בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

קוקאולד

אני שולח לה הודעות והיא לא מתחברת או מגיבה.
זה סוף שבוע שקט מדי היא אמרה שהיא יוצאת עם חברות .
אני מתקשר פעם, פעמיים, שלוש היא לא עונה לי לטלפון .
אני קם מהמיטה מזיע הלב שלי על 200 .
מחליט להתלבש ולנסוע אליה, אני מגיע ללובי הריח שלה שובל של ריח . אני דופק בדלת חלש .. אף אחד לא קם לפתוח אני פותח את הדלת היא נפתחת בקלות, הבית מסודר ונקי להפתעתי אני הולך לחדר שינה כבר מהמסדרון אני רואה תחתונים, חזיה על הרצפה ושומע אותה גונחת .. פה הרגליים שלי קפאו הלב שלי נפל לרצפה אני ממשיך ללכת הדלת 3/4 פתוחה . אני רואה אותה עם הפנים לקיר וגבר שנראה קצת ערס מזיין אותה בדוגי התחת שלה אדום להפתעתי מאוד קשה לה עם סטירות טוענת שזה מכאיב שזה חזק מדי . אבל איתו התחת שלה היה אדום ואני רואה שהוא מפרק לה את התחת בסטירות והיא גונחת וצועקת כמו משוגעת . הוא מחזיק בה בשיער ובצוואר כמו שאני בחיים לא החזקתי. אין פה שום אהבה או רומן פשוט גבר משתמש בחברה שלי כמו בובה על חוטים מחליף אותה מתנוחה לתנוחה . חזרתי למסדרון וניסיתי להתקשר שוב .. אני שומע את הטלפון שלה רוטט , הערס שואל מי זה ? והיא עונה לו זה שוב הוא אני אתקשר אליו שלא ידאג .. אני רץ למעלית כדי שלא יבחינו בי. עונה לשיחת הטלפון , היא אומרת שהיא ישנה אצל חברה שאין לי מה לדאוג , אני שומע שקשה לה לדבר , אני שומע רעש של pounding הוא כנראה המשיך לזיין אותה היא מרחיקה את הטלפון ומנסה לא לגנוח אבל נכשלת . שאלתי אותה מה קרה. היא אמרה לא שמעתי אותך הפלאפון הזה דפוק .
רעש הpounding גבר.. אני שומע תוך כדי שיחה שהקול שלה נהיה סקסי והיא חרמנית ורטובה היא מנתקת לי בפרצוף .. אני חוזר למסדרון ושומע אותה גונחת כמו משוגעת .
הערס צועק עליה "מי זונה שלי "
והיא עונה לו בחיוך אני הזונה ר-ק שלך!!
לפני שנתיים. 2 במרץ 2022 בשעה 22:39

לא מצליח לישון .... 

לא נרדם אני מקנא פוחד בלחץ

היא ברחוב באמצע הלילה לאן היא הולכת .. הכל סגור בשעה כזאת .. ועוד ברגל.. את לא בעיר שלך!

רק לגבר .. אין מצב שחנית כזה רחוק מהעבודה .. וזה גם לא נראה כמו איפה שהיית עיר אחרת 

דייט זה לא כי את אמרת שאת בעבודה .

עולה אליו הביתה ? אתם כבר יוצאים תקופה ? זה סטוץ ? 

מדמיין אותה יושבת לידו על הספה הוא מוציא את הזין הענק שלו . הוא תופס אותה בשיער ומזיין לה ת'פה הקטן שלה . אם שלי היא הייתה נחנקת ורוצה לצאת . אבל פה זה גבר זר היא מתביישת רוצה להרשים אותו היא רוצה לענג אותו לתת לו מציצה שהוא לא ישכח . הזין הגדול שלו נכנס לה עד הגרון הוא דוחף לה תראש היא נהנת להיות נשלטת . היא גונחת תוך כדי המציצה , הוא מוציא לה תראש ומלביש לה סטירה. דוחף לה חזרה את הראש לזין . הוא גומר לה בפה והיא בולעת הכל .  אמן וזה לא קרה ... הלוואי והיא אצל חברה. הלוואי היא סתם בדרך לאוטו מהעבודה.

הלוואי זה היה סטוץ אבל הכי גרוע שיכול להיות סטוץ שהיא תגיד לעצמה שזה לא היה שווה את זה אני כזאת טיפשה ותשלח לי הודעה 😥.

הלב שלי שורף על 200 פעימות מקנא מחכה לה שתחזור כבר הביתה.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י