צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

To infinity and beyond

זו אני, המחשבות שלי, האהבות שלי
לפני 11 חודשים. 26 במאי 2023 בשעה 5:33

 

אני לובשת חוטיני סקסי וכיסוי עיניים. הוא משכיב אותי על הבטן ומשחק עם הכוס שלי. הערפול שלי מתחיל כבר כאן. למרות שהוא אמר לי לפני מה הולך להיות, ומה הוא הולך לעשות לי (״אנחנו נקדיש הרבה תשומת לב לכוס שלך״), בפועל זה תמיד הרבה יותר מעניין וכיפי מהתכנית הכללית.

הוא מלקק אותי, דוחף לי אצבעות, חונק אותי, נושך אותי, מצליף בי עם החגורה. פעם ראשונה שהוא מצליף בי איתה. אני גונחת ונרטבת, נמצאת בתוך הבועה הקטנה שלי, מוקפת בשחור הזה ומתמסרת לכאב ולעונג.

באמצע הוא לוחש לי באוזן אם אני נהנית ממה שהוא עושה לי.

מממ כן, אני משיבה ומתפתלת בידיים שלו. 

״כן מה?״ הוא שואל בקול נמוך והחלטי.

״כן אבא״.

הוא מוריד לי את החוטיני, ומזיין אותי בכוס. זה הכי עמוק שהוא חדר אליי. אני מעיפה את כיסוי העיניים ומרגישה מזויינת, משומשת, אלילה. אלילת מין שנהנית מכל מגע שלו, שגונחת ונוהמת כמו חיה. זה מדליק אותו עוד, והוא הודף את עצמו אליי חזק יותר ואני גומרת תוך כדי שהידיים שלו על הצוואר שלי.

הוא ממשיך לזיין אותי, ומכניס לי פלאג לתחת. איזו תחושת מלאות מדהימה, כאילו אבא מזיין אותי עם עוד מישהו. (איזה כיף זה יהיה אם אבא יזיין אותי עם עוד מישהו?? 🤭)

אני גונחת, ואבא מכניס לי משהו לפה, פלאג קטן יותר. ״הנה, עכשיו את מלאה בכל החורים״. אני מחייכת וגומרת שוב ושוב.

הוא מקרב את הזין לפנים שלי, והפה שלי נפתח מיד. אני מלקקת ומוצצת את הזין שלו, ולאט לאט מצליחה להכניס את כולו לתוך הגרון. גרון עמוק קלאסי. אבא מזיין לי את הפה, הקולות נשמעים ממש כמו בפורנו, הזין שלו מפלח לי את הגרון, ואני נכנעת. 

אחרי הפסקה לאוכל טעים אנחנו חוזרים למיטה. אבא מזיין אותי בשלל תנוחות, ואני מאבדת את זה. ואז הוא ננעץ בתחת שלי, ושוב, זה הכי עמוק שהרגשתי עד היום. אנחנו מתמזגים, גוף נוגע בגוף (מבפנים). הוא מזיין אותי חזק, מטיח אותי במיטה, תופס לי בשיער, קורע את החור הקטן שלי, ואני מתנועעת וזזה יחד איתו.

ואז באבחה אחת, הוא שולף את הזין מתוכי ומצמיד לי אותו ללחי, משפשף אותו על הפנים שלי שמעוכות על המזרן, עד שגומר ומכסה אותי ביצירה ייחודית ויפה. אני עוצמת עיניים ונשארת כמה רגעים עם הגמירה שלו עליי. מרגישה כאילו שאני מתכסה בשמיכת זהב. מרגישה מוגנת (זה קטע איך נוזלי גוף גורמים לי להרגיש…).

הוא מלטף אותי ואני מחייכת חיוך מסופק.

🐣

 

ארץ חלומות - תזכי למצוות
לפני 11 חודשים
טוטאלוס - מושלם!
לפני 11 חודשים
BANE​(שולט){ V E N O M} - מאוד חשוב שאתם שומרים על מאזן קלורי חיובי בין הטחינות.
לפני 11 חודשים
גילו - גבר גבר אשה זה הכי כיף 🔥
לפני 11 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י