהקיר מעל השולחן הזדקר מקל חלק ומאוזן. השפחה היתה על ארבע, פניה אל החדר ואחוריה אל הקיר, היא הולבשה על המקל, כשהוא נעוץ עמוק בתוכה, קולרה נקשר בשרשרת לשולחן וסביב מותניה נקשרה חגורה שאליה חוברו שלשלאות מהקיר כך שכשהיו מתוחות למלוא אורכן קצה המקל עדיין היה בתוך השפחה.

כששני הגברים נכנסו הם הובלו אל השולחן השמור. ברגע שהתישבו המארח הצליף בספיר בשוט, והיא החלה לנוע על הזין המאולתר. היא דחפה את גופה על המקל עמוק ככל שיכלה, ואז משכה קדימה עד כמה שהחגורה סביב מותניה אפשרה, עולה ויורדת על המקל, כפי שהורתה לעשות. שדיה הענקיים התנועעו מעל השולחן, זזים יחד עם הגוף שלה על המקל. תפקידה היה לבדר את האורחים בדרך זו לאורך הערב.

"תרצו להזמין?" שפחה נגשה אל שולחנם, היא היתה לבושה במדי המלצריות של גריום. סביב מתניה חובר מגש מלצרית שאוזן באמצעות רצועות שהסתובבו סביב כתפיה, ידיה היו קשורות מאחורי גבה וחזה היה חשוף ומוצג לראווה. חצאית קטנה שכמעט ולא כיסתה דבר ומעליה סינר מלצריות קטן השלימו את לבושה.

הגברים ביצעו את הזמנתם וכשהמלצרית פנתה ללכת אחד מהם הוסיף "ותביאי שני זוגות של מצבטי פטמות"

"אז ספר לי..." הגבר הגבוה עם השיער הכהה והחלק אמר. הם היו ישובים בנוחות, הם התייחסו אל השפחה, כקישוט על שולחנם נהנים מאנחה מזדמנת שיצאה מפיה ומתבוננים בגופה רוקד עבורם.

"הכל עבד לפי התכנית עד שהגענו לטולפור. עברנו בליפטא, הם היו קצת יותר מוכנים מאשר בעבר, אך עדיין בקלות מילאנו ספינה בנשים שלהם. מממ ואיזה נשים... הן חיממו את המיטה שלי כל ערב, שאר הצוות קינא ומידי פעם נתתי להם להנות משפחה זו או אחרת. לא הבתולות, קיד, אותן שמרנו כדי לתת כמתנות בטולפור, אל תדאג" הוא הוסיף כשראה את מבטו. הגבר היה שזוף אחרי יותר מחודש בים, הוא נשען לאחור בכסאו והביט סביב, הוא סימן בידו לשתי שפחות לגשת את השולחן שלהם. כשאלו התקרבו תפס אותן ודחף אותן אל מתחת לשולחן. השפחות ללא שנאמר להם דבר נוסף פתחו את אבזמי המכנסיים והחלו מענגות את הגברים בפיהן, זו לגב זו כשהגברים מדברים מעליהן.

"אההה כן, יותר טוב" הגבר השזוף אמר. "ובכן, יצאנו מערבה מליפטא לכיוון טולפור כשספינתנו מלאה נשים. כל הדרך הטולפוראי שהיה איתנו ניסה להסביר לנו על המשפחותשם, משנו על שתי משפחות...

"רק כשהגענו הבנו, יש להם שם פוליטיקה מוזרה. יש שתי משפחות ששולטות ביבשת, וכולה מחולקת בין שתיהן. לרוב יש בינהם הסכמות אך הם לא ידידים זה של זה. המילווים שולטים על השווקים והאלרסים על נתיבי הספינות והנהר. כדי להכניס ספינה עם סחורה מסוג חדש צריך לקבל את אישור שתיהן."

המלצרית חזרה עם ההזמנה מונחת על המגש. ללא יכולת להשתמש בידיה היא התכופפה כדי להגיש אותה, הגבר השזוף העביר לקיד את שתייתו ותפס בפטמה של המלצרית. הוא לקח את הצבטות שהביאה, סובב פטמה אחת ואז את השניה וחיבר צבט על כל אחת מהן כשמשקולות מתנודדות מהן. המלצרית עיוותה את פניה בכאב. ידיה עדיין היו מאחורי גבה ושדיה שימשו שעשוע עבור הלקוחות. כעת התנודדו מהם כדורי מתכת מתנודדים בכל תנועה.

קיד לקח את זוג הצבטות השני ותפס בפטמתה של ספיר. ספיר נעצרה כשהמקל בתוכה וקיד מיד הפליק לישבנה בחוזקה.

"אל תעצרי, תמשיכי לזיין את המקל הזה ולהזיז את החזה הענק שלך"

השפחה המשיכה את תנועותיה, קיד ומפקד הסירה השתעשעו בניסיון לענוד את הצבטות על פטמותיה המתנועעות. תוך כדי משחקם השפחות המשיכו לענג אותם מתחת לשולחן.

רק אחרי ששתי הפטמות היו מעוטרות והמשקולות הזעירות נעו קדימה ואחורה, מושכות את הפטמות הוא המשיך בסיפורו.

"המילווים היו קלים לשכנוע, הם בעד פתיחת השוק לשפחות מליפטא. הם לא יודעים את מטרתנו האמיתית." הוא הוסיף בלחישה רוכן אל עבר קיד. "עשיתי כפי שאמרת, כשהגענו, ביקשנו שיחה עם ראש משפחת מלווי. ירדנו אל החוף באמצעות סירת ההצלה, אני ושניים מאנשי. לקחנו איתנו שפחה בתולה, כדי להציע כמתנה עבור האדון מלווי ולשכנע אותו בטיב הסחורה. היא הולבשה קולר וצמידי ידיים כנהוג אצלנו. היית צריך לשמוע איך היא התחננה שנחזיר אותה, שפחה צעירה עם חזה גדול, קצת כמו של זאת" הוא משך את המשקולת המחוברת לאחת הפטמות של ספיר. היא המשיכה לנוע על המקל משפדת את עצמה ומוציאה.

"כמה שרציתי לקפל אותה בתוך סירת ההצלה ולחדור אליה בעצמי, רק המשחבה על השפחה שהשארתי קשורה בחדרי על הסיפון מנעה זאת ממני" הוא משך את השפחה שבין רגליו בשיערה ופיה התנתק ממנו בקול יניקה. "נראה לי שנוח לכן מידי"

הוא קם וכשחזר הביא עמו דילדו עם ראש כפול משני הצדדים "צאו שתיכן מתחת לשולחן, תעמדו על ידיים ורגליים תצמידו את הישבנים שלכן" הוא לקח את הצעצוע והחדיר אותו לתוך חור התחת של השפחה שעינגה אותו ומיד דחף את השניה על הקצה השני כך שהן היו מחוברות שתיהן דרך ישבנן. "תחזרו לעבודתכן מתחת לשולחן, אם זה יוצא מתוך החור של אחת מכן אני אדאג ששתיכן תקשרו במרכז הבמה ותשמשו לשעשוע כל המקום להמשך הערב" 

השפחות זזו באי נוחות, מצמידות את ישבנן זו לזו זוחלות הצידה אל מתחת לשולחן באיטיות על מנת לא להתנתק.

