צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה מדגדגת

הבלוג הזה ינסה בעזרת שיעור מוחות (כל מי שמעוניין לכתוב מוזמן) איך מוצאים אהבה לאנשים עם פטיש ספציפי, דגדוגים
לפני שנה. 16 ביוני 2022 בשעה 10:40

לאחרונה צירפתי את הטלגרם שלי לפרופיל כמו שמשהו ייעץ לי. בזכות זה אני מקבל הרבה יותר פניות מאנשים שמתעניינים בפטיש שלי לדגדוגים.

מצד אחד, אני שמח שיוצא לי לדבר עם יותר אנשים על הפטיש שלי ואני רואה שיש יחסית הרבה אנשים שהפטיש שלי לא רק שלא מרתיע אותם אלא אפילו מעניין אותם.

מצד שני, 100% מהאנשים שדיברתי איתם לא התעניינו בזוגיות. כולם רצו להתנסות בסשן כיפי (שאני לא שולל) אבל אף אחד לא הציע לדבר מעבר.

דוגמה מאוד ברורה קרתה לי הבוקר. דיברתי עם משהו חמוד, שאפילו היה בגילי (שזה גם כן דיי נדיר כי אם יש אופציה ריאלית לזוגיות מבחינתי זה שטווח הגילאים שלנו יהיה יחסית קרוב). דיברנו קצת, החלפנו תמונות וברגע שבו שאלתי האם הוא מעוניין בסטוץ או במשהו רציני יותר ראיתי שהצ'אט נמחק ע"י מי שהתכתבתי איתו.

הסיטואציה הזאת גרמה לי לחשוב...

אולי האנשים שיפנו אליי לרוב לא יהיו אנשים שרוצים משהו רציני ואני צריך להתחיל להציף את הפטיש שלי עם אנשים שאני פוגש במפגשים רגילים, כמו דייטים עם אנשים בטינדר למשל. המחשבה הזאת חלפה בראשי כבר תקופה אבל אני דיי מפחד מדחייה גסה של משהו שאני מוצא בו פוטנציאל לזוגיות.

מעניין אותי לדעת איך אנשים אחרים שנמצאים כאן באתר פועלים בסיטואציות ובמפגשים עם אנשים שלא חלק מקהילת ה BDSM. האם אנשים יאהבו ויבינו את הפטיש שלי?

לפני שנה. 15 במאי 2022 בשעה 8:36

בתור הומוסקסואל בעל פטיש לדגדוגים, מצאתי את עצמי מתקשה במציאת פרטנר למערכת יחסים רצינית שמשלבת דגדוגים.

כבר מספר חודשים שאני משוטת לי ברחבי האינטרנט ובאתר הזה באופן ספציפי כדי למצוא אנשים שחושבים כמוני, שמצד אחד רוצים ומחפשים אחר מערכת יחסים רצינית ומצד שני רוצים שתהיה באותה מערכת מימוש של הפטיש שלהם (כמו שאמרתי אני מטורףףףף על דגדוגים).

לאחר שיטות באינטרנט ובאתר הופתעתי לגלות שאין הרבה אחרים שמחפשים את זה (לפחות לא באופן גלוי), רוב הדברים שבהם נתקלתי זה סטוצים ולא משהו מעבר...

יתר על כן, לא מצאתי בכלללללל אתרים באינטרנט להיכרויות ע"פ פטיש.

האם יש משהו שאפשר לעשות? האם יש דרך לחפש את מבוקשי? או שאולי כל הניתן לעשות זה לדבר עם אנשים וברגע האמת להציף את העניין ולראות איך הם יתמודדו עם הפטיש שלי ואם הפרטנר יסכים לזרום איתו ובכך להסתכן במבוכה ובפיצוץ הקשר שנוצר.