אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

התרגשות

השולט הנחמד והרפתקאותיו
לפני שנה. 19 בנובמבר 2022 בשעה 15:17

אני והוא מכירים מספר שנים. הוא גבר גברי, בלונדיני יפה ויש בו משהו כל כך מיוחד שמושך אותי בטירוף, גם אם הוא לא מבין בעצמו מה יש בו.  תמיד כיף לנו ביחד, במיוחד שאני מצליח להביא אותו למצבים שבחיים הוא לא חשב שיגיע אליהם.

 

הוא נשוי, מוצלח, אסרטיבי - גבר שיודע מה הוא ומה הוא רוצה בחיים - אבל מה? - מול גבר אחר הוא מוריד את כל הגבריות שלו והופך לשרמוט כנוע וצייתן.

 

הוא סיפר לי שאישתו נוסעת לחו״ל ויש לו בית ריק.  הוא שלח לי כתובת ואני מגיע.  הוא פותח את הדלת עם החיוך הענק שלו אומכניב אותי הביתה. מיד הוא נותן לי חיבוק גדול ונשיקה.  שנינו יודעים מה עומד לקרות.

 

אני מתיישב על הספה שהוא מביא לי משהו לשתות ואני אומר לו להתפשט מולי.  הוא מיד מציית. הוא מוריד את החולצה והטרייניג שלו. אני מתחיל לצחוק, מתחת לטריינינג הוא מפתיע לבוש בחוטיני וגרביונים.  מובך, הוא אומר לי, חיכיתי לך ככה כי אני יודע שאתה אוהב.

 

אני נוגע לו בגוף, צובט לו בפטמות ונהנה לראות איך הזין שלו מתחיל לעמוד. בתוך בחוטיני אני תופס לו בביצים ומושך למטה. הוא קופץ בכאב ויורד לברכיים. אני דוחף לו את הראש למפשעות שלי ואני שומע אותו מתחנן שאני אתן לו את הזין שלי.

 

אני מרשה לגבר גבר שלי שעל הברכיים שלו לבוש בחוטיני וגרביונים לפתוח את המכנסיים שלי ולהוריד אותם יחד עם התחתונים שלי.  מיד אני מרגיש אתה זין שלי בתוך הפה שלו.  אני תופס את הראש שלו ודוחף את הזין שלי עמוק לגרון שלו.  הוא נלחם להשתחרר אבל לא נותן לו.

 

ממשיך לזיין לו את הפה הריר שלו נוזל לו מהפה אבל הוא יודע שלא כדאי לו להוציא את הזין מהפה וממשיך למצוץ.  כמובן הזין שלי עומד טיל.  אני מוריד לו את הראש ממני ובלי להגיד מילה מכניס לו סטירה לפנים - שלו ישכח מי השולט.  אני שם את כף הרגל שלי מול הפה שלו והוא מיד מתחיל ללקק, כף הרגל השנייה נותנת לו בעיטות חלשות על הביצים שלו. אני כבר שולט לו בכל הגוף.

 

אחרי הפינוק לכפות רגליים אני עומד מולו ומפשיט לו את בחוטיני וגרביונים.  תופס את הזין העומד שלו ומוביל אותו לחדר שינה שלו.  בחדר שלרוב זה החדר שהוא הגבר בבית - עכשיו אני הגבר.  אני אומר לו להיות על 4 עם התחת שלו לכיוון שלי.  אני מכניס לו ספאנק חזק על הישבן והוא קופץ. מוציא מהתיק שהבאתי איתי את השוט שלי. שוט ארוך, שחור.  הוא לוחש "כן אדון, מגיע לי".  בלי התראה מוריד לו הצלפה על התחת על שני הישבנים שלו. מיד אני רואה את הסימן האדום מופיע וזה רק מדליק אותי יותר.  תוך כדי אני משמן לו את החור ומכניס לו אצבע (או 2).  כל הזמן הוא אומר "אדוני, תעשה בי מה שאתה רוצה. אני השרמוטה שלך.  הוא מרגיש את הזין שלי משפשף לו בחור ואני מרגיש אותו דוחף אחורה, הזין שלי מחליק בפנים. הוא נושם עמוק.  אני מתחיל לאט, תוך כדי הצלפות עם השוט.