"רעיון נהדר" קיד אמר כשאיברו חזר לתוך הפה החמים והרטוב של השפחה "זה מקווץ את כל הגוף שלהן כשיש להן משהו בתחת. אני מרגיש את זה גם בפה שלה"

"בכל אופן, אחוזת מלווי זה לא משהו שרואים פה. היא ענקית. הם משפחה גדולה וכולם חיים יחד במחלקות בבניין, והגינות שלהם, שיחי ורדים ומזרקות, אני לא יודע איך הם עוד לא אימצו את ייבוא השפחות, כשעברתי שם דמיינתי שפחה מעטרת כל מזרקה במקום פסלי האבן הקיימים שם.

"עשינו את דרכינו דרך הגנים, הובנלו את המתנה עם רצועה מחוברת לקולר, היא הייתה מאוד צייטנית, כנראה נולדה להיות שפחת תענוגות באחוזה מפוארת. הלכה במבט מושפל מוכנה לגורלה.

"הכניסו אותנו לאולם גדול עם במה בקצה. על הבמה ישב סנדל מילווי, הוא ראש המשפחה, כל האחוזה בבעלותו וקולו ודעתו היא שקובעת, בנושאי השווקים בטולפור.

"אחד מאנשי דובר טולפורית, הוא בירך את האיש לשלום והסביר את רצוננו להכניס סחורה חדשה ליבשת. בשלב זה אני משכתי קדימה את השפחה והוריתי לה 'הצג!', לימדנו אותה כמה תנוחות בדיוק בשביל המרטה הזו. בעודי מחזיק את הרצועה היא פסקה את רגליה והעבירה את ידיה אל מאחורי עורפה. 'זאת מתנה בשבילך, נשמח אם תקח אותה וכך תעמוד את טיב הסחורה'

"כשהמילים תורגמו לאדון, ראיתי את התשוקה בעיניו, מהרגע שנכנסנו הוא נעץ עיניים בשפחה. כשהבין שהיא שלו עלה על פניו מבט כמו של ילד שמקבל צעצוע חדש ומרתק. חייכתי אליו ונתתי דחיפה קלה לשפחה.

"הוא התרומם מהכסא וניגש אליה, משכתי בבד השפחות שלה וחשפתי אותה עבורו. הוא צבט בפטמותיה והפליק לישבנה. כשנאמר לו שהיא בתולה ראיתי את המכנס שלו מתנפח, הוא הוריד את ידו והחדיר אצבע בין רגליה, הוריתי לה להתקופף ולהחזיק את קרסוליה, כדי שיבחן גם את חורה האחורי. השפחה הזילה דמעות לאורך כל הבדיקה, לא היה נראה שאיכפת לו, אני חושב שיהיה לאלף אותה. היא צריכה לשמוח שהיא תשרת במקום כמו שם, לא כמו הזונה הזו שפה."

ספיר שמעה את הסיפור על בת ארצה שיותר ויותר מהן נלכדו והחלו משרתות את מטרותיהם של הגברים מהמדינות החזקות. היא חשבה על עיירתה ומשפחתה וכל העת המקל בתוך הכוס שלה הזכיר לה את מקומה ואת תפקידה כשפחה לשימוש.

"בכל אופן, מילווי היה נרגש הוא אמר שכמובן שיסכים ושנדסקס את הפרטים הקטנים כמו המיסוי עם יועציו, הוא היה נראה להוט שנצא, אני לא מאשים אותו, עם המתנה שהשארנו לו שם, אני בטוח שהוא פתח אותה שם באולם. רגע אחרי שיצאנו, כבר ראיתו אותו בקופף אותה על כסאו"

"מצויין" קיד אמר, "ומה עם המשפחה השניה? אלרס? אמרת?"

הגבר השחום נאנח ותפס את ראשה של השפחה בין רגליו דוחף עצמו עמוק לתוכה, שני חוריה מלאים, הפה בזין והתחת במקל המחובר לשפחה השניה מתנועע עם תנועותיהן, נכנס ויוצא, הלחיים שלהן נפגשות ומתנתקות.

"האלרסים, הם לא היו פשוטים, הם הרבה יותר חשדניים, הם סירבו לקבל את השפחה שנבחרה עבורם. זה לא שהם נגד ייבוא השפחות, הם רוצים משהו אחר. התנאי שלהם לשימושינו בנחלי התחבורה בישבשת הוא שנעביר לידיהם שפחה בשם ליר. הם טוענים שהיא נלכדה בליפטא וחושבים שהובאה כאן לבריטלר, בחורה טולפורית. באמת שאני לא יודע איך זה יכול היה לקרות, וגם איך נוכל למצוא אותה כאן. גם אם היא הגיעה כשפחה לבריטלר, איך נוכל למצוא אותה? היא יכולה היתה להמכר בכל השווקים גם 100 קילומטרים ויותר בפנים הארץ.

"אנחנו חזרנו לכאן עם ספינה מלאה בשפחות, אם לא נצליח למצוא את השפחה, כל התכנון שלנו יהרס, לא נוכל להכנס ליבשת"

ספיר נשנקה למשמע שם לידתה של חברתה, היא בכלל לא ידעה שאמרלד היא טולפורית. היא תמיד היתה מעט שונה אבל היא לא ייחסה לכך חשיבות. יכול להיות שהם רצו לשחרר אותה מעבדותה?

"תראה! היא יודעת משהו" אמר קיד.

ספיר התבלבלה, היא לא ידעה אם עליה לחלוק עם את ידיעתה עם הגברים שהעבירו את כל הערב בלהתבונן בה משפדת את עצמה על מקל מחובר לקיר. אבל כשהוא צבט את פטמתה בחוזקה לא היתה לה ברירה.

"אני אספר לכם מה שאני יודעת, אבל אם אתם מפליגים מכאן, תקחו אותי איתכם!" הגברים הנהנו בראשם בלי לחשוב והיא המשיכה "ליר היא חברתי מהעיירה, אני והיא הגענו באותה ספינת השפחות. שמה שונה לאמרלד וראיתי אותה משרתת באחוזת צוקגל כשהשתתפנו באירוע שם. היא בבעלותו של רוק, הוא מגיע לכאן מידי פעם, הוא גם הביא אותה איתו כמה פעמים, השאיר אותה קשורה בכניסה."

"שפחה טובה! כן, בודאי שאני מכיר את רוק" קיד אמר "נראה שהשתלמת לנו בתור הבידור הערב. אנחנו ננסה לקחת אותך איתנו, אבל את תצטרכי לעזור לנו כדי שנלכוד את, אמרלד. עכשיו בואי לכאן, תרכבי על מקל אחר" הוא שחרר אותה מהרצועות בקיר. ההתרגשות מהידיעה ומההתחלה של גיבוש תכנית הלהיבה אותו והוא היה מוכן לגמור בגופה של השפחה. הוא חשב שזה יהיה ראוי להשתמש בשפחה שתשיג עבורו את מבוקשו.

הוא משך את פיה של השפחה מתחת לשולחן, וכיוון אותו למצוץ את אשכיו. את ספיר הוא הושיב עליו, ואיברו החליף את המקל שהיה בתוכה עד אותו הרגע, היא המשיכה בתנועותיה אך כעת הגבר היה בתוכה וגופה עינג אותו תוך ששפחה נוספת בין רגליו מלקקת ומענגת אותו גם כן.

