ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מושפלת בחן

לפני 4 חודשים. 27 בדצמבר 2023 בשעה 20:52

הייתי חייבת לכתוב לכם את קורותי בצרפת.

אז היי אני לולי פופ נשלטת בכל תא ותא בגוף שלי יותר בכוון של ליטלית.

הגעתי לצרפת לטיול משפחתי ואף אחד לא הכין אותי שיהיה לי בן דוד כזה גאון. הוא רצה להבהיר לי בצורה אלגנטית שהוא נשלט. כאמור הבחור לא היה נראה כך בכלל. נראה חסון תקיף וחד. בהחלט נראה גבר ממוצע שכולם סרים למשמעתו.

לסיפור: הבנאדם מהרגע הראשון שראה אותי לא ספר אותי בכלל. לא הבנתי למה אבל זרמתי. כל השבועיים שהייתי שם הוא התיחס אלי מגעיל בכוונה התכתב עם אחירות (פחות הפריע לי)  לא הגן עלי. המינימום זה הכין לי אוכל (כי חייב) לא דיבר איתי. אפס יחסים. נשבעת שרציתי לרצוח ולתלות אותו בכיכר העיר. אבל אנחנו אנשים ואנחנו מונעים מכבוד וכנראה מנצחונות. לא יכולתי לתת לו להשפיל אותי יותר. מה גם שבמציאות אני חביבת הבנים. לא הבנתי מה הוא פספס. תקשיבו בונקר פחות סגור ממנו. עקשן מארץ העקשנים. 

זה עבד! יום לפני שטסתי חזרה לארץ הוצאתי את הקלף הכי טוב שהיה לי :יופי+ סקס אפיל שהחבאתי מתחת לבגדים ואשיות מרצה. חיכיתי לו בסלון סקסית נוטפת סקס אפיל בטירוף הסתכלתי עליו במבט משפיל של מי ניצח?אהה? השפלתי אותו עד עפר רק עם המבט שלי. ואני רואה אותו מחייך מאוזן לאוזן מפסוט. וכך חברים בחכמתו הוא הפך אותי למלכה לכמה רגעים. ונהנה מהסשן.

 

ivy​(נשלטת) - למה שנשלטת תרצה להפוך למלכה?
ובמקביל: כל אחת יכולה להיות מלכה ביומיום שלה, בלי קשר לנטייה שלה. רוב הנשלטות הן כאלה בתכלס
לפני 4 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י