 

הגוף שלו לגמרי בשליטתי, הוא לא מעז לזוז. ההצלפות כבר כואבות אבל הוא עדיין מבקש עוד.  הקצב של הזיון עולה ואני כבר ממש מפמפם לו את התחת הוא גונח חזק וכל הזמן מבקש עוד.  הוא צועק בקול רם "נתת לי כוס, תזיין אותי אדוני!". מזיין אותו כבר חזק ומהיר - תוך כדי הוא משפשף בזין שלו.  הקצב עולה ואז אני עוצר, מוציא את הזין ומחכה. הוא כבר הבין שמשהו עומד לקרות. אחרי השנים שאנחנו חברים שאני מלא הפתעות.  הוא מסתובב ומסתכל עלי עם חיוך ענק על הפנים שלו ושואל אותי "מה אנחנו עושים עכשיו?".

 

אני עונה לו שארגנתי לך הפתעה - מוריד לו כאפה אומר לו לחכות.

 

המשך יבוא 😉

 

לפני שנה. 30 באוקטובר 2022 בשעה 18:28

הכרתי את הזוג באתר אחר. הם רצו קודם להיפגש קודם בבית קפה, לשבת, לדבר ולהכיר כדי לראות אם יש התאמה.  היה ברור מההתחלה שהכל זורם. הגבר אמר שהם ישמחו להמשיך הלאה אלי הביתה.  נכנסנו לרכיבים שלנו והם נסעו אחריי.

 

עלינו הביתה הוצאתי כיבוד  ישבנו על הספה שוחחנו קצת והכל זרם בכיף - צחוקים, סיפורים חילוקי חוויות.  ואז דברים התחילו.  אמרתי לבעל לעמוד מולי והוא ישר קם מהספה.  התחלתי לפתוח את הג'ינס שלו והורדתי אותם. הוא גבוה, שחום שעיר ומאוד גברי.  אישתו חייכה והסתכלה.  הוא לבש תחתוני טנגה אדומים וראיתי שהוא מתחיל להתרגש.  אמרתי לאישתו - אשה יפה, קטנה עם חזה יפה.  מדי פעם הסתכנו אחד על השני וחייכנו.

 

המשכתי להפשיט אותו - הוא עמד מולנו עירום. הזין שלו עבה עומד כמו טיל.  אמרתי לאישתו לרדת לברכיים מולו ולהכניס את הזין שלו לפה. היא צייתה מיד.  עמדתי מולו והתחלנו להתנשק. הוא התחיל לעשות קולות של הנאה תוך כדי. דחפתי את הראש שלה שתקח את הזין שלו עמוק.אצרתי לה לעמוד וביקשתי מבעלה להפשיט אותה. הוא הוריד לה את החולצה והחסייה וחזשף את השדיים שלה.  ואז ירד לברכיים להוריד לה את החצאית בקצרה שלה והתחתונים שלה.

 

שמתי את היד על הראש שלו וכיוונתי אותו לכוס שלה והוא התחיל ללקק שהיא עומדת והוא על הברכיים.  תוך כדי אני התפשטתי ועמדתי לידה. מיד הרגשתי את השפתיים שלו על הזין שלי.אמרתי לה גם לרדת לברכיים ושניהם נהנו חלק ולמצוץ לי.  ישבתי על הספה והם המשיכו לפנק אותי.

 

שמתי עליו קולר ורצועה והיא הובילה אותו על 4 לחדר שינה.  אני התיישבתי על המיטה והיא הצטרפה אלי, נכנסה עם הראש בין הרגליים שלי והמשיכה ללקק ולמצוץ. ראיתי את בעלה ממקם את עצמו מאחוריה והוא התחיל ללקק אותה.נשטרנו במצב הזה כמה דקות.  ואז זזתי הצידה ושכבתי על הגב. אמרתי לה לעלות ולשבת לי על הזין עם הגב שלה אלי. רציתי שבעלה  יראה את הזין שלי נכנס לתוך הכוס של אישתו.הוא התקרב והרגשתי את הלשון שלו מלקק את הזין שלי תוך כדי הזיון.  הרגשה אלוהי.  יש יותר נמוך מבעל מלקק את הזין של הגבר שמזיין את אישתו?