 

 

*השראה לדילדו משני הצדדים requiem for a dream

https://images.app.goo.gl/Dn6iEJThuByJpon2A

 

 

1...הקודם(14)

 

 

 

 

 

לפני שנה. 22 ביולי 2022 בשעה 20:59

הי זאת פנטזיה בהמשכים מוזמנים לקרוא גם את החלקים הקודמים למטה. תאמרו לי מה חשבתם ❤️

 

פנטזיה 1 - חלק 14 - שפחת תענוגות

 

היא הייתה שלו.

הוא ישב על הכיסא לבוש, על מכנסיו ראו את כוונותיו. כשאמרלד הגיעה אליו הוא פיסק את רגליו והיא זחלה ביניהן, עדיין על ארבע. הוא ליטף וגירד את ראשה, ואז החזיק את שיערה צמןד לקרקפת ודחף את פניה על מכנסיו, ראשה משפשף את האזור התפוח. 

הוא רצה לבחון את החור שאותו רכש ושאותו התכוון לפתוח. הוא ציווה עליה להסתובב עם אחוריה אליו. היא זחלה והסתובבה, כשאחוריה היו אליו הוא רכן, תפס את ירכיה והרים אותן אליו כך שידיה נשארו על הרצפה ורגליה עטפו אותו משני צידיו. חורה וקפליה היו פתוחים לרווחה ומוצגים לבחינתו.

אמרלד שוב הרגישה את פניה מאדימות, היא היתה פרוסה בפני רוק, אדם שרכש אותה באותו השבוע, כל איבריה הנסתרים גלויים לפי רצונו. היא הרגישה את ידיו מטיילות על התחת שלה תופסות את לחייה מרחיקות מחזירות, מסתכל כיצד החורים נפתחים ונסגרים. ידיו טיילו ונעצרו על העגיל שעבר דרך הדגדגן שלה.

העגיל הקטן סימן את בעלותו. הוא העביר את ידיו בין קפליה וגניחה יצאה מפיו כשהרגיש את העצם הקטן והקשיח כניגוד לרכות של גופה. הזוית הזאת החמיאה לה, הוא חשב והתענג על רכישתו. האצבע שלו טיילה ומצאה את החור הקטן שמוביל אל קיר בתוליה, הוא הוסיף לחץ וקצה האצבע נכנסה וזיכתה אותו באנחה מצד אמרלד.

הרגליים שלה היו פרוסות לפניו, שייכות לו, לא היה באפשרותה לעשות דבר כדי למנוע ממנו לקחת אותה, להשתמש בה, לחדור אליה, היא רק רצתה שיעשה זאת ויגמור. אך נראה היה שהוא רוצה לוודא שהיא תדע שהיא שייכת לו, שהוא יכול לבחון ולשחק ברכושו, לעשות בו שימוש בכל דרך שיבחר. 

הסטירה על ישבנה הפתיע אותה, צעקה קטנה יצאה מפיה והוא חייך, הוא המשיך להפליק לישבנה מסמן אותו, מכין אותה, הוא יחדור אליה כשישבנה אדום מסטירותיו. אחרי צעקת ההפתעה הראשונה, אמרלד הצליחה לשמור את הכאב בפנים, כל פעם שידו פגשה את ישבנה הכאב היה חזק יותר אך היא שמרה את גאוותה וניצחה ניצחון קטן כשלא השמיעה קול. לבסוף ישבנה היה אדום ומסומן ורוק ציווה עליה לעלות על המיטה בתנוחת נשיקת שוט, מרפקיה וראשה על המיטה וישבנה האדום מובלט כלפי מעלה.

אמרלד רכנה על המיטה בידיעה שהיא שפחה שהולכת לשרת את אדונה ולהעניק לו את גופה. הכוס שלה היה מופנה כלפיו והיא שמעה אותו מוריד את בגדיו בהכנה לשימוש בה. ישבנה שרף עבורו, חוריה היו פרוסים עבורו, היא יובאה מיבשת אחרת רק כדי למצוא את עצמה ואת גופה משרתים אותו. היא הרגישה את המיטה זזה כשהוא עלה עליה, ובלי להתעקב קצה הזין שלו היה בתעלתה.

"אני מתכוון לחדור אלייך חזק, אמרלד"

היא היתה שפחה ולא היתה לה הזכות לזמן התרגלות לזין, גם אם זה הראשון שלה, היא נועדה לשירותו ולהנאותו בלבד ולא היתה סיבה שיאט את קצבו כדי להקל עליה, זה היה תפקידה.

הוא דחף את הזין פנימה בחוזקה משך אותו החוצה ודחף שוב במהירות. הכאב היה חד בפעם הראשונה וגם השניה, וזה המשיך לכאוב כששוב ושוב דחף את עצמו לתוכה בעוצמה. היא לא יכלה לחשוב על כלום מלבד הכאב ומלבד הניסיון להחזיק את גופה עם ידיה בתנוחה שצוותה, בזמן שזיין ודחף אותה בעוצמה.

היא היתה כל כך הדוקה סביבו, הוא מתח אותה בפעם הראשונה, הרגיש איך הגוף שלה יונק אותו פנימה, איך הוא נכנס עמוק אל שפחתו. היא עטפה את הזין שלו צמוד כל כך. הוא הרגיש את קירותיה משפשפים אותו, חודר עמוק ומוציא ממנה אנחות לא רצוניות כשחדר ופגע במקום רגיש במיוחד. 

היא היתה שפחה משופדת על הזין של האדון שלה בפעם הראשונה. הגוף שלה ישרת אותו עוד הרבה, הוא חשב היא נועדה לזה. נועדה להיות בין רגליו של גבר, בין רגליו שלו. החדירות נעשו עמוקות ומהירות יותר, אמרלד החזיקה בחוזקה את סדיני המיטה כדי לא להדחף קדימה.

אחרי זמן שנראה לאמרלד כמו נצח, בכמה דחיפות חזקות הוא גמר ושיחרר את זרעו בתוכה, הוא התנשף כמה רגעים ואז ניתק את גופם והורה לה לרדת אל הרצפה על בירכיים כשידיה מאחורי גבה כדי שיוכל לקשור את צמידי ידיה למיטתו.

הוא נשכב על המיטה, התפרס ונרגע. מחשבותיו התחלפו באופן הדרגתי ממחשבות על השפחה הקשורה לרגלי מיטתו, שאת בתוליה כרגע קרע, למחשבות של סדר היום והמשימות שנותרו לו. כעבור זמן מה, מבלי מבט נוסף אל אמרלד שסיימה את שירותה לעתה, הוא לבש חלוק רחצה ויצא מהחדר, משאיר אותה על הרצפה קשורה בידיה למיטתו.

אמרלד בכתה בפעם הראשונה מאז שנשבתה. הדמעות זלגו על לחייה וטפטפו אל שדיה ולא היה באפשרותה לנגב אותן כי ידיה היו קשורות מאחורי גבה למיטתו של רוק. הוא השתמש בה, גמר, קשר אותה למיטה, ועזב והשאיר אותה כחפץ שגמר את שירותו וכעת נשאר בצד עד השימוש הבא. היא הרגישה מחוללת ומשומשת החור שלה נפתח עבור האדון שלה היה מסומן בזרעו, והוא עזב לעניינים אחרים.

