ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מונולוג

נגיעות של החיים...
לפני 7 שנים. 17 בדצמבר 2016 בשעה 13:42

אינכם חייבים להיות חברים בקהילת ה- BDSM כדי ליהנות מערב סאדו מענג ומרגש במיוחד. עם זאת, כדאי להתחיל בערבים מעט רגועים יותר ורק אז לעבוד למשחקים מכאיבים ומענגים המבטיחים לכם חוויה משכרת ומרגשת עליה תרצו לחזור שוב ושוב, כמובן – עם פרטנרים מתאימים. לפניכם כמה טיפים לערב סאדו כואב ומענג בו זמנית.

טיפים לערב סאדו כואב ומענג

אם ראיתן את הסרט הפופולרי "50 גוונים של אפור", לבטח הבנתן כי לערב סאדו כדאי להגיע מוכנים לכאב, אך מדובר בחוויה מענגת מעין כמוה. כדאי לכן לחפש את הפרטנר המתאים שברשותו כל הציוד הנדרש וכדאי שיהיה לו גם ניסיון טוב, כדי שתוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות, עליכן לזכור כי רוב הסיכויים שבשלב זה או אחר העיניים שלכן יהיו מכוסות כדי להעצים את החוויה.

בנוסף, כדאי לדעת כי יש כמה טיפים לתלבושות המושלמות לערב כואב ומענג, אם תלכו לאחד ממועדוני הסאדו מאזו בישראל או בחו"ל תוכלו למצוא בגדים שיתאימו לחוויה שלכן. בחנויות הסקס ניתן למצוא שלל פריטים ומגוון גדול של תלבושות המתאימות לערבי סאדו מענגים ומלהיבים.

כאמור, חשוב לקרוא טיפים לערב סאדו כואב ומענג כדי להבין על מה מדובר ולקראת מה צועדים. בערב סאדו סביר להניח כי הגבר ישלוט בכן וידאג גם להכאיב לכן אך בו זמנית להעניק לכן חוויה מענגת ובלתי נשכחת. לעומת זאת, תוכלו לגלות גם שאתן אוהבות לשלוט, והמשחק יהפוך אתכן למלכות.

להתחיל לאט ולהגביר את הקצב

הטיפ החשוב ביותר לערב סאדו כואב ומענג הוא למצוא את הפרטנר המושלם, כאמור. חשוב לסמוך עליו כך שאם יכאב לכן יותר מדי הוא יפסיק מיד וידאג להיות שם לצדכן. חשוב לבטוח בפרטנר כדי שהעניינים לא יצאו משליטה, ובעיקר כדי שתרגישו בטוחות ושתדעו כי מדובר בחוויה, אמנם מכאיבה, אך גם מענגת במיוחד. כדאי לכן להכיר את הכלים ואת הציוד שמשמש את הפרטנר שלכן, לקבל מעט הסברים על מה שעומד לקרות ורק לאחר שאתן מוכנות – אפשר להתחיל, בהתחלה עם אביזרים פחות מכאיבים ובהמשך ניתן לעבור לשוט ולהצלפות, ולהשתמש באביזרים מכאיבים יותר.

החושניות באיבוד השליטה

עליכן לזכור כי בערב סאדו את עומדות לאבד שליטה ולהיות תלויות לגמרי ברצונו של השליט, כלומר הפרטנר שאתכן. במהלך הערב עליכן להיות ערומות או לבושות בבגדים סקסיים ובתלבושות המתאימות לערב סאדו, הפרטנר שלכן לבטח יאזוק אתכן למיטה ובאמצעות אביזרים שונים יתחיל לענג אתכן, בהמשך מעט יכאיב לכן, וככל שתחפצו יותר במגע ובשליטה, הכאב יהיה גדול יותר, אך גם העונג שתזכו לו.

 

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י