בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דברים שעוברים עלי

חלום שחלמתי בלילה
לפני 8 חודשים. 20 באוגוסט 2023 בשעה 5:11

סיפור חדש

זה היה אחד מאותם ימים שלא היה מה לעשות בערב,כולם היו עסוקים בענייניהם,בין אם זה בעבודות הבית,עבודות ערב,עבודות הגשה ,לכל אחד ביו את העיסוקים שלו.

גם לי היה מה לעשות.איזו עבודת גמר בנושא משעמם כלשהו של ימי הביניים על תקופת האינקוויזיציה. אבל לא היה לי לא כוח ולא מצב רוח לשום דבר בסגנון. חיפשתי מקום מבודד שאוכל להיות בו בלי שאף אחד יפריע לי עם בקשות לסיכומים וכל מיני חארטות..

הייתי משועמם מאוד ולא היה לי כוח ללמוד באותו ערב.המחשבות שלי היו במקום אחר לגמרי.

ערב לפני זה החברה שלי איילה הגיעה למסקנה שלא מתאים לה הקשר בינינו,והחליטה שהיא רוצה להיפרד ממני כי אני לא מספיק רציני כי אני כל הזמן דוחה את השיחה על "יחסינו לאן" והיא בחורה מסורתית וההורים לוחצים עליה להתחתן,ואני רק מחפש לצאת כל הזמן למסיבות וזיונים חטופים..

הייתי מבואס שמעכשיו לא יהיה לי סקס קבוע ואני צריך לחפש מישהי כל פעם שאני אהיה חרמן וארצה לזיין או סתם לשלוח ידיים.וממש לא התחשק לי להתעסק עם כל השטויות של הבחורות.

לחשוב על משפטי פתיחה ולהוציא כסף על אלכוהול לבחורות שאחר כך יגידו שאני "כמו כל הגברים" מזיין וזורק,ממש לא היה בראש שלי להתעסק בזה.

לקחתי את הלפטופ עם הנט-סטיק,ירדתי לחניה,נכנסתי לרכב ונסעתי לחורשה הסמוכה.

בערך קילומטר וחצי משם פניתי הצידה,נכנסתי לתוך החורשה כיביתי את האורות.

פתחתי את הלפטופ,חיברתי את הנטסטיק,ונכנסתי לאתר הפורנו הקבוע שלי.

הנחתי את הלפטופ על מדף השמשה הקדמית,פרסתי ניילון על המושב,פשטתי את מכנסי עד הברכיים, והפעלתי את הסרטון הראשון שקפץ לי באתר.

כמה בחורים נכנסו לבר וראו בחורה כוסית ממש שישבה ולגמה שוט של וודקה לימון.

אחד מהם ניגש אליה והתחיל לדבר איתה.מפה לשם היא יצאה איתם,נכנסה אליו הביתה ,הוא הפשיט אותה והתחיל לזיין אותה בפה.ואז נכנסו שאר החברים שלו ,תפסו אותו בידיה וברגליה והתחילו לזיין אותה,כל אחד בחור אחר.אחד בפה,אחד בתחת,אחד בכוס,אחד בציצי,והבחורה גונחת עד שהבחורים מתחלפים וגומרים עליה אחד אחד.כל אחד והחור שלו.

שימנתי את היד,והתחלתי לשפשף את הזין לאט לאט ,כדי למשוך את הזמן .

הסרטון נגמר בגמירה קבוצתית על הפנים שלה ועברתי לסרטון אחר.

הייתי ממוקד במסך ולא ידעתי מה קורה בחוץ בזמן שמאחורי הרכב התגנבו להן כמה דמויות עם מסיכות של גנבים על ראשיהן.לא ידעתי כמה זמן הם היו מאחוריי ומצדי הרכב וצפו בי מאונן על הסרטים הכחולים האלה כאשר לפתע נפתחה הדלת של הרכב ושלושה זוגות ידיים משכו אותי בהפתעה החוצה.לא הבנתי מאיפה זה בא פתאום.

אתה יושב לך בתוך חורשה ברכב עם המכנסיים מופשלים ,מאונן,ופתאום מוציאים אותך בכוח מהרכב עם המכנסיים למטה,התחתונים מופשלים,והזין ביד!

הייתי בהלם מוחלט כשחטפתי את הכאפה הראשונה בפרצוף ואת הכאפה השנייה בתחת.

הם תפסו אותי ,קשרו לי את הידיים מאחורי הגב ,הורידו אותי על הברכיים,כיסו לי את העיניים,ותקעו לי גאג בפה.

ואז הם קשרו לי גם את הרגליים לידיים,הרימו אותי,הכניסו אותי לתא המטען וסגרו אותו עלי.

הנסיעה נמשכה משהו כמו רבע שעה,אבל לי זה היה נראה כמו נצח.

