בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבלוג של תותי

החלטתי ליצור בלוג שאשתף אתכם בי ובדעות שלי
לפני שלושה שבועות. יום שלישי, 2 ביוני 2026 בשעה 14:30

יש לי חרדה חברתית 

תמיד שאלו אותי למה את ממלצרת בגיל 16 התחלתי  

זה עבודה לא הכי קלה לחץ פיקים וכו 

שם קיבלתי את הביטחון מול אנשים 

ולייצר שיח ואינטראקציה חברתית

ממישהי נורא ביישנית לא תמיד יראו עלי את זה 

עזבתי את המלצרות 

וחזרתי לפני שנה ועזבתי שוב 

התחלתי ללמוד מכינה כבר חודש זה מסגרת עם אותם אנשים כל שבוע ויש לי קושי בלהכיר זה לא לכי קחי הזמנה ובן אדם מחכה שאצור שיח 

ומישהו אמר לי היום למה את בורחת ממני 

אבל כי זה גם קל ככה גם עם גברים מסוימים אני לא יודעת איך להתמודד עם הסיטואציה אז בורחת יותר קל לי להתכתב בוואצאפ מאשר שיח בפרצוף אחד על אחד זה מביך אותי עם אנשים חדשים 

גם שאני כותבת כאן אני מחפשת את המילים זה באמת קושי בחיים אני צריכה ללכת לפסיכולוג דחוף 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י