לפני כחצי שנה. יום חמישי, 16 באוקטובר 2025 בשעה 13:36
הדברים הבאים הם גבול אדום מבחינתי ואם אתם נופלות תחת הקטגוריות האלה אין למה לפנות/לענות:
גוסטינג- אם אתם מתכוונות לענות פעם או פעמיים ולהעלם -אל.
אין למה לענות ולהעלם עדיף בלי מענה או תשובה מהירה של 'לא תודה'.
נשים שלא יודעות לתקשר- תגידו מה שאתן באמת רוצות, תדברו על הצרכים שלכם ותספרו לי קצת על עצמכן כדי שאוכל להכיר.
מריחה בהתכתבויות- אם אין לכם כוונה בכלל להיפגש, או שאתם רוצות הכרות ארוכה ומייגעת בהתכתבויות- , עדיף שלא. הדרך הכי טובה שאכיר אתכן ואתן אותי זה פנים מול פנים.