 

 

1...הקודם(13) הבא(15)

 

לפני שנה. 20 ביולי 2022 בשעה 16:11

הי זאת פנטזיה בהמשכים מוזמנים לקרוא גם את החלקים הקודמים למטה. תאמרו לי מה חשבתם ❤️

 

פנטזיה 1- חלק 13 - תזחלי אלי!

כשפתח את דלת חדרו עיניו נפלו עליה יושבת על ברכיה, כפי שציווה, בקצה השני של החדר. הוא עמד בפתח למשך רגע שהתארך והביט בה.

אור הנרות ריצד והצליל את גופה הנשי. היא הייתה התגלמות השפחה המושלמת. ברכיה פסוקות, ידיה על ירכיה מופנות כלפי מעלה וראשה מורם תוך מבט מטה. כל חלק בגופה שייך לו ומסומן כשלו. צווארה ענוד קולר, ידיה בצמידי שפחה, טבעות זהב קטנות מעטרות את פטמותיה שחוררו עבורו. מבטו התעקב על איברה הנשי, שייך לו, כשטבעת עוברת דרך כפתור ההנאה שלה ומסמנת אותו כשלו. ועכשיו הגיע העת להשתמש ברכושו.

הוא פסע אל פנים החדר אחז בכיסא שעל יד שולחן העבודה שלו, סובב אותו בתנועה איטית והתיישב עם גופו מופנה אליה. 

היא עקבה בעיניה אחרי כל תנועה שלו. היא ידעה מה תהיה דרישתו ממנה הערב, ידעה שבכוונתו להשתמש בזכותו ולחדור את בתוליה. היא מעולם לא דמיינה שכך זה יהיה, שבתוליה ילקחו על ידי גבר שרכש אותה כחפץ תענוגות. והיא ידעה שהיא תציית, תפתח את רגליה בשבילו, התנגדות לא תועיל, היא תפרוס את איבריה בפניו, באיזה דרך שיבחר.

רוק סידר את מכנסיו סביב איברו שהתנפח והתקשה, בתנועה מכוונת מבלי להסיר ממנה את עיניו. בתגובה עיניה המפוחדות קפצו אל עיניו לרגע אחד. הן שיקפו לו את האימה וחוסר האונים שהרגישה אבל רק לרגע חטוף, לפני שהשפילה את מבטה מטה.

הוא לא פספס בעיניה את הבעת החשש והכניעה, כמה הוא רצה לחדור אליה, להעלות הבעות פנים חדשות על פניה, הוא דימיין את מבט הכאב שיהיה בעיניה כשיקרע את בתוליה, כאב שיאלץ אותה להרגיש עבורו.

"גשי לכאן" הוא פקד. "לא! תזחלי, אני רוצה לראות את גופך נע על הרצפה, בדרכך אלי."

אמרלד נעצרה באמצע העליה אל רגליה, ובמקום רכנה קדימה והעבירה את משקלה אל ידיה. עיניה דמעו ולחייה שרפו והאדימו, בראשה המחשבה שהיא זוחלת אל עבר הגבר שהיא בבעלותו ואל אובדן בתוליה.

 

1...הקודם(12)...הבא(14)

לפני שנה. 19 ביולי 2022 בשעה 21:24

סיפור בהמשכים. אפשר לקרוא את החלקים הקודמים למטה

 

פנטזיה 1 - חלק 12 - חזרה לאחוזה

לקח לרוק כמה רגעים לחזור לעצמו לאחר שגמר בפיה של שפחתו. מהרגע שרכש אותה ידע שזה הדבר הנכון לעשות וכעת היא הוכיחה זאת. הוא ליטף את שיערה. "איך היה לטעום את אדונך בפעם הראשונה, אמרלד" הוא חייך כשהיא לא ענתה והשפילה את מבטה "אני חושב שהפתיים שלך נועדו להיות סביב הזין שלי, יהיו לנו עוד הזדמנויות רבות."

הוא הוביל אותה במורד מושבי הצפיה. הם עברו ליד בלו, ורוק המשיך ללכת משאיר את השפחה על ערימת הקש בדיוק כפי שהיתה בסיום התחרות.

כשעברו ליד עמדתו של גריום, אמרלד הביטה על השפחות שהגיעו עם העגלה משפשפות חלקים כואבים בגופן ומותחות את שריריהן.

"ליר!" אמרלד כל כך הופתעה לשמוע את שמה האמיתי שהיא נעמדה במקומה והחבל שהיה מחובר לחגורתו של רוק נמתח ומשך את קולרה. היא הספיקה לראות את ספיר חברתה הטובה קוראת לעברה לרגע לפני שרוק משך בחבל בחוזקה ובכעס. היא גם הספיקה לראות את גריום האדון של ספיר מתרגז על השפחה שצעקה לעבר חברתה. הוא גרר אותה בידה והציע אותה ללקוח אחרון שהגיע רק בתום האירוע והיה מעוניין בשפחה.

באילתור מבריק ומהיר, גריום השעין את ספיר על קיר העגלה גופה קופל ורגליה נקשרו מעלה, עצם הזנב היתה נקודת המפגש היחידה שלה עם הרצפה.

"הרי לך." גריום פנה אל הלקוח, בחיוך של בעל עסק "לא הגעת מאוחר מידי. עדיין חור מחובר לקיר." את המשפט האחרון מלמל אל עבר ספיר. אמרלד נמשכה, בלית ברירה בעקבות רוק, אנחותיה של חברתה מתרחקות ומהדהדות בראשה.

רוק הנהן אל גריום שנופף לעברו. צ'רטר הנתנהג באופן לא אופייני, הוא חשב, למה עזב בחפזון כזה? הוא היה עסוק בצפיה בבלו ובשימוש באמרלד והוא לא שם לב לחברו. יכול להיות שדבר מה מפריע לו? יכול להיות שרוק עשה טעות כשהשתמש כך באמרלד? עד לאותו הרגע החברים היו חולקים בינהם כל אישה או שפחה. אבל אמרלד היתה שונה, הוא חייב להבין שהיא שונה בשבילי.

כשחגורתו נמשכה בעקבות עצירתה של אמרלד זה הוציא אותו ממחשבותיו, הוא זעם על השפחה ומשך בכוח בחבל, הוא יצטרך לעבוד יותר על האילוף שלה. ובכללי הגיע הזמן שתעשה את תפקידה. 

כשנכנסו לאחוזה תשומת לבו של רוק היתה על אמרלד.

"לינה! יש לי משימה בשבילך גשי לכאן!" הוא קרא. הוא ליטף את שדיה של אמרלד משך את הטבעות שבפטמותיה וסובב אותן. הוא העביר את ידו אל בד השפחה משך בו וחשף את רגליה ואת חגורת הצניעות ששמרה על חוריה נעולים אך חשפה את נקודת העונג שבצבצה בין קפליה כשטבעת עוברת דרכה.

"הצג" הוא הורה ואמרלד נעמדה, באמצע אולם הכניסה זקופה ובפיסוק, ידיה מאחורי עורפה וגופה חשוף ונגיש לרוק.

לינה כבר עמדה בפתח בין המטבח לאולם הכניסה ורוק הוציא את המפתח הקטן מכיסו. הוא חשב על המפתח רבות בימים האחרונים.