 

הורדתי אותה מהזין שלי ואמרתי לו להיות על 4 בין הרגליים שלה. הוא המשיך ללקק ולאכול את הכוס שלה. מהקולות שלה זה היה ברור כמה היא נהנית.אני קצת ועמדתי מאוחריו. היה לו תחת בולט, חלק ושרירי .  הוא קפץ שהרגיש את היד שלי על התחת, האצבעות שלי בין הישבנים.  מצאתי את החור. תוך כדי הוא קיבל כמה ספאנקיםוזה רק חירמן אותו עוד ולאט לאט שמתי את הזין שלי לשפשף לו את החור. הרגשתי אותו דוחף את התחת שלו עלי. הבנתי שהוא רצה את הזין שלי בחור שלו תוך כדי הוא אוכל את הכוס של אישתו.

 

הכנסתי את הזין שלי בפנים. החור שלו נפתח בקלות. הקולות שיצאו ממנו הטריפו אותי.  אישתו השתגעה ממה שקורה מולה.התחלתי לזיין אותו, הוא גונח נושם עמוק ואני ממשיך לפמפם. סטירה הישבן ואני עמוק בפנים.  מזיין אותו עוד ועוד. תוך כדי רואה ושומע אותה גורמה פעם אחרי פעם. היא משפריצה על הפרצוף שלו. המיטה ספוגה ברטיסות ממנה.  מוציא את הזין מנתחת שלו, ודוחף אותו הצידה. מיד אני מכניס את הזין שלי לכוס הרטוב שלה ומתחיל לזיין אותה מולו. מתחיל להגיע לשיא מזיין יותר חזק ואז מתחיל להשפריץ. על הכוס שלה, על הציצים שלה, על הבטן.  תופס לו בראש ודוחף לו ישר לשלולית.של שפיך על הכוס שלה לראות אותו מלקק.

 

כל השפתיים ולחי שלו מכוסה בשפיך. הוא מבקש ממני רשות לזיין את אישתו, ידעתי שהוא לא יחזיק מעמד הרבה זמן ואני מרשה לו לזיין אותה. הוא משפשף את השפיך שלי על הזין שלו ומיד מכניס את הזין שלו לכוס.  כמעט מיד הוא גומר, מוציא את הזין שלו ומשפריץ עליה - שפריץ אחרי שפריץ. היא לוקח לו את הראש ומסתכל עליו מללקק את השפיך שלי ושלו מהגוף שלה.  הוא מסתכל עלי ומחייך ונותנת לאישתו נשיקה ואז נותן לי נשיקה.

 

שלושתנו שוכבים על המיטה הרטובה גמורים, מסופקים וצוחקים.

 

 

 

 

לפני שנתיים. 9 באפריל 2022 בשעה 18:35

העבד התקשר אמר שהוא למטה.  ביקש קשות לעלות.  כרגיל אמרתי לו לעלות ולהתפשט מחוץ לדלת.

 

הוא נכנס עירום, הזין שלו כבר חצי עומד.  הוא הופתע לראות לילי יושבת על הספה.  לילה בלונדינית, מלאה עם חזה גדול.  העבד מסתכל אלי לקבל הוראות.  לילי לחשה לי משהו באוזן וצחקנו.

 

לפי הוראותיה שמתי לעבד קולר של כלב וחוטיני.  אמרתי לו לגשת ללילי ולהציג את עצמו.  הוא הסתכל עליה ואמר "אני העבד".

 

היא לא אמרה מילה, הצביע על בכפות רגליים שלה.  עבד הבין, מיד ירד לברכיים ונתן נשיקה בכל כך רגל.  הוא הכניס לשון בין האצבעות שלה ומצץ לה אצבע אצבע.

 

אחרי כמה רגעים היא לקחה אותו בקולר הובילה אותו לחדר שינה על הברכיים שלו.  אני הראשון בחדר שכבתי על המיטה. עבד התחיל למצוץ לי אבל לא הוריד עיניים מלילי כשהיא התפשטה. השדיים שלה היפנטו אותו.  היא שכבה לידי על המיטה שמה יד על הראש של העבד ודחםה אותו על הזין שלי.  ואז משכה לו את הראש אליה ודחםה אותו בין הרגליים שלה.  הוא התחיל ללקק לה את הכוס. הוא היה על 4 הראש שלו עמוק בפנים. 

