ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מונולוג

נגיעות של החיים...
לפני 7 שנים. 25 בינואר 2017 בשעה 3:17
לאחרונה אני מקבלת כאן הרבה תגובות בנוסח  "איך אשה כמוך (ואין זה משנה כעת מה ה"כמוני" מייצג)  מוכנה / רוצה, להיות שפחה.
 
מה שמעניין אותי יותר הוא, מה עולה בדמיונם של אנשים כשהם אומרים שפחה.
 
למעשה המושג שפחה אינו מדוייק כל כך, לפחות לא בעיני אנשים שונים, שזהו ממש אורח חיים עבורם. אותי הם יתארו יותר במושג "נשלטת".
 
עבורם שפחה היא רכוש האדון ממש כאילו היתה שולחן או כסא, היא נועדה לשימושו בהתאם לרצונו וצרכיו, והיא מסורה לו. נשמע מזעזע? אולי, אבל עובדה היא שיש קהילות שחיות כך ברחבי העולם ואף בישראל, מתוך רצון ובחירה.
מה שבטוח הוא שאדון לא יעשה במזיד או בשוגג דבר אשר עלול לגרום לכך שהמסורה לידיו תפגע באיזו שהיא צורה. ובקהילות סגורות אדון שיפגע בשפחתו עלול למצא עצמו מנודה מן הקהילה, דבר שהוא עבורו מצב בלתי נסבל.
 
אני אישית אינני שייכת לקהילה כזו, סוג ההתמסרות שם הוא לא כוס התה שלי. אבל שלא תטעו, צריך אישיות מאד מאד חזקה לחיות בקהילה כזו. והנשים אינן סתם נערות פתיות חסרות בינה, להפך.
 
בעולם שלי קיימים כללי ה- SSC שפוי בטוח ובהסכמה. לפני שקבלתי עלי את האדון שלי, לקחנו את הזמן להכיר האחד את השני על בסיס שוויוני לחלוטין. שוחחנו על כל נושא שבעולם כולל השקפה שלנו על נושא ה BDSM. והמרחב פשוט גדול.החל באלו המשתעשעים בכך בקלילות מידי פעם ואפילו לא יודעים שזה BDSM. וכלה באלו שהזכרתי קודם החיים כך 24/7 עם כל המסביב (טקסיות, לבוש, פעילות יום יומית). מעבר לכך קיימת רשימה ארוכה של פעילות BDSM. ניתן לעבור על הרשימה יחד לראות מה מתאים מה לא ועד כמה מעוניינם בפעולה זו או אחרת.
 
אצלי ה BDSM מוגבל לזמן קצוב = סשן, אם תרצו. מחוץ לתחום הסשן , החיים הם רגילים ונורמלים לכל דבר. יש שיוויוניות אם תרצו, אף שאינני מאמינה במילה הזו. בני אדם שונים מטבעם זה מזה, כיוון שכך תרומתם אינה שווה, אך כל אחד נותן את המיטב בתחום שלו. אך בתוך פרק הזמן הספציפי אני משילה מעלי את היום יום, והופכת להיות  או ליתר דיוק מתחברת לצד הנשלט שלי (באותה מידה אגב יכולתי להתחבר לצד שולט).
 
לא כל אחד יכול לשלוט בי, להפך, מעט מאד אנשים זכו למצב שבו ארשה להם לנסות, ורק אדם אחד הצליח באמת ובתמים לעשות זאת. כאשר החיבור לא מתאים, בדיוק כמו בזוגיות רגילה, נפרדים לשלום. אבל כשיש חיבור נכון ואמיתי, יש שם פשוט קסם. מתפתחת אינטימיות עמוקה, רגישות גבוהה של כל אחד מהצדדים, אחד כלפי השני.
 
חיבור כזה הוא יקר מציאות, בדיוק כמו מציאת פרטנר רגיל ביחסים רגילים, ואולי אף קשה יותר. רמת האמון בבן הזוג חייבת להיות גבוהה מאד. מערכת יחסים כזו, דורשת כנות, פתיחות, ובטחון באדם שמולך, משני הצדדים כאחד. כששולט מקבל לידיו שליטה, הוא מקבל על עצמו המון אחריות, אך אין זה מפחית בכהוא זה את האחריות של הנשלטת כלפי עצמה. כל פעם שרע לה, לא טוב לה, אם משהו מטריד או מפחיד אותה עליה  לדבר על כך, להוציא החוצה,  ולשתף. במקביל, עליה לבחון את מעשיו של השולט, האם הוא קשוב לצרכים שלה, לגבולות שלה, האם כשבקשה לעצור הוא אכן עצר, ובדק את עצמו ואותה וכו`
 
בגרות נפשית היא מצרך חיוני והכרחי לפני שנכנסים למערכת כזו, יש ללמוד היטב, לקרא ולשאול, להתייעץ, ובעיקר ללכת לאט לאט ובזהירות,. קל מאד להסחף אחרי הדמיון והפנטזיה, אך לא תמיד המציאות עולה איתם בקנה אחד.
 
ולכל מי ששואל איך אישה כמוני (ושוב אין זה משנה מה ה "כמוני" מייצג) יכולה / מוכנה להיות נשלטת  אני אענה בפשטות, בנוסף להיותי כל מה שאני, אני גם נשלטת, זה חלק ממני, בדיוק כמו שרגלי היא חלק בלתי נפרד מגופי. ואני חושבת שאם תשאלו את האדון שלי הוא יאמר שזה בדיוק כל הקסם. שהוא איתי בדיוק בגלל כל המכלול הנ"ל שנקרא אני.
<!--קבצים מצורפים-->
 
 
מאלף ושווה קריאה לכול סאב או סאבית ובכלל לכול מי שבוחר להיות בעולם ה-BDSM

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י