בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אישה זהב

חוויות מעולם השליטה הפרטי שלי
לפני שנתיים. 1 בפברואר 2022 בשעה 16:48

אף פעם לא היה לי דדי אישיוז. וגם לא נמשכתי באופן מיוחד לגברים מבוגרים ממני בהרבה, אבל משהו באיך שהוא כתב בהודעה הראשונה שלו גרם לי לרצות לחזור אליו. 

התכתבנו ימים ארוכים, עשרים וקצת שנה מעליי, סקספוניסט אז הנחתי שהוא בטח יודע מה לעשות עם הפה ואיך לנשום מבלי לאבד אוויר כשצוללים מטה. 

בדיוק יצאתי לחופש, לקחתי את עצמי, שכרתי לי דירה באמצע תל אביב ופשוט נחתי מהכל למשך כמה ימים, ערב אחד הזמנתי אותו לשם, לא חשבתי שיבוא כל הדרך מחיפה אבל מה היה אכפת לי לנסות. ברור שהוא הגיע.

נתתי לו הוראות הגעה בווייז, השארתי את הדלת פתוחה ונכנסתי להתקלח. קצת שכחתי את עצמי במקלחת כמו שקורה לי הרבה, שרתי בקולי קולות ונתתי לזרם החזק של המים החמים לעסות את שריריי ובכלל שכחתי מהדלת הפתוחה, מהעשרים שנה מעליי, ובכלל מהכל. אולי שעה עמדתי ככה מתחת למים, בלי להגזים, לפעמים זה כל מה שאישה לוויתן צריכה. בעיקר כשהיא כבר לא נושמת על היבשה הזו שלצורך העניין נקרא לה שגרה.

כשנגמרו סוף סוף המים החמים הבנתי את הרמז ויצאתי מהמקלחת. עירומה ומטפטפת כי כמובן ששכחתי מגבת. איך שפתחתי את הדלת של חדר האמבטיה דפקתי את הצרחה של הלייף כי גבר זר עמד שעון על הקיר שממול והביט בי משועשע. אחרי שחזרתי לחיים מההתקף לב שקיבלתי התחלתי לצחוק. הגיוני. הוא התקרב אליי, הצמיד את גופו הלבוש והיבש אל גופי העירום והרטוב ואמר לי - "לאן את חושבת שאת הולכת תינוקת?" תהיתי לרגע מה המילה תינוקת עושה לי אבל לא יותר מדי ועניתי - "להביא מגבת, מה זאת אומרת? על הפגישה הראשונה שלנו אתה רוצה שאטפטף עליך?" 

הוא חייך והעביר את ידו  בליטוף עם נוכחות על המפשעה העירומה שלי ואז קירב את אצבעותיו לאפו והריח. "את נקייה מדי, כנסי חזרה". לא שנשארה לי יותר מדי ברירה, גופו הרחב חסם לי את היציאה והוא היה גבוה ממני בעשרים סנטימטרים לפחות אז נכנסתי. "קר לי, אני רוצה להביא לי מגבת". אמרתי. "תכף תתחממי". הוא אחז במותניי וקירב אותי אל המקלחת בחזרה. האגן שלו היה צמוד לשלי, והרגשתי את הזקפה שלו דרך המכנסיים. זקפות ג'ינס תמיד מחרמנות אותי נורא. "תרדי על הברכיים". הוא אמר. ירדתי. כזו אני, ממושמעת. הוא פתח את החגורה והכפתורים של הג'ינס ונתן לו ליפול מטה. יכולתי לראות את העובי והגודל של הזין שלו דרך התחתונים. הוא שחרר את הזקפה שלו לחופשי ואמר לי - "תפתחי את הפה ותשאירי אותו פתוח". לא יכולתי להתאפק והעברתי לק קטן על הכיפה, מיד הרגשתי את הידיים החזקות שלי סביב הצוואר שלי. הוא השאיר אותן ככה, לחוצות מעט כנגד העור שלי, ספק מרתקות ספק חונקות ובזרם חד וחזק השתין לי ישירות לתוך הפה. נמלאתי כולי בנוזל הצהוב והחם הזה שנזל וגלש מהפה שלי על כל הגוף שלי והתערבב עם הרטיבות החיצונית והפנימית שלי. לא יכולתי להתאפק והרגשתי איך גם אני צריכה פיפי, הוא הרגיש את זה גם כנראה וירד על ברכיו למולי, הניח את כף ידו מתחת למפשעה שלי ונתן לזרם החם למלא את היד שלו. הוא קירב אותה אל פיו ופשוט לגם בהנאה ואמר - "עכשיו הרבה יותר טוב". נשכבתי על הרצפה, על הגב והתחלתי לאונן מולו, כל הסיטואציה ההזויה הזו חירמנה אותי בטירוף. הוא גחן מעליי ושטף אותי בזרם ארוך של פיפי, על הכוס, על הירכיים, על כפות הרגליים, ג'יזס כמה פיפי יש לבן אדם הזה. גמרתי תוך דקה. 

 

כוסאומו ונגמרו לי המים החמים במקלחת, אני צריכה להפסיק עם הבליינד דייטים האלה.

 

 

davy jones​(אחר){אהבת חינם} - סיפור מדליק רצח
לפני שנתיים
הזר המוכר היטב - בדיוק הפנטזיה שלי! וואו! מחשמל!
לפני שנתיים
snowman - לא נגמרו לך בכלל המים החמים :)
לפני שנתיים
Nighthawk​(שולט) - מצוין.
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י