בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

To infinity and beyond

זו אני, המחשבות שלי, האהבות שלי
לפני שנה. 8 באוקטובר 2022 בשעה 12:27

 

אתה שוכב במיטה ואומר לי להוריד לך את התחתונים. אני נשכבת עליך עירומה, גוף נוגע בגוף. אני חושבת שציפיתי למשהו ונילי, ופתאום היד שלך נוחתת בעוצמה על התחת שלי. הספאנקים כואבים.

אתה מושך לי בשיער ואני מוצצת לך, אתה מחזיק את הראש שלי ודוחף אותו עמוק על הזין שלך. אתה מעלה אותי חזרה ומסתכל עליי. המבט שלך נראה לחוץ.

״את לא כאן״

אז איפה אני?

אני צפה בחלל. אני מרגישה אותך, את המגע שלך, ואת הכאב שלך אבל התודעה שלי במקום רחוק. אני מתמסרת לכאב הזה ונותנת לו לסחוף אותי.

פתאום אתה מלקק לי את התחת. אני די בשוק וזה נעים. אתה מורח מהג׳ל וחודר לתחת שלי. בהתחלה אני מפחדת, אבל אתה לא מרפה ולאט לאט אני משחררת ומתמסרת אליך ולזיון האגרסיבי שלך. תוך כדי אני מרגישה שהכוס שלי פשוט נוטף וגועש. בא לי להיות מלאה בך.

אתה הופך אותי עם הראש מחוץ למיטה ומאכיל אותי בזין. תוך כדי אתה צובט לי את הפטמות, ואז מפשק לי את הרגליים ונותן לי מכות קטנות בכוס. אני גונחת ומנסה להתנגד, אבל אתה מרתק אותי למיטה.

אתה מזיין אותי בכוס וזה מרגיש חלומי. כל הרטיבות שלי מהמילים שלך, מהכאב שלך, מהחיבוק שלך התאגדה כדי לקבל את הזין שלך ולהוביל אותו עמוק לתוכי.

אתה נשכב על הגב תופס לי בשיער ומכוון את הפה שלי לזין שלך, אני מוצצת אותו בתאווה ואז מרגישה את נהר העונג שלך זורם לי במורד הגרון. אני מחייכת אליך, ואתה מחזיר לי חיוך גאה.

אתה עובר לשכב, וקורא לי לבוא אלייך. אני אוספת את עצמי ומתכרבלת בך. הדמעות שלי יורדות ואני לאט לאט נרגעת.

אחרי הפסקה קצרה אתה שואל אם אני רוצה שתזיין אותי שוב. אני מהנהנת ואומרת שכן עם חיוך ילדותי מרוח על הפרצוף. הזין שלך נכנס בקלות לכוס שלי ואני גונחת.

אתה מסתכל עליי ואומר לי ״חזרת״.

 

שולט בך בכבוד - נשמע טוב, אני רק מקווה שגם את גמרת שם באמצע מתי שהוא.
לפני שנה
א-דום​(שולט) - פנטזיה
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י