שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

סופר גירל או סופר נובה ?¿

לֹא כּוֹתֶבֶת בִּשְׁבִילְךָ, לֹא כּוֹתֶבֶת בִּשְׁבִיל אַחֵר.
לֹא כּוֹתֶבֶת לְךָ וְלֹא עָלֶיךָ.
לֹא כּוֹתֶבֶת לְאַחֵר, וְלֹא עָלָיו.
וְלֹא עָלֵינוּ, כִּי אֵין.
כּוֹתֶבֶת לָרֹב וּבְעִקָּר עָלַי. כאן הַכֹּל נִכְתַּב וְכָתוּב בִּשְׁבִילִי.
אַךְ אִם מַשֶּׁהוּ נִלְקַח מִכָּאן, מִמֶּנִּי, הֵבַנְתָּ אֶת כַּוָּנָתִי.
Betty❣️
לפני 9 חודשים. 7 באוגוסט 2023 בשעה 20:39

שישי בערב. מעבירה את הערב עם חברים טובים. הכח והחשק לצאת נגמרו היום. יושבים וצופים ב'חתונמי'. פריים טיים שהשתלט על חיינו. אף פעם לא צפיתי בריאליטי בכזו אדיקות עד ששקעתי לתוך חמש דקות בפרק הזה, חמש דקות של מראה שניצבה מול עיניי. כל הזמן תהיתי ושפטתי וביקרתי 'מי האנשים ההזויים האלה, שחושפים את עצמם ככה מול כל העולם ואשתו ונותנים לאיזה פסיכולוג בשקל עשרים ללמד אותם איך חיים' ואז זה הכה בי. הבחורה שיושבת שם היא אני. לגמרי אני. זאת שיודעת מה היא רוצה מעצמה, מה היא רוצה מהחיים, זאת שבכל דבר שהיא מחליטה לעשות היא מצליחה ובגדול, זאת שכולם סומכים על שיקול הדעת שלה, זאת שתמיד מכוונת מטרה ומדוייקת בהכל. עד שזה מגיע לרגש.

כי כשהרגש והלב עובדים אצלה, פתאום 'החזקה' נעלמת. חוסר הבטחון משתלט עליה והיא אבודה.

ולרגע חשבתי שאני מדמיינת, לא... אין מצב שזה באמת ככה, שזו מראה. עד ששמעתי את הקולות של אלה שיושבים סביבי ושואלים בחצי עקיצה חצי אמיתה 'מעניין כמו מי היא נשמעת...' . כמוני, הבנתי, נבהלתי. 

בדיוק כמוני.

גיבורת על עד לנקודה שהרגש מתחיל לעבוד ואז זקוקה לחיזוקים, לבטחון, לוורבליות שמעבר למעשים, לאמירה הבלתי פוסקת שהיא רצויה, שהיא נחוצה, שהיא נאהבת, שהיא מתקבלת כמו שהיא בגלל מי שהיא. שהיא מושא הכמיהה והרצון לביחד.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י