לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לפתוח הכל

אני המון שנים סובב סביב עולם השליטה, כמה אני אוהב ומעריץ אותו, וכמה הוא חלק בלתי נפרד בחיי (גם אם זה בארון).
את האישה של חיי בחרתי בגלל השנינות וההומור, דאגה תמיד להרעיף עליי ולתת לי אהבה אין סופית.
לאחר כמה שנות נישואין הבנתי שאנחנו במקום אחר.
ואנו זקוקים לתיבול חיי הזוגיות שלנו, הרגשתי שכל אחד מאיתנו נמצא בעולם שלו, מהסיבות שלו.
השגרה, העבודה, החיים, החברים, הבית-הכל יחד יצר שגרה מעייפת שלא משאירה זמן לנו ולחיי המין משותפים (וכיוצא מזה אותי היא הביאה לשעות מרובות מול המחשב ולצריכת מגבונים מיותרת..)

הבלוג הזה נכתב בעקבות בלוג שקראתי וגרם לי לעשות שינוי בחיי..
מקווה שתהנו (עד כמה שאפשר), ואולי כמו שאני עשיתי שינוי, היא תגרום לאנשים היקרים פה שהמצב אצלהם דומה, לקום ולעשות שינוי שיחזיר את המערכת יחסים שכבתה.
לפני שנה. 28 בספטמבר 2022 בשעה 7:25

שעת ערב, מתיישבים לאכול סעודה כיד המלך, יין אדום טוב, 2 כוסות, צלחות מסודרות היטב, אוכל חם יוצא מהתנור. אני והיא לבד סוף סוף אחרי שבוע אינטנסיבי.

מדברים על מה שהיה במהלך השבוע, וצוללים לשיחה עמוקה על יחסינו, מה קורה, היכן היא נמצאת באשר אליי, מה היא מרגישה כעת וכו'.

היא מספרת לי שהיא דבקה בדרך שבה היא עושה איתי, משמעת ואיפוק-ללמוד מהו גוף האישה, להעריך, לפנק, לדעת לתת לפני שרוצים לקבל.

לא מזמן רכשנו רצועות קשירה למיטה, כאלו שנמצאות תחת המזרון וכל חלק יוצא בקצה המיטה עם מקום קשירה ליד. היא ביקשה ממני שבפעם הבאה שאני מחליף מצעים אני אדאג לשים את זה במידה ותרצה להשתמש. כך עשיתי, סידרתי את זה היטב, וידאתי שהכל מתוח בצורה תקינה, שהרצועה אדוקה היטב ולא ניתן גם במשיכה ובהפעלת כוח להשתחרר.

לאחר שסיימנו את הארוחה והיינו שנינו בראש טוב, נשכבנו על הספה בסלון הבית, והתחלנו שנינו להתחרמן אחד מהשניה. בשלב מסוים היא התיישבה עליי ואחלה לנשק אותי, הרגשתי את איברי מתקשה לנוכח מגע גופה בי, היא הרגישה זאת גם. היא היתה כל כך חרמנית והרגשתי מבעד לתחתון כמה היא נוטפת.

בשלב מסוים היא עוצרת ואז אומרתי לי : "בוא לחדר".

אני כעיוור הולך אחריה, נותן לה להוביל אותי לאן שהיא רוצה וצריכה. היא מבקשת ממני להתפשט ולהסיר את בגדיי לחלוטין, כולל התחתון אני שואל?, כן, הכל!

אני נשכב על המיטה לפי ההנחייה שלה, היא מורידה מהמיטה את הכריות, השמיכה, וכל מה שאינו קשור בדבר שהיא מחפשת. רצועות הקשירה מתגלות לנגד עינינו, היא מביטה בהם ואומרת לי שהיא רוצה לאזוק אותי למיטה. לאט לאט קושרת אותי, יד יד, רגל רגל, הולכת ומביאה כיסוי עיניים. מלבישה אותו על ראשי ואני נשאר אך ורק עם חוש השמיעה.

אני שומע רעשים ברקע ופתאום דלת נסגרת, מה? מה קורה פה? קורא בקולה ולא מקבל מענה, אחרי 10 דקות היא נכנסת לחדר.

"עברו 10 דקות, נשאר עוד 50, תמתין בסבלנות, זה יכול להשתלם לך" 

אני: "אוקיי, לא לזה ציפיתי".

שוכב לי על המיטה, לא יודע מה הולך להיות, מחשבות רצות במוחי, רעשי רקע נשמעים היטב מסלון הבית, ואז שקט, דממה, אין צליל, אין הליכה, אין כלום. זה רק אני ועצמי בתוך המיטה, חדר חשוך ואני עוטה כיסוי עיניים על פני. מחשבות רצות בראשי מה הולך להיות כאן? מה היא מתכננת לי? מנסה להתמסר לתחושה שלשמה היא עושה את זה.

