לפני חודש. יום חמישי, 14 במאי 2026 בשעה 2:44
אם אני אומרת שיש עלי עין רעה
זה לא אומר שאומרת רע לי כל החיים שלי חרא
אחד
לא אני לא עד כדי כך שלילית
פשוט אם קורה לי רצף של חוסר מזל אז כן יש עלי עין
אחושרמוטה כן אנשים עושים לי עין