תקווה עברה בראשה של אמרלד שהמפתח לא יתאים ושבתוליה ישמרו. אך החגורה נפתחה וירדה ללא כל בעיה. ידיו של רוק פותחות את הגישה לגופה וחושפת אותו לרצונותיו.

"תנקי ותכיני את השפחה לשימושי, לינה, לאחר מכן תנעלי אותה בחדרי.

"ואת אמרלד, תתפשי את תנוחת השפחה על השטיח שעל יד הקיר, תמתיני שם עד שאתפנה." הוא ידע שהיא לא תאלץ להמתין הרבה, הבלוטה במכנסיו גדלה שוב, אך היו לו עניינים דחופים לטפל בהם קודם, הוא תהה איפה צ'רטר.

לינה כבר משכה את אמרלד בחבל הקולר כשאחראי האורווה הוביל פנימה את בלו. היא היתה גמורה ונראתה כאילו היא נלחמת על כל צעד. "נקי גם אותה, ותתני לה לנוח"

הוא מצא את צ'רטר בחדר האוכל, הוא היה נראה במצב רוח ירוד, אך הם דיברו על מה שלמדו באותו היום, הבינו שיוכלו לגייס אנשי ואף סירות אם יהיה בכך צורך. צ'רטר שתמיד השרה תחושת נוחות על בני שיחו הצליח אף להעלות את קיד בשיחותיו. קיד נתפש כחסר אחריות עוד מצעירותו, מוציא לפועל תכניות שנולדו להכשל, אך תמיד שחף אחריו אנשים שסמכו עליו ונפגעו בעקבותיו.

לימה הובילה את השפחות קרצפה אותן מרגל ועד ראש. את אמרלד היא קשרה פתוחה ותלשה את כל שערות גופה בשעווה. היא שימנה את השפחה בדגש על שדיה ובין רגליה, מכינה אותה לקראת מילוי תפקידה כשפחת התענוגות של אדונה.

 

1...הקודם(11)...הבא(13)

 

 

לפני שנה. 17 ביולי 2022 בשעה 12:55

אני מאוד אוהבת לדמיין סיטואציות כאלה. של חורים זמינים ומוכנים. מוסיפה בסוף קישורים למקורות השראה.

בהקשר לסיפור, זאת העמדה שגריום פתח באירוע התחרות בצוקגל

 

חורים בקיר

העגלה נמשכה על ידי ארבעה סוסים, היא היתה קופסה אטומה, בנויה משש פאות עץ, הסוסים חוברו לצדה הקצר. אחת מפאותיה הארוכות של נפתחה כולה כלפי מעלה. מדרגות נמשכו ונוצרה במה.

חלל העגלה חולק לשניים לאורכה באצמעות קיר הפרדה מעץ שיצר חלל קדמי פתוח וחלל אחורי סגור. החלל האחורי היה חשוך ואטום מלבד חורים בקיר ההפרדה בצורות וגבהים שונים. את החלל האפל מילאו מתקנים שונים, שהותאמו על יד הפתחים בקיר.

לפני שהעגלה יצאה מהעיר בכל כל חור הותקנה שפחה, כשחלק מגופה מוסתר בחלל האטום והחלק השני מזדקר מתוך הקיר ומוצג לשימוש.

מתוך פתח אחד בקיר יצא פלג גופה התחתון של אישה שחוברה כשהיא על גבה, מוגבהת באמצעות המתקן. כל שניתן היה לראות ממנה היו רגליה, שנאזקו גבוה מעליה מתוחות לכדי פיסוק רחב שהציג וחשף את חוריה המיועדים לשימוש.

שפחה אחרת  הותקנה כשהיא נתמכת על בטנה, ישבנה מובלט החוצה ורגליה קשורות אל הרצפה.

עמדה אחרת כללה שפחה בעלת שדיים גדולים, שכל גופה היה בחוץ מלבד ראשה. היא היתה על ידיים וברכיים ראשה תקוע בקיר, קולרה נקשר בעברו הפנימי של הקיר כך שלא תוכל להעביר את ראשה ורק גופה יהיה לשימוש. חזה הגדול התלתל וקיפץ בכל קפיצה ומהמורה בדרך.

שתי שפחות נקשרו בדיוק ההפך כשראשיהן עוברים דרך חורים ממוקמים מעט גבוה יותר, כל גופן היה בצד הסגור של העגלה ורק ראשן יצא בגובה המושלם כדי לדחוף זין לפיהן. על רגליה של אחת מהן, בצד המוסתר, היו שאריות נוזל לבן, זכר לגבר שכבל אותה בתנוחה זו ולא עמד בפיתוי להשתמש בצדה האחורי שלא יהיה נגיש לשימוש.

עמדות נוספות הציגו חורים בלבד שפחה שמילאה אותם קופלה כשפלג גופה העליון ורגליה בפנים ורק חוריה מוצגים. חלקו הגבוה של הקיר לא הושאר ריק, מלבד כמה עמדות שניתן היה להשתמש בסולם כדי לנצל, זוגות של שדיים עיטרו את הקיר, השפחות בעלות השדיים (או יותר נכון, נושאות השדיים) הוצמדו לקיר, ראשן וידיהן דבוקים אליו ורק חזם יצא דרך הפתח כדי שיוכל להמחץ ולהצבט על ידי גבר, להנאתו, בזמן שהשתמש בחור של שפחה אחרת. 

השפחות המסכנות הוכנו מראש והעבירו את הנסיעה מותקנות ומוכנות כדי שלא יהיה צורך להתעסק בזוטות אלו בזמן פתיחת העמדה. הנסיעה כך לא היתה נוחה, הן הטלטלו והתנגשו בקיר ואחת עם השניה ידיהן של רובן במצב שלא מאפשר שימוש בהן כדי להעצר. שדיים קפצו, ישבנים התנגשו וכל העת החורים היו הדבר היחיד שהיה מקובע, מוצג ופתוח.

עמדות החורים, שנשארו פתוחות ונגישות עד סיום האירוע, היו יעילות בהרבה מאשר הצעת שפחות בדרך אחרת, הן לא זזו ויכלו לשרת מספר רב של גברים תוך זמן קצר, גבר אחר גבר, ללא התעסקות ובזבוז זמן, מלבד שטיפה זריזה של החורים, באמצעות זרם מים, בין משתמש למשתמש. התור התקדם בזריזות וכל גבר יצא מסופק וטוב לב, כשארנקו מעט קל יותר. גם גריום חזר מרוצה באותו יום עם עגלה מלאה שפחות מותשות והון קטן בכיס

 

*סיפור שקראתי אולי מיליון פעמים

https://www.literotica.com/s/the-club-ch-01-8

*ואם אתם בקטע של סרטונים

https://www.xvideos.com/?k=Czech+fantasy+hole+wall

 

לפני שנה. 16 ביולי 2022 בשעה 19:32

שוב משתמשת בגור במשחק שמופיע באחד הספרים של ג'ון נורמן. 

סיפור בחלקים. מוזמנים לקרוא את החלקים הקודמים ואמר לי מה חשבתם.

