לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבלוג של תותי

החלטתי ליצור בלוג שאשתף אתכם בי ובדעות שלי
לפני שבועיים. יום ראשון, 7 ביוני 2026 בשעה 13:57

איך לי בשליטה
כל שליטה עם אדם מביא איתו צבע וגילוי כל אחד חשוב לו דברים מסוימים חוקים מסגרת מסוימת
אני מגלה על עצמי דברים חדשים
דברים שלא ידעתי עם ברלין דברים לטובה על עצמי ועל התותה מה עושה לה נעים מה פחות
לאט לאט אין לי שליטה על עוד ועוד
דברים בחיי אם זה פיזית שהתותה כבר לא שייכת לי ואם זה מנטאלית שברלין מוסר אותי לאחרים כי באלו שיהיה לי מגוון של סוגי שליטה והיררכיה מכל אחד אני מגלה דברים ובקרוב התותה תינעל על ידו


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י