לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

To infinity and beyond

זו אני, המחשבות שלי, האהבות שלי
לפני 10 חודשים. 15 ביולי 2023 בשעה 6:43

 

״תתפשטי״, הוא יורה עליי.

אני מסתכלת סביבי, אין חלוק היום. אני קצת מבולבלת מהקשיחות שלו אבל הכוס הנוטף שלי חושב אחרת.

הוא מתחיל להזיז רהיטים בסלון, נועץ את הדילדו על הקצה של השולחן, מניח כריות על הרצפה ואומר לי לרדת למטה (מדהים איך שאני עושה מיד כל מה שהוא אומר). אני על 6, הדילדו בתוך הפה, והתחת שלי חשוף. הוא נוגע בי עם האצבעות ואני מיד מרטיבה וגונחת. תוך כדי הוא מורה לי למצוץ את הדילדו ועושה בי שפטים; דוחף אצבעות לכוס שלי, מצמיד את השרביט לחור של התחת, מצליף בי חזק, ואני גומרת בטירוף.

בשלב מסוים כבר היה לי טו מאץ׳, והתכדררתי לכדור קטן על הרצפה, רציתי להרפות את הפה והידיים רק לכמה רגעים. ״אני הרשיתי לך לזוז״?? הוא ממש רציני היום. אני מתרוממת וממשיכה למצוץ את הדילדו, תוך כדי גמירות משוגעות.

הוא מקים אותי, עובר לשבת בכורסא ואני על הברכיים מתחתיו מוצצת לו, מכניסה אותו לעומק הגרון. התגעגעתי לזין של אבא. תוך כדי הוא זורק הוראות, את חלקן אני שומעת כאילו מהחלל, ״תלקקי את הביצים״, ״רדי למטה״ הלשון שלי עמוק בחור תחת שלו, וכל הפרצוף שלי רטוב.

הוא אומר לי להתרומם, מסדר אותי עם הבטן על הקצה של הספה וחודר אליי. אני כבר רטובה לגמרי. הוא תופס לי חזק את הציצי ומועך אותו ואני מתפוצצת על הזין שלו. הצרחות שלי כנראה חרגו מהדציבל הרגיל, כי פתאום היד שלו על הפה שלי.

ואז הוא התחיל לנשוך אותי. בגב, בצוואר, באוזן, ואני מרגישה כמו חיה שנטרפת בלייב מול המצלמות של סרט דוקו טבע עם קריינות בריטית. הכאב והעונג מתחרים ביניהם, השילוב של החדירה העמוקה והכאב סוחפים אותי, ואני מרחפת ומתנתקת, בזמן שהוא מתפרק בתוכי.

הוא יוצא ממני לאט, אני מתיישבת רפויה בכורסא עם עיניים עצומות, השיער מבולגן על הפנים שלי, חיוך קטן בזויות הפה. הוא יושב לידי, המבט שלו לא עוזב אותי, מסתכל איך אני חוזרת לאט לאט למציאות. אחרי זמן שהיה נראה לי ארוך ממש, אני פוקחת את העיניים וממלמלת ״הרגשתי שאני שוכבת על ענן״.

הוא מחייך אליי, ואז הולך לחתוך לנו אבטיח.

🐣

 

Bad Guy - מטריף!
🔥🔥🔥
לפני 10 חודשים
Christine Daae - ☁️☁️☁️🌈🔥
לפני 10 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י