 

 פנטזיה 1 - חלק 11 - משחק פעמונים 

תחרות באחוזת צוק גל

כל גבר מעל גיל 18 מוזמן להשתתף

הפרס - התחת הבתולי של השפחה בלו

 

התחרות, למרות התראתה הקצרה, הפכה לאירוע גדול, גברים רבים הגיעו לנסות את מזלם וגברים ונשים כאחד הגיעו לצפות ולהשתתף במאורע. דוכני אוכל נפתחו, רוכלים הסתובבו וניסו למכור את סחורתם, ואפילו גריום הגיע מהעיר עם עגלת שפחות ופתח עמדה משלו. 

האווירה היתה עליזה, אירוע כזה לא נערך באזור תקופה ארוכה. אנשים הסתובבו בין דוכני האוכל ונראה שכולם נהנים מהיום

רוק, מארח התחרות, הסתובב בין הנוכחים, מדבר עם מכרים משכבר ומכיר אנשי מפתח חדשים. קולרה של אמרלד חובר בחבל ללולאה בחגורתו והיא היתה תמיד כמה צעדים אחריו, כמו סיכת נוי או אבזם עטור אבן חן, משדרגת את הופעתו אך לא מצריכה מחשבה נוספת. הוא היה עסוק בליצור קשרים חדשים ולחזק ישנים ורק אם בן שיחו היה מחמיא לגביה, הוא היה מסתכל בגאווה, מודה וממשיך בשיחותיו. עד שהגיע הזמן להתיישב ולהתחיל באירוע לרוק היה מוסג כללי לגבי כמות הבתים שיתמכו בו במקרה שיהיה צורך, ויכולתיהם להמציא לוחמים ונשקים.

כל הצפויים להשתתף בתחרות התאספו בהתרגשות על יד טבעת האילוף, שמושבי צפייה זמניים נבנו סביבה. הם צחקו דיברו והתרברבו ביכולתיהם, מצפים בקוצר רוח לתחילת המשחק, מדמיינים את עצמם זוכים ואת השפחה מתפתלת כשהזין שלהם חודר אל תוכה. אכן, מצב הרוח היה מורם בין כל המשתתפים, כולם מלבד בלו שהעדיפה שהאדמה תבלע אותה והיא תעלם לתוכה.

היא הוכנה מראש כשפעמונים זעירים החליפו את הטבעות דרך פטמותיה ובין רגליה. פעמונים נוספים חוברו לקולרה ולצמידי ידיה ורגליה. היא הוצגה על ערימת קש בתחתית מושבי הצפייה. בכל תנועה שלה, קלה שבקלות צלצלו הפעמונים ואפילו כשנשמה וחזה עלה וירד נשמע צלצול עדין מהפעמונים שבפטמותיה.

התחרות החלה בתחרויות ריצה, ירי חצים למטרה ולחימה עד אשר נשארו עשרה משתתפים בלבד.

השפחה שעד אותו הרגע חיכתה בתנוחת השפחה, הובלה בחבל קשור לקולרה אל תוך טבעת אילוף הסוסים, מצלצלת להנאת הצופים עם כל צעד. היא הורתה להתכופף ולהציג את הפרס לעיני כל. בישבנה היה נעוץ פלאג קטן שאותו המנצח ישלוף ובמקומו ימלא את החור באיבר עבה בהרבה.

רוק וצרטר ישבו זה על יד זה בכסאות המוגבהים, אמרלד היתה לרגליהם. רוק, סובב את החבל סביב צווארה וסביב רגלו כך שראשה נצמד לרגלו, שערות רגליו מדגדגות את לחיה. היא לא היתה יכולה לראות את המתרחש למטה אך שמעה את ההתרגשות, ושמעה את פעמוניה של בלו האומללה מצלצלים כשהובלה אל תוך הטבעת והוצגה לקהל.

המשתתפים נכנסו אל תחום הגדר ועיניהם כוסו. מטרת המשחק היתה לתפוס את בלו המצלצלת, בהסתמכות על אזניהם בלבד, האחרון לעשות זאת יודח. המשחק הורכב מכמה סבבים, אחרי כל סבב כמות המשתתפים ירדה. בפני משתתף שתפס את השפחה היו שתי אפשרויות, האחת להשתמש בשפחה באופן מיידי, באחד מחוריה האחרים ולפרוש מהמשחק או לשחרר אותה חזרה אל גורלה בטבעת ולהמתין לסבב הבא. הזוכה יהיה זה שימשיך הלאה בכל הסבבים ויהיה הראשון לתפוס את בלו בסבב האחרון.

אמרלד שמעה את ההזנקה ואחריה היה שקט מוחלט, בלו נשארה במקומה ללא ניע כדי לא להשמע, הקהל החל מתלונן וקורא לעברה. לפתע נשמעה זעקה וצלצול פעמונים. מישהו דקר את בלו קלות בישבנה עם מקל, קפיצתה גררה את צלצול הפעמונים הבלתי נמנע שמיד חשף את מיקומה למשתתפים, ותוך רגע השפחה היתה בידיו של משתתף, היא זזה וניסתה להשתחרר אך האיש הוריד את כיסוי העיניים דחף אותה אל ברכיה והמשיך לענג את עצמו בפיה ולפרוש מהמשחק מסופק.

המשחק המשיך, בלו נתפסה שוב ושוב בקול פעמונים, שש פעמים אמרלד שמעה את קולות התרגשות הקהל ואנחותיה של בלו כמשתתף שלכד אותה השתמש באפשרותו לנצל אותה. היא הרגישה גם את התרגשותו של רוק, רגלו נקפצה, והוא ליטף את ראשה בחוזקה. 

הוא ראה את בלו נתפסת ונפרסת, מצלצלת ונחדרת על ידי משתתפים שהכניעו אותה, גברים רבים בקהל זזו באי נוחות חלקם לוחצים את הבלוטה במכנסיהם, או ניגשים אל עגלתו של גריום כדי להשתחרר. מלבד המופע תחתיהם, לרגליו היתה שפחתו המועדפת בחזה חשוף, ראשה כל כך קרוב לאזור הקשיח בין רגליו. רוק שיחרר את ליפוף החבל מצוארה, הגיע הזמן שהיא תמלא את תפקידה. מבלי לשים לב למבטו של צרטר, הוא פתח את אבזמו תפס בשיערה והשחיל את פיה עליו. תחילה בתנועות עדינות, אך עם התחממות המשחק בזירה העמיק וחיזק את חדירותיו.

לבסוף נשארו שני מתמודדים, בלו היתה מוטשת, היא בקושי הצליחה לרוץ ולנסות להתחמק מהם. היא נתפסה והמנצח צעק אות ניצחון, המשתתף השני קרע מעליו את כיסוי העיניים והטיח אותו ברצפה, רוק חשב שהוא יתקיף את המנצח, אך הוא יצא בזעם מהזירה.

ערימת קש הובאה אל אמצע טבעת האילוף. בלו צוותה עליה בתנוחת נשיקת שוק. השפחה ירדה על ברכיה ומרפקיה כשרגליה מפוסקות, ראשה מוצמד אל הקש שהיווה במה תחתיה, ישבנה הזקור מעלה והפלאג שבתוכו מופנים אל הקהל. הקש הגביהה אותה בדיוק לגובה המתאים עבור הזוכה. הוא שלף את הפלאג, ולפני שחורה הספיק להסגר כבר החל דוחף את הזין שלו אל תוך השפחה שצווחה והתפתלה, קורע את התחת שהיה תחת מתקפה כזו בפעם הראשונה. רגלו האחת על האדמה ורגלו השניה על הקש, מזיין את השפחה בתנוחת הפגנת ניצחון גברית.