הזמן חולף לו לאיתו בלי שאדע, לא נרדם, איך מצד שני גם לא ער. היא נכנסת לאחר שעברה בדיוק שעה, נקישות של עקבים בחדר השינה, היא לא מדברת, רק נכנסת ומיד סוגרת את הדלת.

אני מרגיש אותה מתקרבת אליי, בוחנת אותי עירום בפניה, מעבירה את היד על כל פינה בי, מרגיש אותה לוטשת עיניים שמרוצות ממה שהן רואות.

היא נוגעת לא נוגעת, איברי עומד, מנסה למלמל מילים ולשאול והיא משתיקה אותי עם כף ידה. החבל ארוך אך לא מאפשר לי לגעת בה בכלל, ידיי צמודות ולא יכולות לזוז, בכל זאת מצליח לגעת וחוטף מכה על הרגל-כזו שנשארה גם אחרי הערב.

היא משחקת באיברי, מלקקת את הביצים, מכניסה לפה, מוציאה, יורקת, מאוננת לי, לאט לאט גופי מתמסר אליה, היא דואגת שיהיה לי נעים, אני נאנח מהמגע שלה בי ועליי, ריח של רטיבות באוויר-ואני רוצה כל כך להרגיש אותה.

מנסה לבקש משהו והיא שוב מפליקה לי-הפעם אפילו חזק יותר. אני סותם, מילה לא יוצאת מפי יותר. היא ממשיכה ומאוננת אותי, מרגיש כאילו שוב זה חוזר על עצמו-אני לא נכנס אליה. לפתע היא עוצרת שאני כל כך קרוב, אני שואל מה קרה? היא עונה-לא סיימתי איתך, ובטח שאתה לא תגמור ככה, זה כבר לא עובד כמו שאתה רוצה.

שומע לפתע את מכשיר היניקה נדלק-היא מולי, מענגת את עצמה. קולות הנאה וגניחות קלות יוצאות מפיה, לאט לאט שומע אותה מתמסרת להרגשה של האורגזמה שקרבה ובאה. לפתע פתאום אני שומע אותה נאנקת, תזוזות חזקות על המיטה-היא חוותה את מה שרצתה, אורגזמה מולי ולנגד אוזני, אני אוכל את עצמי, רוצה להחליף את היונק-אבל לא יכול. מיד אחרי שהיא נרגעת היא עולה מעליי ומצמידה את פי ולשוני לנקות ממנה את המיצים שיצאו, את הגמירה שלה.

לאחר מספר דקות שאני מלקק ומנקה אותה היא קמה ממני, יוצאת מהחדר. שוב דלת נסגרת, שוב שקט דממה בחדר, נקישות העקבים מבעד לדלת שוברים את הדממה.

היא חוזרת, אומרת לי שהיה לה נהדר, והיונק שקניתי לה עושה עבודה מעולה, אפילו יותר ממך היא אומרת. אני שותק, לא מוציא מילה מהפה. היא אומרת שהיא שמחה שהבנתי שהיא רוצה אותי שקט היום.

לפתע היא אוחזת באיברי הזקור, היא אומרת לי כמה הוא יפה ומהמם, וחבל שאני לא מבין שהוא שלה והיא תחליט מתי יעשה בו שימוש ומתי לא. אני מהנהן שאני מבין.

היא מתחילה לאונן אותי שוב, הפעם עושה זאת עם הרבה רוק ומגע, משמיעה בין לבין גניחות קטנות, אני מתמסר אליה, נע במנעד הזה שהוא היא, לאט לאט מרגיש את עצמי מתקרב לגמור, הגניחות מתחזקות אני קרוב, ואז בדיוק שניה לפני היא עוצרת, מכה ספק חלשה ספק חזקה פוגשת את איברי ואת הביצים, אני משתנק, לא פוצע פה, היא חוזרת לאונן אותי שוב ואני שוב מגיעה לקצה-מכה הפעם חזקה יותר על הביצים, דמעה זולגת מעיני, כאב שאני לא מכיר. היא שוב חוזרת וממשיכה, אני מרגיש שאני על סף גמירה ומתפוצץ לתוך פיה, היא אוספת הכל, גם אחרי הגמירה ממשיכה עד שאני כבר לא מסוגל למגע נוסף. היא עולה מעליי, הזין שלי מתחכך בכוס שלה, היא לא מדברת, הפה שלה מלא בי, היא מסירה ממני את הכיסוי ומסתכלת עליי, לפתע, בלי שום התראה מנשקת אותי ומעבירה את הגמירה ישירות אליי, אני בהלם, תבלע היא אומרת! תבלע הכל! אני רוצה לראות פה ריק!

בלעתי. פעם ראשונה בחיי שטעמתי את עצמי, טעם מר ומתוק יחדיו.

אני מעכל את החוויה, שכוב על המיטה קשור.

היא מסתכלת עליי ואומרת לי תודה, אני שואל בתגובה על מה? על זה שאתה מפתיע אותי ונותן לי להשתנות יחד איתך.

 

שימודה - ווואוווו מדהים
לפני שנה
Crafty Girl{Mr Bear} - נהדר
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י