בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Dex

מאה מטר

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ולאט לאט אתה מגביר.
לפני 9 שנים. 5 באוגוסט 2014 בשעה 20:59

הכרתי אותה לפני כמה שנים. היא הרבה זמן בקהילה. יש לה שיער אדמוני ועור בהיר. אישה חזקה, מלמעלה. רוסיה ללא מבטא. עשתה אותי פעם. אפילו פעמיים. יש לה מוניטין של שולטת הארד קור. איתי זה לפעמים היה אחרת. בדייט ראשון ישבנו בבר והיא שמה עליי רגליים, בלי בושה. אין לה בושה. את הדייט השני אני לא זוכר, אבל קמתי מטושטש אצלי בדירה. הרבה מסיבות, וחוזרים הביתה רק שנינו. היא מבינה עניין, והיה לנו חיבור מעולה. היא גדולה ממני ב-10 שנים. למדתי ממנה הרבה בתקופה די קצרה. יש לנו עד היום חיבור מעולה. יש לנו שיחות על הכל ועל כלום, ותמיד כיף לדבר איתה. אינטיליגנטית ומצחיקה, עם מקצוע שממש מתאים לה. יש לה בית נהדר עם חצר מכילה וכיפית. ואני חושב שגם היא, כמו הבית שלה, נהדרת, מכילה וכיפית.

 

הכרתי אותה לפני כמה שבועות. היא הרבה זמן בקהילה. יש לה שיער אדמוני ועור בהיר. אישה חזקה, מלמטה. פולניה ללא מניירות. עשיתי אותה פעם. אפילו פעמיים. יש לה מוניטין של הכי סאבית. איתי זה לפעמים היה אחרת. בדייט ראשון היא חיכתה לי ערומה בבית, בלי בושה. אין לה בושה. את הדייט השני אני לא זוכר, אבל היא קמה מטושטשת אצלי במיטה. רק שתי מסיבות, וחוזרים הביתה עם הרבה אנשים. היא מבינה עניין, והיה לנו חיבור מעולה. היא גדולה ממני ב-1 שנים. למדתי ממנה הרבה בתקופה די קצרה. יש לנו עד היום חיבור מעולה. יש לנו שיחות על הכל ועל כלום, ותמיד כיף לדבר איתה. אינטיליגנטית ומצחיקה, עם יותר מידי מקצועות. יש לה דירה חמודה עם חדרון נסתר שיהיה צינוק. ואני חושב שגם היא, כמו הדירה שלה, חמודה, נסתרת וצינוק.

 

אני אוהב את שתיהן, ושתיהן חופרות על דברים שאני לא זוכר בכלל. אני יושב-שוכב על הספה חצי מסומם וחצי שיכור, שאגב - משני החצאים הללו תמיד מורכב השלם שהוא אני. אם תיקחו אדם שהוא שיכור לגמרי, תחתכו אותו לחצי, ואדם מסומם לגמרי, תחתכו אותו לחצי, ואת שני החצאים תדביקו לכדי אדם אחד - תמיד יתקבל אני. זוהי נוסחה אמפירית פיזיקלית (שכן היא תמיד עובדת, אך אין בסיס תיאורטי שיסביר מדוע). בכל אופן, אני גולש.
אני יושב-שוכב על הספה, לא ממש מקשיב, וחושב על הדברים שעשיתי איתה, ועל הדברים שעשיתי עם האחרת, ועוברת לי מחשבה שאולי כולנו פשוט נתפשט בלי לשפוט (אבל אולי עם להשפיט) ונעשה את הדברים הללו שוב ביחד, כל הלילה. באותו זמן ועם הרבה קשר עלתה לי הבדיחה של The Aristocrats (שגם אותה למדתי מאחת מהן).

אני רדוד ככה לפעמים.

  (הבדיחה מתחילה ב 1:34)

בטי בום​(שולטת) - לא זכרתי את ענין הרגלים אבל אתה ניראה לי אמין אני אאלץ לסמוך עליך
לפני 9 שנים
Dex - רגל אחת אם לדייק...
לפני 9 שנים
Cuckoldbit - פנטסטי.
הכי טוב ככה
ועוד מהאדמוניות (:
כנראה ועשית משהו באמת ראוי בחיים
לפני 9 שנים
Dex -
תודה תודה. אני די בטוח שהן מוציאות ממני את הטוב.
ו״פנטסטי״ זו מילה נהדרת, בלי קשר לנאמר :)
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י