בלו הרגישה את הזין חודר לתוכה, היא לא דמיינה שזה יכאב כל כך, והוא לא היה עדין, משתמש בפרסו, דוחף את השפחה שבכתה והתחננה שיפסיק, אך כל שתחנוניה עשו זה לגרום לו להאיץ את הקצב, להראות לשפחה שהיא רק חור שהוצע כפרס, והוא המנצח משתמש בפרסו, ישבנה רק חור שניתן להעניק.

על הכסאות רוק הצמיד את אמרלד אל בין רגליו, עמוק בתוך גרונה בזמן שהסתכל על הקורה מטה. משתמש בפיה כדי להנות מההצגה. לבסוף המנצח הפריש את זרעו בתוך בלו, יצא מתוכה, סגר את מכנסיו ויצא מהטבעת. בלו היתה כה מוטשת ולא זזה ממקומה, ישבנה באוויר ונוזל לבן מתחיל את דרכו במורד רגליה.

צרטר לא התמהמהה לרגע ומיד עזב את מקומו, ממהר חזרה אל האחוזה, משאיר את רוק במצב מעורפל אחרי שגמר בפיה של שפחתו.

 

1...הקודם(10)...הבא(12)

 

 

לפני שנה. 15 ביולי 2022 בשעה 15:14

הי, זה סיפור בהמשכים מוזמנים לקרוא את החלקים שלפני. וכמובן לשתף במה חשבתם.

פנטזיה 1 - חלק 10 - אילוף

השפחות צריכות היו ללמוד את מקומן באחוזה וללמוד לענג את אדוניהם. הן התחילו בלימודי תנוחות השפחה. צרטר הורה להן על התנוחה ועליהן היה להכנס אליה תוך שהוא מתקן אותן, מרים ראש פה או מושך כתפיים אחורה להבלטת החזה. הן למדו תנוחות רבות ומורכבות, חלקן נועדו להצגת שפחה, חלק להענשתה וחלקן להכנתה לקראת שימושו של אדון. וכמובן את תנוחת השפחה שבה אין לאדון שימוש בה והיא על ברכיים פסוקות מבליטה את חזה קדימה.

בלו תחילה לא שיתפה פעולה היא הסתכלה על צרטר בבוז, אך הוא ידע כיצד להתמודד איתה. מעבר ללימוד התנוחות שישביחו את השפחה, האימון נועד להכניס בהן צייתנות. בכל פעם שנראה היה שהיא לא תציית לפקודה מיד חטפה הצלפה ממקל בחזה, בטנה או חלק גוף אחר. כשהתחילה להתלונן ולאיים היא זכתה בגאג כדורי בפיה, וכשניסתה לברוח, בזמן ששצרטר פנה אל אמרלד והסביר תנוחה מסובכת במיוחד, הוא תפס אותה בקלות וקשר אותה בתנוחת ההצלפה. רגליה מקופלות תחתיה, ברכינה קדימה ראשה על הרצפה וידיה קשורות ליתד שמתחה אותן קדימה.

"את תבצעי את פקודותייך גם אם אאלץ לקשור אותך במשך יומיים בכל תנוחה, את נועדת לענג בגופך את אדונך וגם שפחה קשורה יכולה לעשות זאת." הוא הורה לאמרלד לתפוס את תנוחת השפחה ולהמתין בזמן שהצליף בגבה החשוף של בלו מצייר קוים מגבילים על כל גבה.

גבה של בלו היה חשוף לחלוטין. הכאב היה חד היא יבבה בכל נגיעה של השוט. יותר כואב מהשוט עצמו היתה המחשבה על מצבה שבו כל קיומה הוא עבור שירות גברים. הם מצפים שאתפוס תנוחה שתאפשר להם להעניש אותי, או שאנגיש את גופי ואת איברי לשימושם. לא רק שהם עושים שימוש בגופי, אני צריכה לפרוס את עצמי ולהגיש להם את גופי. אני לא אתן להם את הסיפוק. ואמרלד! איך היא מצייתת לו ככה, מצייתת לכל פקודה ברגע, כאילו היא הרכוש שלו, הגוף שלה זז להוראותיו. היא הסתכלה על השפחה הבהירה שהיתה מוצגת לראווה בתנוחת השפחה, ראתה את חזה הזקור וקפליה עם טבעת הזהב בין רגליה. היא יושבת מציגה את עצמה בזמן שהיא קשורה ומוצלפת.

ההצלפות המשיכו להגיע ולהעניש את השפחה. היא יבבה ובכתה עד שלא יכלה לעמוד בזה ולבסוף נשברה והתחננה שיפסיק. צרטר חייך לעצמו, הוא המשיך עוד מעט כדי להדגיש את המסר ואז נעצר, התמתח והשאיר את השפחה קשורה לרצפה בגב חשוף ושורף, דמעות זולגות מעיניה. הוא השאיר אותה כך ופנה אל אמרלד, שהיתה מקרה מאתגר בהרבה, מחשבותיו היו עליה ועל שלמות גופה.

לאורך כל האימון וגם בזמן שבלו נענשה אמרלד הצליחה לנתק את עצמה. היא ידעה שאין טעם בחוסר ציות ודרך פעולה זו תעייף ותתיש אותה, כמו בלו שכעט שכבה קשורה ומוכנעת, גבה מעוטר בפסי הצלפה. היא בחרה לעשות את מבוקשם, לציית במהירות ובכניעות ולהיות בקשב תמידי לפקודות אך גם למתרחש סביבה, לאגור מידע ואולי מתישהו הזדמנות תציג את עצמה בפניה והיא תחלץ מחיי השפחה שנכפו עליה.

הם המשיכו באימונים, בלו שוחררה אחרי 20 דקות בהן היתה מרותקת בתנוחת ההצלפה. ואמנם היא עדיין לטשה בו מבטי שנאה אך הייתה צייתנית ונכנסה לתנוחות שהציגו והנגישו את גופה ואת חוריה.

צ'רטר עידכן את רוק על ההתקדמות של השפחות בארוחת הצהריים. הם ישבו סביב שולחן האוכל באחוזה הקרירה אוכלים מטעמים ממטבחה של לינה, בעוד השפחות נורו "צמידי ידיים" ונכבלו בידיהן לעמוד בצל האורווה, על ברכיהן ברגליים פסוקות מוצגות לראווה באורווה הריקה מחקות שיהיה להן שימוש נוסף. כבילתן לעמוד מוודאת שישארו במקומן.

רוק קיבל מכתב מסול, בו מסרה שעוד באותו היום סירתו של קיד מתוכננת לצאת לכיוון טולפור עם עצירה ללכידת שפחות בליפטא. רוק אמר שהוא לא חושב שקיד יצליח להכנס לטולפור עם ספינתו. "הם חשדנים, בעוד יש מעט עבדות ביבשת, ספינת זרים מלאה שפחות שתגיע לשם תעוררו חשש, כל דבר חדש שם נבחן בחשדנות יתר. אני חושב שכרגע כדאי לתת לאירועים להתגלגל, גם אם הינו רוצים לא היתה ביכולתינו לעצור ספינה מלצאת מהנמל."