הרכב עצר,הם פתחו את התא ,הוציאו אותי וגררו אותי במורד המדרגות.

אחרי שהם עצרו והורידו אותי התחלתי לשמוע התלחשויות .

הם דיברו על מישהי שהם ממש רוצים לזיין,או יותר נכון רוצות,כי זה היו קולות של בחורות.

ניסיתי להגיד להן שאני גבר וזו טעות,אבל בקושי הצלחתי להוציא הגא מהפה בגלל הגאג שהם תקעו לי בו.

לפתע הם השתתקו ושמעתי צעדים מתקרבים אלי .זה היה נשמע כמו צעדים של נעלי עקב חדות וגבוהות.ניסיתי להיעמד על ברכי אך יד דחפה את ראשי לכיוון הרצפה ונתקעתי עם הפרצוף במשהו מעור,שכנראה הייתה אותה נעל.היא שחררה את הקשר ברגליים שלי.

לרגע חשבתי שאולי סוף סוף אוכל לקום ,אך היא שוב דחפה את ראשי לכיוון הנעל,ויד אחרת משכה ממני את מכנסיי,ויישרה את רגליי כך שמעמידה על ברכיי החלקתי ונפלתי עם הביצים והזין על רצפה קרה.הבחורה שהורידה ממני את המכנסיים הרימה את ישבני וסטרה בו סטירה מצלצלת.

"מי נראה לך שאת אה?"גערה בי,"פה אין גברים" קבעה,"ואתה הולך ללמוד את זה סדרך הקשה".

"או יותר נכון את" הוסיפה.היא תפסה את שק האשכים שלי ומשכה אותו אחורה בחוזקה.

ניסיתי לגנוח מכאב אך הגאג עצר בעדי וסטירה שנחתה עלי הבהירה לי שלא כדאי לי להמשיך במגמה הזאת. שתי הבנות הרימו אותי בכתפיים והשכיבו אותי עם הבטן על שולחן קצר מרופד בעור.

הם התירו את הקשר בידיי וקשרו אותם לצידי ראשי לקצוות מוט מתכת,ואת רגליי קשרו לקצוות מוט מתכת מאחור.ואז הם קיפלו את ברכי ל90 מעלות כדי שאהיה מונח על השולחן בתנוחת דוגי עם הברכיים כלפי מטה.ואז הם לקחו חגורה וקשרו את גופי לשולחן עצמו כך שלא אוכל לזוז או לקום.

שמעתי את העקבים צועדים לכיווני,ועוצרים לידי."ברוך הבא לליידי קינגדום. היום אתה תלמד את השיעור הראשון שלך איך להיות הזונה שלי".אמרה הליידי."התחילו בפרוצדורה" .

יד עם אצבעות דקות התחילה לפתע לשמן לי את הרקטום.ניסיתי לכווץ אותו אך לא היה טעם כי גם ככה הוא כבר היה חלק מכל השמן.שני ידיים נוספות פיסקו לי את הרגליים וקשרן אותן לצדדים.

יד רביעית התחילה לשפשף לי את הזין.ואז הם תפסו לי את הביצים ,הפרידו אותן זו מזו ,קשרו כל אחת מהן בנפרד בחוט,והתחילו למשוך כל אשך לכיוון אחר.את השמאלי שמאלה,ואת הימני ימינה.

ואז הם הכניסו את הזין המשומן והמשופשף והזקור שלי לתוך צינור שהתחיל לינוק אותו ולשאוב אותו.ואז בא הפיינל.הם הכניסו צינורית דקה שהחליקה בקלות לתוך פי הטבעת שלי והתחילו להזרים לתוכי מים.הרגשתי איך הבטן שלי מתמלאת ולא יכולתי יותר להחזיק את עצמי והתחלתי להתיז מים החוצה מהתחת.הם הביאו קערה הוציאו ממני את הצינור עד שסיימתי להשפריץ והתרוקנתי לגמרי.

ואז הם הכניסו אותו שוב לתוכי ושוב התחילו להזרים מים לתחת שלי.ושוב התמלאתי ושוב התרוקנתי.ואז הליידי ניגשה אלי ואמרה לי "עכשיו אתה מוכן".מוכן למה?חשבתי.

אך לא היה לי הרבה זמן להתחבט בשאלה הזאת כי התשובה הגיעה במהרה.

היא הורידה לי את כיסוי העיניים ,ועקב הזמן הרב שעיניי היו עצומות ,וגם אחרי החוויה שעברתי באותו רגע,ראייתי היטשטשה.היא חיברה לי שני מצבטים לפטמות,והתחילה למשוך אותם לשני הכיוונים כמו את האשכים.ואז ראיתי אותה.היא נעמדה עם הכוס שלה מול הפנים שלי והלבישה על מותניה סטראפ און כחול ואימתני.לא הבנתי את הרמז.

