בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

משל המערה

כל הדברים שגורמים לי שבמידה ואחזור אחורה בזמן אז לא אחזור כאדם שהייתי לפני !!!!
לפני 3 שנים. 1 באוקטובר 2020 בשעה 16:49

לפני 3 שנים. 1 באוקטובר 2020 בשעה 16:45

אני נזכר שהייתי ילד וראיתי את הסדרה מסע בין כוכבים על ספינת חלל אינטרפרייז שחוקרת עולמות נוספים בגלקסיה והקפטן כותב יומן. 

ביומן הקורונה של ימים אלה באפוקליפסה שחיים בה היום אני רוצה לכתוב יומן .

פרק א׳ -בראשית  השיגרה שלי נשמרה  ע״י סקס . תודה לאל 🙏

לפני 3 שנים. 1 באוקטובר 2020 בשעה 16:43

ל

לפני 4 שנים. 3 באפריל 2020 בשעה 22:16

לפני 4 שנים. 3 באפריל 2020 בשעה 21:32

אני כל כך זקוק לשלוט בחיי ועל נשים, ושמגיע זמן  שאני מוכן לוותר על השליטה הזו האגו שלי לא מאפשר לי לרדת מהעץ זה עושה לי רע בעיקר בגלל הרצון שלי לשלוט בלא חוקית זה מעיק עליי ברמות מאוד קשות אני עבד לזה וזה גורם לי להתנהלות לא בריאה קשה עד כידי כך שזה הדבר שנכון להיום מנהל אותי . נדיר שאני נמצא במצבים כאלה שמאבד שליטה ומוטרד כל כך מנושא כזה או אחר למרות שאני פעיל בהמון נושאים ופרויקטים סטרטאפים וניהול חברה וניהול פרויקטים ויצירת פרויקטים חדשים אולם הנקודה שהעליתי בתחילת דבריי מנהלת אותי מקשה עליי ואני מתחיל לחשב מסלול מחדש מה לעשות עם הדבר הזה . אני מאוד מעונין להניח לזה ולהתנהל בחיי באופן רגיל יותר זה מה שאעבוד עליו בתקופה זו . היא בונה לה חיים וסדרי עדיפויות חדשים ואני אבוד בתוך זה . מקווה לשפר את עצמי ולמצוא יותר רוגע ולבנות גם לעצמי סדר חדש ללא קשר מה היא תעשה ואיך תנהג !! 

 

לפני 4 שנים. 3 באפריל 2020 בשעה 21:21

בגלל שאני עדיין חרמן ויש לי לבידו גבוהה מחשבות רבות על סקס ופנטזיות ואני מזיין נון סטופ עלו בי מחשבות שונות . זה התחיל מחבר שלי שאמר לי אתמול שהוא בכלל לא חרמן ואיבד את הצורך כי הוא בסטרס. זה העלה  לי את המחשבה העמוקה שאני כנראה יותר זקוק לחום ולהגנה והתמודדות עם חרדות  , למרות שאני אדם לא חרדתי בכלל בהתנהלות שלו כנראה זו הדרך שלי להפיג מתחים ועוד . 

לפני 4 שנים. 3 באפריל 2020 בשעה 21:11

כל כך הרבה קונספירציות מופצות להם עד כידי כך שאני מנסה להבין מה מניע אותם ולמה כל כך הרבה אנשים עסוקים בזה . אני מניח שזה מייצר סדר בתוך הכאוס ונותן איזה שהוא כוח לראשיות שהם מנהלות את הדברים ולא התרחשויות ספונטניות שלא תמיד מנוהלות . המגפה השחורה 1917 לא יודעים כמה מתו 200 300 מיליון אף אחד לא יודע במדוייק מעניין מי הם חשבו אז שמנהל את העיניינים לדעתי יחסו את ההנהלות למשהו יותר אלוהי ....