"אבל," רוק הוסיף תוך הרהור "אולי כדאי לנו להתחיל לגבש אנשים, לבחון את הגברים שביכולתם ללחום ורק להתחיל להבין את מצבנו. ואני יכול לחשוב על דרך מצויינת לגבש את הגברים שבאזור. אין כמו חור תחת בתולי כפרס כדי להניע גברים"

חיוך עלה לאטו על שפתיו של צ'רטר "היא לא צריכה להיות מאולפת בשביל פעילות כזאת. תוכל להפיץ את ההודעה ונקיים את התחרות כבר מחר." 

הגברים נפרדו כשרוק חזר לענייני האחוזה וצ'רטר אל אילוף השפחות, שניהם נרגשים לקראת מחר ושניהם נעים באי נוחות קלה בשל איבריהם שגדלו.

האימונים המשיכו ואמרלד ביצעה למופת כל תנוחה, היא היתה צריכה הסבר רק פעם אחת וכבר ידעה לעשות את התנוחה באופן מושלם. היא הצליחה להראות כנועה, לעבור באלגנטיות בין התנוחות וביחד עם זאת להגניב מבטים ולהיות ערה לסביבתה.

היא ראתה את מה שבלו, שהיתה מוטשת מההצלפות והאימונים, פספסה. רוק הצטרף וצפה בשפחות עוברות בין תנוחות. בזמן ששתיהן הושארו בתנוחת נשיקת השוט שבו הן נחו נמוך על בריכיהן, אחוריהן זקורים לאחור, ראשן מונח על האדמה, כפות ידיהן על יד ראשיהן והמרפקים על האדמה צמודים לגוף. רוק עזב את מקומו שממנו צפה באילוף השפחות. בידיו חפץ קטן הוא ניגש אל בלו שלא הבחינה בו כלל מתרכזת בתנוחתה רק כדי לא לזכות בהצלפה, ישבנה מובלט כלפי מעלה. 

 בלו קפצה ונטשה את תנוחתה כשהרגישה את הפלאג חודר לתוך חורה. רוק תפס בשיער השפחה ומשך בו בחושקה. "תשמרי את התנוחה, שפחה. זה לא משנה מה קורה סביבך, התנוחה נועדה כדי לאפשר לי לעשות בך כרצוני"

היא החזירה את ראשה לרצפה בלית ברירה וייללה קלות כשרוק המשיך להחדיר את הפלאג לישבנה. "בערב נגדיל את גודל הפלאג. זה עדיין לא ישתווה למחר, אבל בעצם זאת ההנאה בלהרחיב לראשונה את חורה של שפחה. תעזרי לנו לאסוף את בני האזור ולבחון אותם."

רוק חייך למבטיהן המבועטים של השפחות "כבר יצאה הודעה על התחרות, והפרס הוא החור הבתולי הזה." הוא שיחק עם הפלאג בעוד שהשפחה בתנוחה הכנועה מפחדת לזוז פן תענש.

אמרלד נחרדה מכך שבלו תיבעל בצורה כזו אך היא לא פספסה את אמירתו בדבר בחינת המשתתפים. עבור מה הם נבחנים? מבטו של רוק, שלפתע נפל עליה הכניס מחשבות אחרות לראשה, מחשבות על גורלה שלה.

הוא הסתכל עליה במבט חודר, תנוחת הכניעה כמו נועדה לה, ראשה מורכן ישבנה מונח על רגליה ורק טבעת הזהב הקטנה מבצבת בין קפליה, שולחת אותות אל גופו שהחל להזרים דם אל בין רגליו והקשיח את אברו. ניצוץ תשוקה היה בעיניו, גם לי ולך מחכים תענוגות בתוליים, את נראית כל כך כנועה עכשיו, נראה אם גם כשאחדור אל תוכך, אהיה עמוק בתוך גופך במקום שאיש לא היה לפני, תוכלי לשמור את מסיכת הכניעה. הוא המשיך להביט בה עד שניעור ממחשבותיו וניתק את מבטו מאמרלד.

"עכשיו אחזיר אתכן לאדון צרטר להמשך אימונכן. אם הפלאג הזה ייצא מהחור שלו לפני שאני אוציא אותו, אני אדאג שכל סנטימטר מגופך שוב יכוסה סימני הצלפה לקראת התחרות מחר!" במילים אלו הוא החל את דרכו אל האחוזה.

צרטר חזר אל מלאכת האילוף במרץ. במשך כל היום הוא ניסה לשבור את הארשת הכנועה והמרוחקת של אמרלד, בכל דרך שהכיר אך ללא צל של התקדמות. הוא העביד אותה שעות ארוכות ללא מנוחה, אימץ אותה באופן פיזי במעבר בין תנוחות עמידה, רכינה ושכיבה, ואפילו העניש אותה על לא עוול בכפיה, אך היא לרגע לא הרפתה מהמבט הכנוע והצייתנות ללא רבב. היא היתה סמל מופת לשפחה המושלמת.

רק פעמיים הוא ראה משהו מעבר לדמות הכנועה שהציגה ושתיהן הוא חשב בתסכול, היו בתגובה לרוק. כשרוק בישר לשפחות על התחרות שהם קבעו שבה בלו צפויה להקריב את חורה האחורי עבור אהדת פשוטי העם. וכשרוק הביט בה במבט ארוך וחודר.

גם הוא לא פספס את מבטו של רוק, הוא ראה איך חברו בועל את אמרלד בדימיונו, איך הוא מקפל ומעצב את רכושו לשימושו, איך כשהוא חודר אל גופה עיניה מאבדות את הריחוק שהיא הצליחה לשמר מהרגע שהם בחנו אותה לראשונה בשוק העבדים.

לאורך כל היום הוא הסתכל על השפחה גופה המפוסל קופץ לציית לו בכל פקודה. פותחת עצמה, מציגה את איבריה לראווה בתנועות מזמינות, אך הוא נאלץ לסרב להזמנה פעם אחר פעם, מכין ומלמד את השפחה. וכל עבודתו הקשה עבור שימושו של אחר, כדי שיוכל להפיק מרכושו את מירב ההנאה. בכל פעם שאחוריה הובלטו וחוריה הוצגו בהזמנה הוא הרגיש את הזין שלו מקשיח עד כדי כאב.

הוא עצר את האימין ופקד על בלו להכנס לתנוחת שירות, ומנצל את כניעותה חדר עמוק לגרונה של השפחה המופתעת ותוך חדירות  אחדות עמוקות אל גרונה הנחנק שיחרר את זרעו.

הוא חשב על בלו שאמנם לא נשברה ועיניה לטשו בו שנאה אך הפחד שהנחיל בה היה מספיק כדי שתתחיל להתנהג כמצופה משפחה. המחשבה לא עודדה אותו ולא הוציאה את המחשבה על אמרלד מראשו. אילו רק היה בעל אחוזה בעצמו והשפחה היתה שייכת לו.

אבל רוק היה חברו ושותפו ועשה עבורו יותר מכל אדם אחר, היה עליו לקבל את העובדה שאמרלד שייכת לרוק ולקוות שיגיע היום שבו יחלוק אותה עמו. הוא הוציא את תסכולו על השפחות, העביד אותן עד שעות הערב המאוחרות, מעביר אותן בין תנוחה לתנוחה ומצליף בהן גם כשעשו את המעברים בצורה מושלמת.

 

1...הקודם(9)...הבא(11)