 

עמדתי מאחוריו הכנסתי לו כמה ספאנקים בישבנים. הוא קפץ כל פעם אבל המשיך ללקק ללילי.  פתחתי לו את הישבנים ומיד חשקתי אליו עם הזין שלי, בלי הכנה מראש. הוא צעק אבל לילי הכריחה אותו להמשיך ללקק. הקהילות שלה מלאו את החדר. המשכנו ככה למספר דקות.  ואז לילי קמה ויצאה מהחדר.  אני ידעתי מה עומד לקרות, העבד לא!

 

לילי חזרה עם הסטרפאון שלה. הוצאתי את הזין שלי מהעבד. לילי התחילה לאט לאט לחדור אליו.  התחילה לאט ואז התחילה לפמפם עד שהוא גנח ותיק וערבוב של הנאה וכאב.

 

בינתיים הכנסתי את הזין שלי שוב לפה שלו.  הוא מוצץ ולי דופקת.  עבד היה בשמיים. תמיד התחנן שאביר לו מישהי וקיימתי.

 

אני מיד השפרצתי לו לתוך הפה, ידעתי שהיום הוא דווקא קצר בזמן.  לילי יצאה ממנו והכניסה לו את הילדות לפה שלו. הוא מוצץ.  לילי הורידה את הסטרפאון והתחילה להתלונן.

 

ידעתי שיש עוד הפתעה לעבד.  לילי התחילה לאונן תוך כדי שפשוף של הכוס שלה על הפרצוף של עבד.  ידעתי שהיא קרובה ואז זה בא. לילי משפריצה. צונאמי יוצא ממנה לפרצוף של עבד. הוא גונח ומלקק. כל הפרצוף שלו מטפטף נוזלי גוף של לילי.

 

העבד חייך, קם ויצא מהבית להתלבש. כדי לחזור שבוע הבא.

לפני שנתיים. 19 בפברואר 2022 בשעה 15:07

ידעתי שהעבד הקבוע שלי צריך להגיע בשעה 23:00.  מה הוא לא ידע שארגנתי לו הפתעה.

 

כרגיל הוא שלח לי הודעה בול בזמן להודיע לי שהגיע.  ההפתעה כבר חיכתה לו אצלי בסלון.

 

אמרתי לו לעלות לדירה שלי, להתפשט מחוץ לדלת ולדפוק שהוא מוכן.

 

הוא דפק בדלת ונכנס לגמרי עירום.  ניגש אלי ונתן לי נשיקה. ראיתי שהזין שלו כבר חצי עומד.  הוא הסתכל לכיוון הספה וראה את ירון יושב שם.  

 

ירון מיד קם ואמרתי לעבד לגשת אליו ולרדת לברכיים שלו מולו.  אמרתי לעבד לפתוח את המכנסיים של ירון ולהוריד אותם.  העבד שלי כדורגלן לשעבר, ערס חמוד וגברי.  מסתכל עליו ערום על הברכיים. הוא מוריד את המכנסיים של ירון.  ירון לבש טנגה שחור, הזין שלו עומד בפנים.  

 

העבד מיד מוריד לירון את התחתונים.  הזין העומד מול הפרצוף של העבד.  "תו לו נשיקה!" אני אומר לו.  העבד מיד מנשק את הכיפה של הזין של ירון.  "תגיד לי אם הוא טעים!". העבד מיד מכניס את הזין של ירון לפה. ירון שם את הידיים על הראש של העבד ודוחף את הראש על הזין שלו.

 

ירון מתחיל לזיין לעבד את הפה.  אילפתי את העבד טוב. יודע לא להתנגד ולא להתלונן.  מסתכל כמה הזין של ירון נכנס לו לגרון.  אני מחייך.

 

"תו ליקוק בביצים!". יד העבד מוצא לשון ואני רואה אותו מלקק את הביצים החלקות של ירון.  ירון עוצם עיניים ונהנה מהרגע.  כל זה מתרחש שאני יושב על הספה בסלון צופה בהם.

 

אני אומר לעבד לבוא אלי הוא מתקרב ומתכופף ומיד מכניס את הזין שלי לפה שלו.  ירון עומד מאחורי העבד. העבד עושה קול קטן והבנתי שירון חדר אליו. אני מרגיש שירון מיד מתחיל לפמפם בתחת של העבד. הוא קופץ ואני מרגיש את התשובות שהוא מוצץ לי.

