אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני שלושה חודשים. יום חמישי, 26 בפברואר 2026 בשעה 12:10

 

 

מוכרים לנו שרומנטיקה זה -

 

זוגיות כמו של דיסני או כל רומקום אחר

 

מונוגמיה

 

עד המוות

 

לוותר על עצמך

 

מחוות מוגזמות

 

כסף

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ואני יודע שאני שונה אבל בשבילי רומנטיקה זה גם -

 

בכי

 

סמנים אדומים

 

להקשיב באמת

 

לא לעצור כשאפשר עוד קצת

 

לצאת מעצמי בשביל בן אדם אחר

 

להשתמש

 

לקחת בכח

 

לצחוק 

 

 

 

 

 

 

 

חמישי שמח :)

 

 

לפני שלושה חודשים. יום רביעי, 25 בפברואר 2026 בשעה 15:03

 

 

 

איך גור קטן מזמינה אותי לסקס -

 

היא שולחת הודעות סקסיות גם כשאנחנו יחד בבית.

 

היא שואלת אותי "אתה עייף דום גדול?"

 

היא מתרחצת ארוכות ומתקרממת ומסדרת את הפוסי.

 

היא לובשת הלבשה תחתונה סקסיים או ילדותיים לפי המצב רוח שהיא מרגישה שיש לי ולפעמים מעל חצאיות קצרות או מכנסונים או כל מיני כאלה.

 

היא זוחלת אליי על הרצפה ומביטה בי מלמטה במבט מתחנן עם ידיים צמודות.

 

היא מניחה את הראש בצמוד לרגל שלי ומרימה את הטוסיק גבוה.

 

 

 

 

 

 

 

איך אני מזמין את גור קטן לסקס -

 

אני רעב גור שלי.

 

 

לפני שלושה חודשים. יום שלישי, 24 בפברואר 2026 בשעה 13:45

 

 

 

 

לפני ארבעה חודשים. יום שבת, 21 בפברואר 2026 בשעה 0:12

 

 

לפני משהו כמו אלף שנים ר' הקדישה לי את השיר הזה.

 

אבל היא לא פשוט שלחה לי אותו.

 

השיר הזה היה המוסיקת המתנה שהיית שומע כשהיית מתקשר אליה.

 

זה היה בשבילי וזה היה חמוד ורומנטי וסקסי.

 

 

 

 

 

 

 

בוקר :)

 

 

לפני ארבעה חודשים. יום ראשון, 15 בפברואר 2026 בשעה 15:57

 

 

אז...

 

אני אחרי אימון של שעה ורבע איגרוף תאילנדי שלא עשיתי מגיל עשרים בערך.

 

וזה אחרי שבבוקר התאמנתי כרגיל.

 

והגוף הכאוב שלי מרוח על הספה.

 

 

 

 

 

גור קטן, האוכל היה ממש ממש טעים.

 

"איזה כיף דום שלי"

 

כואב לי הגוף גור קטן. אולי אני כבר לא בגיל בשביל זה.

 

"אוי דום שלי, אז אני עושה לך טיפול פנים, אני רגע מביאה את האקססוריז"

 

פאק מי.

 

 

 

 

ככה זה בזוגיות, קשיבות זה חשוב :)

 

 

לפני ארבעה חודשים. יום שבת, 14 בפברואר 2026 בשעה 10:56

 

 

אני מחזיק אותה.

 

 

 

גם פיזית.

 

מחזיק את הגרון שלה ביד שלי שחוסמת לה את האוויר.

 

מחזיק את השיער שלה כשאני משתמש בחורים שלה.

 

מחזיק את הקצה של החגורה שמסביב לצוואר שלה כשהיא זוחלת כמו כלבה.

 

מחזיק את השוט שמסמן אותה.

 

 

 

 

 

אבל זה רק חצי ....

 

אני מחזיק אותה לא רק פיזית.

 

אני מחזיק את השמחה שלה.

 

כשהיא צריכה לדבר ולשתף.

 

כשהיא צריכה תשומת לב.

 

כשהיא צריכה עדינות.

 

כשהיא צריכה חיבוק.

 

כשהיא צריכה שקט.

 

כשהיא רק צריכה לשמוע את הקול שלי.

 

 

 

 

אני מחזיק את הנשמה שלה.

 

 

 

זה סקסי :)

 

לפני ארבעה חודשים. יום שישי, 13 בפברואר 2026 בשעה 11:40

 

אני אוהב פערים :)

 

 

 

 

 

את הפער בין מה שאת אוהבת ורוצה וצריכה ומה שהראש שלך עדיין מספר לך על עצמך.

 

 

 

את הפער בין המילים שלך שאת כותבת או אומרת לי לפני שאני משתמש בך לשקט שנהיה תוך רגע כשאני מחליט לקחת אותך ולהשתמש בך.

 

 

 

את הפער בין העצמאות שלך שאת כל כך אוהבת לבין כמה את אוהבת להיות קטנה ומובלת כשאת שלי.

 

 

 

את הפער בין זה שאת לא יכולה למצוא גבר שתתמסרי אליו אבל את מתמסרת כלפי הרבה יותר ממה שחשבת שאת יכולה.

 

 

 

את הפער בין התיאוריה שלך לגבי קנאה ורכושנות (שאין לך:) מול זה שאת רוצה אותי רק לעצמך.

 

 

 

 

 

אני אוהב פערים...

 

זה סקסי:)

 

 

לפני ארבעה חודשים. יום שישי, 6 בפברואר 2026 בשעה 9:18

 

 

גור קטן ואני מרוחים על הספה.

 

"אני מתחברת לכלוב דום שלי".

 

אני גם מחובר גור שלי. כותב פוסט.

 

"אני אוהבת לקרוא אותך".

 

אני אוהב להביט בך קוראת אותי גור קטן וגם לקבל ממך הארות והערות על מה שכתבתי.

 

.....

 

ברגע שגור קטן מתחברת מתחיל אוסף של בלינגים.

 

טודודו..טודודו. טודודו.......

 

 

 

גור קטן כמה הודעות, ואוו.

 

"אתה גם מקבל הודעות דום שלי"

 

זה נכון אבל בואי, אחד למאה בערך מולך.

 

"דום שלי אתה סופר לא נכון, כל מי ששלחה לך הודעה עד היום ממש קראה אותך, רצתה להכיר אותך באמת וכתבה לך גם משהו מעניין וייחודי"

 

האמת שזה נכון גור קטן.

 

"ואצלי כמעט כול ההודעות סתם כותבים משהו מפגר במקרה הטוב או חמור מכך מטרידני. אז אם תשווה איכות אתה מנצח בגדול"

 

אולי את צודקת גור קטן שלי.

 

"אז יהיה סקס היום דום שלי?" 

 

 

 

 

זה נעים:)

 

לפני ארבעה חודשים. יום חמישי, 29 בינואר 2026 בשעה 15:10

 

 

אז גור קטן ואני אוהבים לצאת.

 

והלכנו למועדון שהוא לא מועדון הבית.

 

רק שמסתבר שיש טווח גילאים להכנס - 25-45.

 

אז יוצא שאף אחד מאיתנו לא יכול להכנס.

 

 

 

 

 

 

 

וגם חמישי שמח :)

 

 

לפני ארבעה חודשים. יום שני, 26 בינואר 2026 בשעה 0:01

 

 

"יותר חזק"

 

"אין לך אומץ"

 

"תעניש אותי"

 

 

 

 

להיות אמיתי, לפעמים אני מחייך בלב כשמשהי שלא מכירה אותי אומרת לי אחד מהם:)