ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

עוצמה רכה

לפני 16 שנים. 2 במאי 2008 בשעה 16:05

"צהרים טובים" שמעה אושר קול מעליה. היא הביטה מבעד למשקפיה וראתה אותו גוחן מעל דלפק השאלת הספרים. לא מרשים במיוחד חשבה, בחור נאה שחום מעט מקריח שיער קצוץ. הפנים שלו הזכירו לה חזות איטלקית. כמו הגברים שתמיד שיחקו בסרטי המאפיה קצת לא מגולח.
"כן במה אני יכולה לסייע לך" היא חשה את המבט שלו נעוץ בתוך המחשוף שלך. למרות הלבוש השמרן שלה היא אף פעם לא הצליחה לדחוס את השדיים השופעים שלה לתוך החולצות אותן לבשה. בתור ספרנית ראשית באוניברסיטה השתדלה לשמור על חזות לא מינית אבל השדיים לא תרמו לכך.
"אני עושה עבודה במדעי ההתנהגות ובחרתי כנושא את חיי האהבה בעולם הבדסמ, אני מחפש את הספר על המרקיז דה סאד" סיפר לה בקול עמוק. "בו אחרי" התרוממה אושר מכיסאה והחלה צועדת כשהבחור אחריה מרחק נגיעה. היא חשה את חום גופו כמו מקרין בגבה. היא האטה את צעדיה כדי שיוכל להתקרב ולפתע עצרה.
היא חשה אותו נצמד אליה במלוא גופו. חשה אותו נצמד לישבנה הנתון בתחתוני הכותנה הרכים.
"סליחה לא שמתי לב שעצרת" התנצל וחש את ישבנה נצמד אליו נדחק אחורה, חש את חום גופה.
"זה בסדר גמגמה, הגענו לאגף שחיפשת תמצא כאן את מה שאתה צריך"
"או קיי תודה לך אני אסתדר, רק תגידי לי באיזה מדף לחפש" אושר התרחקה מעט וצעדה לכיוון המעבר להביא סולם קטן. "זה במדף העליון תעלה ואני אחזיק בסולם" היא חזרה אחרי דקה בוחנת אותו מרחוק עיניה נעוצות בבליטה בחזית מכנסיו. "הוא לא אדיש אלי" חשבה וחשה את הפטמות שלה מזדקרות.
"בת כמה את?" שמעה אותו שואל בהססנות."בת 42" השיבה "סליחה על החוצפה אבל את נראית מדהים" המשיך "את נשואה?" "כן" חייכה "נשואה פלוס 4" "וואו 4 ילדים, יש לך גוף מדהים אחרי כל הלידות האלה" ולפתע חשה את ידו אוחזת בידה ומחליקה עד שפגשה בכף ידה. "את אישה מאוד מושכת, תרגישי איך גירית אותי" ובמקביל לדבריו אחז בכף ידה והצמיד אותה לבליטה הגדולה בין רגליו. "אתה לא חושב שאתה חצוף" התפרצה אבל ידה שהתהדקה על הזין החצי קשה העבירה מסר אחר.
"אני לא מוכנה שתתנהג אלי כ...." היא לא הספיקה לסיים את דבריה ולשונו מילאה את פיה שפתיו נצמדות לשפתיה וידו אוחזת בחוזקה בידה לא מאפשרת לה למשוך אותה מבין רגליו.
בידו הפנויה אחז בשיערה מצמיד אותה בכוח אליו אל שפתיו בעוד לשונו חודרת עמוק כמעט לתוך גרונה.
נשימתה נעשתה כבדה הוא הרפה בבת אחת ממנה. מביט בה ידה נשארה אוחזת בזין מבעד מכנסיו עיניה מעורפלות...נשימתה כבדה שדיה עולים ויורדים פטמותיה זקורות וקשות. "את מגיבה יפה" חייך. ידיו מושטות לפרום את כפתורי חולצתה. שדיה אדומים מריגוש במשיכה אחת קרע את החזייה דבר שגרם לשדיה לקפץ לצדדים.
הוא חיבק אותה שוב הפעם ברכות מצמיד אותה אליו מנשק לה רכות. מלקק את צווארה לשונו יורדת לכיוון שדיה שפתיו אוספות את פטמותיה אחת ואח"כ השנייה מלקקות יונקות.
אושר הייתה מגורה חשה את הרטיבות בין רגליה חשה את לשונו שוב בתוך פיה ואצבעותיו על פטמותיה מענגות אותה מעבירות זרמים בגופה בעדינות לאט יותר חזק מוחצות אותן צובטות קלות ולפתע מפסיקות.
היא חשה את ידיו פותחות את הרוכסן הוא הוציא את הזין שהיה כבר קשה מאוד קשה ארוך לא ענקי אבל יותר מזה של בעלה. היא אחזה באיבר בידה חשה את הדם פועם בו.
אצבעותיו חזרו לפטמותיה הפעם הלחץ הכאיב לה "איי אתה מכאיב לי תפסיק" אולם דבריה לא ממש הטרידו אותו הוא התרומם ממושבו על הסולם והחל צועד לכיוון ירכתי הספרייה כשאצבעותיו אוחזות בפטמות הזקורות והוא מוליך את אושר על ידי משיכת פטמותיה. הכאב היה חד אבל העונג הרבה יותר.

fullspeed - :) נחמד לקרוא אותך כך,
נשיקות
לפני 16 שנים
מים שקטים (שולט){תבוא מאהבה} - מאוד שיגרתי היום הזה בסיפריה
זה בטח קורה לך כל יום, יום כזה שגרתי

סתם סיפור
ממדף "ספרות נוער" של אותה הסיפריה
לפני 16 שנים
DRAKULLA​(שולט){בתו של דרק} - אני מבין שנתקעת באגף ספרות הנוער. בגילך הייתי מציע לך לנסות ספרות יותר מתקדמת...רק כך בחשבון שהיא אינה מנוקדת.

תודה על תגובתך לפחות קראת! אין לי צורך בפרגון שלך :-)
לפני 16 שנים
נמשכת{משויכת} - מים שקטים אולי תלמד לפרגן או לשתוק?

ולך: מאוד אהבתי את הכתיבה והסיפור }{
לפני 16 שנים
מים שקטים (שולט){תבוא מאהבה} - דווקא מפרגן.
הרוזן יודע לספר סיפורים
לפני 16 שנים
נמשכת{משויכת} - אם זה נקרא אצלך פרגון אז יש לך הרבה מה ללמוד
לפני 16 שנים
Tiny lady​(לא בעסק) - הממממ
יש המשך?
:-)

אחלה כתיבה רוזן. אהבתי.
לפני 16 שנים
סוריאה - אהבתי.
לפני 16 שנים
קובלט - הממ... באיזה ספרייה זה היה? רק אני פיספסתי את הקטעים האלה!
:)
כתוב נפלא
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י