 

העבד גבר גבר שלי, עירום מושפל עם זין אחד בפה וזין אחד בתחת.  הנשימות של ירון משתנות ואני מבין שירון כבר גומר.  הוא מיד מתלבש ויוצא מהבית. הוא נותן לי חיוך וקריצת עין. אני והעבד נשארנו בבית, הוא ממשיך למצוץ לי.

 

אני גומר בתוך הפה של העבד. הוא לא ממצמץ.  הוא בולע הכל ואז מלקק את הזין שלי נקי.  לימדתי אותו טוב.

 

העבד מתקרב אלי, נותן לי נשיקות ולוחש לי "תודה" באוזן.  אני פותח את הדלת והוא מתחיל לקחת את הבגדים שלו בערימה על הריצפה ומתלבש.  אני מקבל עוד נשיקה והוא הולך.

 

שבוע הבא הוא יחזור.

לפני שנתיים. 22 בינואר 2022 בשעה 9:35

הייתי בעבודה, הגיעה לי הפסקה אז ירדתי למטה לעשן סיגריה.  המשרד היה בבניין קטן מעל כמה חנויות.  בדיוק פתחו חנות חדשה - מין אולם תצוגה קטן לשיש וקרמיקה למטבחים.

בעל החנות (גבר בתחילת שנות ה-30 שלו, גבוה ורשה) עמד מחוץ לחנות מסתכל על החנות.  ישבתי על קיר קטן להנות מהסיגריה שלי.  הוא נתן לי חיוך, ישב לידי להדליק גם הוא סיגריה.  התחיל להגיד לי שהוא לא מזמן התחתן התחיל את העסק הזה כדי להרוויח כסף טוב.

היה קיץ, יום חם.  איכשהו השיחה שלנו הגיעה כמה אנחנו אוהבים את הים וחבל שביום כזה אנחנו עובדים ולא משתזפים בים.  משום מקום התחיל לספר לי שלא מזמן היה בחוף הנודיסטים בעתלית וגבר התחיל איתו והוא זרם.

אמרתי שזה נחמד והעיקר שהוא נהנה.  שאל אותי אם פעם עשיתי משהו כזה, חייכתי ואמרתי אני גם אוהב לזרום עם קריצת עין קטנה.

אמרתי לו שאני עובד במשרד מעל החנות החלפנו מספרים ואמר שיתקשר אלי ונעשן סיגריה ביחד פעם הבאה.

חזרתי למשרד לעבוד, לא עבר חצי שעה וקיבלתי טלפון.  עניתי והוא שאל אותי אם אני רוצה קפה וסיגריה.  חם בחוץ ויש מזגן בחנות, הוא יסגור את החנות ונוכל לעשן בחנות.  חייכתי לעצמי ומיד ירדתי לחנות שלו.

נכנסתי, והוא מיד סגר וניל את הדלת מאחוריי.  נכנסנו אחורה למין מחסן קטן עם מטבחון והתחיל להכין לנו קפה.  הוא הסתובב וניגש אלי. מיד ידעתי לאן זה מוביל.

בלי להגיד מילה שם את השפתיים שלו על שלי והתחלנו להתנשק.  שמתי את היד שלי על הזין והרגשתי דרך המכנסיים שעמד לו חזק.  לחצתי חזק על הזין העומד שלו.יש 2 שמתי סביב הגרון שלו תוך כדי נשיקה.  הרגשתי אותי נמס לי.  המשכנו להתנשק והוא התחיל לפתוח את המכנסיים שלו שלו ולשחרר את הזין.  עם היד על הגרון שלו, משכתי אותו למטה לברכיים שלו. הגבר גבר הזה, בעל עסק, נשוי היה על הברכיים לוקח את הזין שלי לפה.

שמעתי אותו גונח.  ההתרגשות של אמצא יום עבודה, בחנות נעולה, ומישהו יכול היה להגיע בכל רגע.

ידעתי ברגע זה שאני יכול לעשות לגבר הזה כל דבר שאני רוצה ....

לפני שנתיים. 16 בינואר 2022 בשעה 19:45

הייתי בקניון ממש מוקדם בבוקר לפני פתיחת החנויות.

