ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

עוצמה רכה

לפני 16 שנים. 11 ביולי 2007 בשעה 8:35

הסטירה העיפה אותה לעברו השני של החדר. בדרך נתקל גופה בכורסא היא התקפלה על גב הכורסא גופה עף מעליה ונחבט בקיר הלבן.

היא לבשה מכנסון לבן קצר שעטף את ישבנה העגול והשופע, תחתוני בוקסר קטנטנים, גופיה כתומה שבקושי ארזה את שדיה. יחפה נכנסה לבית הקפה 180 ס"מ של בטחון עצמי עטוף בגוף מלא מעט.

הוא ישב על הבר כפי שקבע איתה. "בחור ממוצע" עברה המחשבה בראשה. הוא ירד מהכיסא הגבוה וצעד לעברה, ג'ינס אופנתי חולצה מכופתרת לבנה שנמתחה על גוף שרירי, "לא פלא שהורה לה להגיע יחפה" חשבה כשנעמד מולה אוסף את ידה בידו החמה לוחץ אותה ומושך אותה אליו מטה מעט לנשיקה רפה על לחייה.

ידו עטפה את מותניה מובילה אותה למרכז בית הקפה ההומה. היא חשה את הגוף הקשה החם הצועד דבוק לשלה.

"או קיי חשבה...נחמד...שרירי...ג'נטלמן....אני אהרוג את רונית על הבליינדייט הזה..מה זה הגובה הזה?...אני אמחץ אותו תחת השדיים שלי...איך בדיוק ה 175 השדוף הזה בדיוק ישלוט בי" חייכה למחשבותיה שלה מניפה את ראשה הצידה בשחצנות שערה הג'ינג'י המלא מתנופף באמירה מוחצנת...מי יכול עלי.

ידו מכוונת אותה לספה הרכה כמעט דוחפת אותה לתוכה ועוד גופה מתייצב חשה אותו נדחק אחריה מתיישב הכי צמוד שאפשר מרפקו מתחת לשד השמאלי שלה בין הצלעות שלה.

מבטה הזועף נעלם בשניה עם הופעתה של המלצרית הנושאת שני גביעי יין לבן צונן. "תשתי נורא חם בחוץ זה ירענן אותך" ואז הבליח החיוך שהגיע לו עד העיניים מבליט את קמטי הצחוק סביבן "לחייך מיטל שמח שהצלחת להגיע ועוד לבושה בדיוק כמו שביקשתי" והחיוך המיס משהו מהאנטי שכבר נבנה אצלה כלפיו הם השיקו כוסות לגמו וצמרמורת עברה בגופה כשחשה את כף ידו מרפרפת על פנים ירכה השמאלית.

"לחייך שלך" החזירה במבט רושף על היד המרפרפת.

"את חייבת להכיר אותו" התלהבה רונית "הוא פצצה מתקתקת, אני לא יכולתי לעמוד באקסטרים שלו, ואת יודעת מתוקה שהגבולות שלי די גמישים" "מה את מתלהבת, לחטוף סטירה לפני, ספנק תוך כדי ולהגיד תודה אחרי זה כבר פוזה רונצ'וק" מלמלה מיטל תוך שהיא ממוללת את פטמותיה של רונית בין אצבעותיה צובטת הכי חזק שאפשר "היום אני מעמידה לך אותן ואת לא הולכת עד שאני לא שומעת אותך מבקשת שאפסיק" לחשה מיטל אוחזת בידה השניה את שערותיה של רונית מושכת חזק אחורה ולמטה ובנשיקה עמוקה יונקת את לשונה של הילדה המתוקה הזו שרק לפני חודש התיישבה שולחן לידה במשרד רואי החשבון בו שתיהן היו באמצע ההתמחות.היא ג'ינג'ית גבוהה מוחצנת נשית והיא שחרחורת, עור חלבי, שמנמונת במידה, שפתיים בשרניות אדומות, שדיים קטנים, עיניים כחולות ופטמות שמיטל הייתה מוכנה לינוק במשך שעות......



DRAKULLA​(שולט){בתו של דרק} - :-) גם...
לפני 16 שנים
זק!קה לK*ל!ף - אהבתי ממש אדוני...
למה הפסקת לכתוב?
אולי ננסה את ההמשך כשתתחבר...
אוהבת...
לפני 16 שנים
יעל t​(אחרת) - ככה פשוט הגיעה בלי נעליים?
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י