צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

באפלה מחפש את האבוקה

קפוץ מקסימום תרגיש כי מתים כבר אנחנו
לפני 5 שנים. יום שבת, 3 ביולי 2021 בשעה 9:50

לפעמים אני מרגיש ניאו.

מביט בהם, מביט בשלדים האלו איך הם לא שמים לב שהם מתים?

ההוה הופך לעבר הכל נוזל פאק אין כלום איך הם לא רואים?

זה טעים הם אומרים זה מצחיק הם מצחקקים ואז מייד יוו זה היה טעים ושוב ושוב ושוב...

שששש שקט, הס, קח כדור תירגע.. נשמן אותך טוב, נחזיר אותך למקום. שששש.. תביט ישר, הם אומרים לך בחליפות שלהם. צמיחה הם צורחים ומזיעים צמיחה!

 אני רוצה פורמולה וואן.

 אני רוצה להרגיש

אני רוצה לחיות

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י