צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

To infinity and beyond

זו אני, המחשבות שלי, האהבות שלי
לפני שנה. 12 באפריל 2023 בשעה 9:22

 

״יש לי תוכניות בשבילך״. (ברור שהרטבתי כשקראתי את זה).

אני ביקשתי את זה ממנו. יותר השפלה, יותר חוסר אונים. קצת אח״כ התחלתי לחשוב שאולי זה היה מיותר. כי כיף ככה, ואם זה לא שבור למה לתקן, ולמה אלה הדברים שהכי מרטיבים לי את הכוס (ואת המוח?). אבל בשיחה אחת איתו הוא מצליח להפיג את כל החששות שלי. 

״הייתי יומיים חרמן בגללך. ועכשיו, את תראי אותי עושה ביד מול המחשב, תוך כדי שאת מלקקת לי את הרגליים.״ הוא מניח כרית על הרצפה ומתיישב בכיסא. אני מתחילה ללקק לו את הבוהן ברגל, ואז עוברת ומלקקת את שאר האצבעות. אני מציצה למעלה מדי פעם ורואה שהוא נוגע בעצמו. הבחורה בפורנו נותנת עבודה וגונחת בקולניות, ואני מרגישה את הרטיבות בכוס שלי מתגברת.

הוא אומר לי לקום ושואל בקול נמוך אם אהבתי ללקק לו את הרגליים. אני עונה מיד שכן. ואז הוא אומר, אם נהנית אז תגידי תודה אבא.

״תודה אבא״ (המוח שלי מתפוצץ והכוס נשרף).

אני על הברכיים מולו עם עיניים מכוסות. הוא מתיישב בכורסא ומקרב את הרגליים שלו לפה שלי ונותן לי למצוץ את האצבעות שלו. אני מכניסה 2 מהן לפה שלי, והוא לאט לאט דוחף את הרגל לתוך הגרון שלי. אני מצליחה להכניס 3 מהאצבעות שלו עמוק, עד הרפלקס.

הוא מקים אותי בבת אחת ומוביל אותי לספה. הוא מושיב אותי ומסביר לי שצריך לאמן את הרפלקס שלי, כי זה חור שאבא מאוד אוהב לזיין. אני עדיין עם כיסוי העיניים והוא דוחף את הזין שלו לפה שלי לאט ונותן לי להתרגל לתחושה הזו, ואז דוחק אותו פנימה והחוצה.

אני על ארבע והוא מתעלל בכוס שלי. מלקק, דוחף אצבעות, מוסיף אצבעות בתחת במקביל ואני מאבדת את זה, גונחת וגומרת בטירוף. פתאום אני מרגישה משהו קר ושטוח מלטף לי את התחת. הנשימות שלי מתחילות להיות קצרות וצפופות, כי אני יודעת בדיוק מה זה. רעש של חבטה על התחת שלי. הוא מצליף בי עם מחבת(!). הכוס שלי נוטף מהכאב הזה. 

ואז אבא אומר שהייתי ילדה טובה ולכן מגיע לי לקבל את הפרס האולטימטיבי. אני מתנערת מההיי של הגמירות, מזדקפת ומחכה. הוא חודר אליי בדוגי ומפמפם אותי חזק. אני גומרת בצרחות כשהזין שלו בכוס שלי.

הפסקת אוכל. אבא תמיד מאכיל אותי כשאני אצלו. הפעם הוא הכין לי פיצה מאפס(!) עם פרושוטו טעים. אנחנו אוכלים ושותים יין, ואז יוצאים לשאכטה במרפסת.

חוזרים פנימה והוא מוביל אותי לחדר השינה. המוח שלי כבר במרקם דייסתי בשלב הזה, מהגמירות, הבצק, ההשפלה, היין והוויד, לכן אני לא בדיוק זוכרת מה הוא עשה לי, אבל אני זוכרת שהוא שיחק לי בטוסיק, עשה לי רימינג אלוהי, חפר לי בתוכו עם האצבעות הארוכות שלו, נשך אותי, חנק אותי. זוכרת שהוא התיישב עליי, הפנים שלי בתוך התחת שלו, הלשון שלי בחור שלו ואני לא נושמת.

אני זוכרת שהוא זיין את התחת שלי, אני על הבטן מתחתיו, הוא אוחז אותי חזק והדוק, הרגליים שלי מתלפפות סביבו, והוא נכנס עוד ועוד פנימה, ואני צורחת מעונג תוך כדי גמירה משוגעת. אני יודעת שגם אבא נהנה, כי שמעתי אותו גונח מעליי והרגשתי את הנוזל שלו שוטף את החור הקטן שלי.

ואז אני זוכרת, שהסתובבתי עם הפנים אליו, התחפרתי בשקע הכתף שלו. ונרדמתי 🐣

 

הוד מעלתו​(שולט) - מדהים שיש מילים שהן רק מילים
אבל שורפות את המח ואת…
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י