ואז היא ניגשה אל מאחוריי,ואמרה "תמיד רצית לנסות אנאלי נכון זונה?"

הרגשתי אצבע קרה ולחה מלטפת את החריץ שלי,ואז לאט לאט מתחילה להיכנס פנימה.

להיכנס ולצאת,להיכנס להסתובב ולצאת.ואז הצטרפה אליה עוד אצבע,ואז עוד אחת.

לאחר כמה דקות של כניסות ויציאות בלתי פוסקות,האצבעות יצאו,ואז הרגשתי משהו גדול וכדורי נתחב לי בין הפלחים.

הרגשתי איך הישבן שלי מתפצל לשניים.הרקטום התרחב למימדים לא מציאותיים בעליל,ואני גנחתי מכאב מהול בעונג בזמן שמכונת החליבה שאליה הכניסו את הזין שלי עמדה להגמיר אותי.

זו הייתה סיטואציה מאוד מוזרה .מצד אחד מכונת זיונים עם דילדו ענק קורעת לי את התחת,ומצד שני אני כבר מאוד מגורה ועומד עוד שנייה לגמור.אני לא יודע איך אעשה את זה כי כדי לגמור ולשפוך אני צריך לכווץ את שרירי העכוז הרפויים שלי ואני לא יכול לכווץ אותם בגלל שהדילדו שנכנס ויוצא מתוכי בקצב מסחרר מרחיב לי אותם ומונע מהם להתכווץ.

ואז זה קרה.

המכונה נעצרה עם הדילדו בתוכי,והרגשתי זרם חשמלי אדיר עובר בתוך הרקטום שלי,מתפשט לשרירי האגן והביצים,ומשיכה חזקה אחורה של הביצים שלי ע"י החוטים שהיו קשורים אליהן,

גרמה לכיוון חזק של שרירי פי הטבעת סביב הדילדו,אך לא חזק דיו כדי לדחוף את נוזלי הזרע לתוך צינורית השופכה, וגמרתי בלי לשפוך.

אבל זה עדיין לא נגמר.

הליידי הפכה את כל המתקן שהייתי קשור אליו,וכך גם אותי.

הרגשתי שהתחת שלי מסתובב סביב הדילדו.

כשנשכבתי על הגב,היא התיישבה על החזה שלי עם הגב אלי כדי שלא אוכל לראות את מעשיה,

ואז היא התחילה לאונן אותי עוד פעם.הזין שלי עדיין עמד אבל לא בגלל החרמנות שהייתה ברמה גבוהה גם ככה,אלא בגלל הדילדו שהיה תקוע לי בתוך התחת ,וכל הדם שהיה אמור למלא את העכוז מילא את הזין במקום.לאחר כמה דקות של שפשוף , היא הזריקה לי חומר סיכה לתוך הזין ואמרה

"עכשיו אנחנו נעביר לך חוטר, כדי שפעם הבאה לא יהיו לך מעצורים ,ושכל הנוזלים שלך יצאו ממך"

היא הוציאה את המזרק,ואז התחילה להשחיל להכניס ולהוציא את הסאונדינג המתכתי והקר מהזין שלי.בהתחלה זה היה בקצב איתי,אך לאט לאט היא התחילה להגדיל את העובי שלו,להכניס לי אותי עמוק יותר ,ובקצב יותר ויותר מהיר ומסחרר.

ואז באה שותפתה כיסתה לי את העיניים הורידה ממני את הגאג והתיישבה לי על הפנים .

היא התחילה לנענע ולשפשף מעלי את הכוס שלה,שהיה רטוב ממיצי נשיותה.

"לא הבנת את הרמז?אתה רוצה שנחזיר לך את הגאג?"שאלה הליידי בקול קשוח.

הוצאתי את הלשון והתחלתי ללקק אותה,למצוץ אותה,ולשתות בצמא כל נוזל שיצא ממנה.

הן הרי לא דאגו לי לשתיה במהלך הסשן הפרוע הזה,ואני כבר נהייתי צמא עוד לפני שהגעתי.

אז גם לא היו לי יותר מדי ברירות.ניצלתי את זה שהורידו לי את הגאג והעזתי לשאול "אפשר לקבל כאן כוס מים בבקשה?" "לא הספיקו לך השני ליקר שקיבלת בתחת קודם?"תהתה הליידי.

שמעתי קול של בקבוק נפתח ליידי,ואז מי שיישבה על פני שתתה ממנו.גם הליידי שתתה ממנו ואמרה "עוד מעט תקבל שמפניה איכותית ביותר.אחרי כמה דקות של זיון זין עם הסאונדינג הליידי קמה ואמרה בחצי אמירה חצי שאלה "שנרים כוסית לחיים?" חשבתי שסוף סוף אקבל איזו כוס מים קרים כי אחרי הכל הייתי מאוד מזיע מכל מה שעבר עלי."בשמחה גברתי" ענה לה קול נשי אחר.

