שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

"פתאום באמצע החיים"

לפני שנה. 7 בנובמבר 2022 בשעה 10:19

לכל סשן יש את השיאים שלו הרגעים האלה שבהם אתה מרגיש כמו "מלך" והיא הנתינה הצייתנית שהתאווה שלה היא למלא את רצון האדון/דאדי שלה.

אחד הדברים האהובים עליי הם שליטה באורגזמות ,להביא אותה לקצה והיא יודעת שהיא אינה יכולה לגמור ללא אישורי. זה מלווה בתזכורות תוך כדי ,שלא תעיז בטעות לגמור וזה ממלא בעונג את הצורך שלי שהיא תציית באופן חד וברור ,היא תתענג אבל תסבול מכך שאינה מגיע לפיסגה .

ואני הרי נמצא שם באופן מוחלט ואם היא מפשלת ידי על העליונה או על התחת היפה שלה עם כאפה מצלצלת שמזכיר לה שהיא לא עמדה בדרישה שלי .

הדרישה הנוספת היא ,שאם וכאשר היא תקבל אישור לגמור היא תהייה חייבת להגיע לאורגזמה כשהיא עם עיניים פקוחות ולהביט בי עד שזה נגמר בשפריץ של חרמנות מטריפה ,בדיוק מה שאני מצפה מהזונה המושתנת שלי שעושה את רצון השולט שלה .

והיא עושה זאת עם קושי עצום ובהתמסרות מלאה של צייתנית להפליא ולמרות שזה קשה ,המבט הזה שלה אומר הכל וזה נותן לי להרגיש גאווה גדולה שהיא עומדת בכך ומגביר את הרצון לחזור על כך שוב ושוב

 ...מתענגת ולא גומרת ,גומרת ומתאמצת וכל זה בשבילי ,על גג העולם הייתם ? אני בהחלט נמצא שם כשזה קורה ,אמנם לא מספיק (והיא כבר תבין למה כתבתי זאת ) אבל כל רגע שם בהחלט שווה כשאני מרשה לה או..... שלא !!


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י