אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבלוג של תותי

החלטתי ליצור בלוג שאשתף אתכם בי ובדעות שלי
לפני 8 ימים. יום שני, 15 ביוני 2026 בשעה 15:34

היום נפגשתי עם האדון החדש שלי 

ביער אני הצינית כבר טענה שהוא 

רוצה לחטוף אותי ולא להשאיר עקבות 

ישר חושבת על הנורא בעיקר דיברנו 

אמנם אני אישה ואני יודעת לצאת וואו 

מהבית שמלה וואו ולדפוק הופעות 

אבל גם אני אוהבת ללכת בטרנינג 

וUgg לפגישה הוכרחתי לבוא עם סקיני 

ועקבים ואם יש משהו שאינני יודעת ללכת 

זה על עקבים הולכת כמו מישהי נכה 

אנשים רנדומליים הציעו לי טרמפ והוא 

נהנה מהמחזה יש אנשים בודדים שטוענים 

שאני בוגרת ויש שיאמרו שילדותית כל אחד 

נתקל בתותי שונה 

אני היפראקטיבית ברמות לפעמים 

ולא קל לכל אחד להכיל את הפרץ אנרגיה שלי 

אני חושבת שהוא הבין מה החולשות שלי ומה היתרונות 

וידע לתעל את זה בעתיד בסופו של דבר שליטה בעיני 

זה סוג של מסגרת של אדם 

למה אני צריכה שליטה כי אני אימפולסיבית אני 

פועלת מתוך רגש  

הוא רוצה שאהיה שייכת לו בשבילו אני בטא 

ויש לי 12 שלבים לעבור

 בהתחלה הרגשתי חרדה לפני שנפגשנו

לא ידעתי למה לצפות האם תהיה כימיה 

או לא  

ולאט לאט השתחררתי והראיתי מי זו תותי 

עשיתי לו הול איפור 

והראתי עוד צדדים בי 

מאוד התרגשתי גם אמרתי לו לפני זה מרגש להיפגש שפתאום דברים הופכים לאמיתיים פתאום תותי תרגיש שייכת ולא סתם 

בחזור כבר הבנתי שאני כבר לא חופשיה יש מישהו שמחליט עבורי החלטות ישלי אדון בשביל לשחרר ממני מה שאינני מסוגלת להחליט

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י