ואז הליידי הביאה מרחיב פה ממתכת כזה כמו שיש לרופא שיניים,ופתחה לי איתו את הפה.

היא התיישבה מעלי,ואז זרם של שתן שקוף ניתז מהכוס שלה היישר לתוך הפה הפתוח שלי.

הזרם היה די ארוך כי היא שתתה כמעט חצי ליטר ונמשך כמעט דקה שלמה.

לא האמנתי שאני הולך לשתות אשכרה שתן של בחורה,אבל מכיוון שהייתי מגורה ממש וגם צמא ס הגועל שלי ירד משמעותית ולגמתי בצמא כל טיפה שתן שנטפה מהכוס שלה.

הליידי קמה מעליי.חשבתי שזהו אך מייד נזכרתי שהיא לא היחידה ששתתה אז,וגם אני נשארתי קצת צמא עדיין.ואז הגיעה חברתה,התיישבה על פני גם,והתחילה להתיז לתוך פי את מימיה.

לאחר מכן היא קמה והחזירה לפי את הגאג.היא התרחקה מעט,ואז הרגשתי שסוף סוף מוציאים מהתחת שלי את הדילדו ההוא.אך במהרה תפס את מקומו פלאג אנאלי גדול ממתכת.

היא חיברה לביצים שלי שני מצבטים,ואז התחלתי להרגיש איך הפלאג האנאלי בתוך התחת שלי,ביחד עם הסאונדינג בתוך הזין שלי והמצבטים שעל הביצים שלי מתחילים לחשמל אותי,בכל האזורים הארוגניים שלי ביחד בו זמנית.

התחלתי להרגיש שוב התכווצויות בתחת ובזין,הביצים שלי התחילו לראות ולהיות נפוחות מהחשמל שעובר בהן,וגם מכמות הנוזל שנאגר בהן ולא נפלט לאחר הגירוי הלא אנושי עוד מהפעם הקודמת.

ואז הם לקחו את החוטים שקשרו את הביצים שלי,וחיברו אותם למשקולת של שני קילו בערך,קילו לכל ביצה,שהתחילו להתנדנד,קדימה ואחורה,וכל זה תוך כדי שהביצים שלי ,הזין שלי,והרקטום שלי מתחשמלים."אני לא יכול יותר "חשבתי" אני לא מסוגל יותר" ואז הגיע הליידי ,פישקה את רגליי לכיוון הרצפה, כיוונה את הזין שלי כלפי מטה ,לקחה כוס זכוכית גדולה והכניסה לתוכו את הזין שלי ואמרה "קדימה זונה!תעשי את מה שבשבילו הבאנו אותך הנה!תהיי פרה!" הרגשתי שאני עוד רגע מתעלף,היא הוציאה מהזין שלי את הסאונדינג,ואז זה בא.

זרם חזק וארוך של נוזל לבן וסמיך מילא את כוס הזכוכית שהחזיקה הליידי,ואז בא עוד אחד,יותר עוצמתי.ושתי הנגלות של האורזמות יצאו ממני בבת אחת.הכוס התמלאה כמעט עד הסוף.

ראשי נשמט הצידה מהחוויה האקסטרימית שעברה עלי,ואז בא הליידי ואמרה "עדיין צמא?"

עניתי שכן.ואז היא נתנה לי לשתות מהכוס."לסיים הכל עד הסוף,עד הטיפה האחרונה" פקדה.

שתיתי את כל הכוס.היא הוציאה מהתחת שלי את הפלא החשמלי,ניתקה את המצבטים מהביצים המידלדלות שלי, ואמרה "כל הכבוד זונה.עבודה טובה.אני שמחה שבחרתי בך להיות הזונה שלי"

היא הוציאה נרתיק קטן מתחת לשולחן, פתחה אותו ,הוציאה ממנו כלוב קטן לזין (חגורת צניעות לגבר) וכלאה את הזין הסחוט שלי בתוכו.

"מעכשיו הוא לא שייך לך יותר.הוא רכושי הבלעדי ואני אחליט אם ומתי להשתמש בו.

המפתח שמור אצלי,ואתה תבוא לחורשה הזאת ברכב שלך כל 6 לחודש ,עם עיניים מכוסות בצעיף,ותמתין לחליבה החודשית שלך.ואם אראה אותך עוד פעם אחת רואה במחשב את הסרטים האלה או מנסה לפתוח את המתקן בלי רשות, תקבל עוד יותר בתחת והפעם בלי לגמור.זה ברור?"

"כן גברתי "עניתי בהכנעה.

ומאז אני הזונה והפרה המאושרת ביותר בעולם


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י