עברתי ליד בדרך ליעד שלי.  לא יודע למה, חשבתי אני אעבור דרך הקניון.  היו כמה אנשים. לקחתי את ההזדמנות להיכנס לשירותים לעשות פיפי.  אני הולך לאט, מישהו בא לכיוון שלי.  בוא הסתכל עלי ושהחזרתי מבט הוא מיד הסתכל על הריצפה.  עברנו אחד ליד השני.

אני מסתכל אחורה וגם הוא.  שנינו עוצרים.  שיחה שלמה רק עם העיניים שלנו.

הוא ממשיך ללכת לכיוון השירותים ושוב מסתכל עלי.

אני מסתובב, אחורה פנה והולך לכיוון.

רואה שהוא עומד סתם, רואה אותי וממשיך לכיוון השירותים.  אני אחריו.

הוא נכנס לתא בודד, אני מסתכל. הוא משאיר את הדלת קצת פתוחה.  זו הזמנה?

יאללה, מה יש לי להפסיד?

ניגש לדלת, פותח ונכנס לתא.  אני מתקרב אליו, שם יד על הצוואר שלו ומושך אותו אלי.  מנשק אותו.  מיד מזהה שהוא גם נשוי וגם כנוע.  בלי להגיד מילה, מפשיט אותו. הוא עומד מולי עירום, כמו שאני אוהב. הזין שלו עומד טיל. אני לוקח את הזין ביד ומתחיל לשפשף אותו.  הוא לוקח נשימה עמוקה.

עם יד על הכתף שלו אני מוריד אותו עירום וחרמן לברכיים שלו.  כמו מומחה, הוא פותח לי את המכנס ומוציא לי את הזין. יודע בדיוק מה לעשות.  

לצערי אין לי הרבה זמן, הוא מוצץ, מלקק ונחנק על הזין שלי. יש כבר רעש מחוץ לתא, הקניון מתחיל להתמלא באנשים.  הוא ממשיך למצוץ, בדיוק כמו שאני אוהב.  אני מרגיש שאני מתקרב מוציא את הזין מפיו.  גומר לו על הפנים. כמו כנוע טוב הוא מנקה לי את הזין עם הלשון שלו.  נותן לו דחיפה קטנה, הוא נופל מהרגליים על ריצפת השירותים. אני מכניס את הזין ומתלבש.  יוצא מהתא ומשאיר אותו מכוסה בפשיך שלי, שוכב על הריצפה. איך שבדקתי את הדלת מאחוריו אני שומע "תודה" אדון".

בחזרה לשגרה!

לפני שנתיים. 10 בינואר 2022 בשעה 14:04

אין על ההתרגשות בפגישה הראשונה.

 

הוא עומד מולך, רואים בפנים שלו שלא יודע מה יקרה לו, מה אני אעשה לו. מצד אחד הוא בטח רוצה לברוח אבל הפחד וההתרגשות משאיר אותו במקום.

 

הנגיעה הראשונה, פותח לו את החולצה כפתור כפתור מוריד אותה מהכתפיים שלו, החולצה נופלת על הריצפה.

 

נוגע לו בפרצוף, בלחי, בשפתיים. רואה כבר את הבליטה במכנסיים שלו. פותח את המכנסיים שלו ואני מוריד לו אותם למטה.

 

עכשיו הוא עומד מולי בתחתונים שלו. הזין עומד לו בפנים. כיפת הזין מנצנצת מלמעלה. היד שלי על החזה, מלטפת לו את הפטמה, יורדת לבטן שלו.

 

אני מסתכל עליו, העיניים שלו עצומות, הוא מתחיל להיכנע לרגע, למגע שלי. הוא יודע שאין לו לאן ללכת - רק להיכנס לרגע. אני מושך את התחתון הקטן שלו למטה. הזין עומד טיל. אנחנו עומדים חזה אל חזה ואני שם את השפתיים שלי על שלו. אני מרגיש את פעימות הלב שלו.

 

היד שלי יורדת לזין שלו, אני תופס אותו ונותן שפשוף קטן. ואז אני לוקח את הביצים שלו ליד שלי. הוא קופץ קצת. משחק עם הביצים הגדולות וחלקות שלו ואני לוחץ, לוחץ חזק. עכשיו העיניים שלו פתוחות הוא מסתכל עלי ואני לוחץ יותר חזק. הנשימות שלו מדליקות אותי. הוא מתחיל להבין שהוא שלי והוא מרשה לי לקחת שליטה עליו, על הגוף שלו ועל החיים שלו.