ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

עוצמה רכה

לפני 8 שנים. 10 בינואר 2016 בשעה 12:31

חכי לי במיטה על הגב רגלים פשוקות ומשוכות לשדיים. ככה הילדה שלי מבקשת בכל פעם שאני אמור להגיע אליה...הנחיות איך לחכות לי והיא תמיד מקפידה להמתין לי בדיוק כמו שנדרשה. נכנס לחדר הממוזג האור המום אבל אי אפשר שלא להנות ממראה העיניים של הילדה הפעורה שלי. תנוחה שאין יותר פעורה ממנה.

מצטרף אליה כורע בין רגליה מעביר יד ומלטף את הבטן במורד ערוותה, גופה רועד ולא בגלל הקור. אוחז בשפתי הכוס באצבעות ידי ופותח אותו לצפות ברטיבות הוורדרדה... רוכן קדימה ללקק את הדגדגן המזדקר, זה עוזר, הרטיבות מתגברת מאפשרת לי להחדיר 2 אצבעות עד סופן לתוך הנרתיק של הילדה שלי. קצות האצבעות נעות בתוכה מרפרפות על הנקודות הכל כך מוכרות שגורמות לה להחסיר נשימה... לשתי האצבעות מתווספת עוד אצבע ומתחילה תנועה קצבית של פנימה והחוצה בקצב משתנה כשהאצבעות נעות בתוכה הנרתיק המוכר בתנועות סיבוביות. אני מוציא את האצבעות הרטובות רוכן קדימה למכניס אותן לפה המצפה של הילדה שלי. מכניס את האצבעות עמוק לתוך הפה מורה לה למצוץ וללקק אותן.

עכשיו תורו של פי הטבעת לקבל את תשומת ליבי מורח את הנוזלים בפתחו ואצבע אחת מחליקה פנימה, לא ממתין הרבה ושניה ושלישית כבר בפנים בועלות את החור גורמות לאנחות קצובות... ידיה של הילדה שלי אוחזות בסדין המיטה גופה מגיב לאצבעות שבתוך התחת שלה עמוק עד סופן.. מתרומם מעט כדי לשפר עמדה ומכוון שתי אצבעות מידי השניה לפתח הכוס שלה טובל אותן ברטיבות ומחדיר אותן גם עד סופן מהדק אותן לקיר שמפריד בין החורים חש את אצבעות היד שנמצאות עמוק בתוך התחת של הילדה שלי ומתחיל להניע את שתי הידיים כשאצבעות שתיהן צמודות משני עברי הקרום המפריד נעות בחופשיות פנימה והחוצה...

אני מרים מבט רואה את הריכוז על פניה ומורה לה להצטרף אלי... בהתחלה היא לא מבינה.... תכניסי גם שתי אצבעות לכוס תרגישי את האצבעות שלי שבתוך התחת שלך אני מורה לה... אצבעותיה מצטרפות לאצבעותי שנמצאות עמוק בתוך הרטיבות שלה... וביחד הן משתלבות בתוך הנרתיק המוצף בנוזלים...תשאירי את האצבעות שלך בתוך הנרתיק אני מורה לה... תניעי אותן פנימה והחוצה במקביל לתנועת האצבעות שלי שבתוך התחת שלך... הילדה שלי מצייתת, מחייכת, ואני מתפנה לשפשף את הדגדגן הרגיש שתוך כמה דקות שולח זרמים מטלטלים לאורך גופה הנהדר של הילדה שלי.... ובעוד היא מתענגת מכל טלטול אצבעותי יוצאות מתוכה מוגשות לפיה כדי שתטעם את עצמה... תפשיטי אותי!!!

בתו של דרקולה​(נשלטת){DRAKULLA} - מה אתה עושה לי אבאלה...ועוד כשאני נכנסת תכף לראיון עבודה:)))
ממממ....בא לי אותך.
לפני 8 שנים
בתו של דרקולה​(נשלטת){DRAKULLA} - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י