לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

העולם כבר לא פשוט

"בחלל הפנוי נאבק בעצמי ,
מערבולת החושים שוטפת אותי
וכשלווין של אהבה משדר מרחוק
אני קולט אותו גם בבכי גם בצחוק
קסם לא יבוא לעומדים מהצד
לא יפול מן השמיים ברגע אחד "

תודה לכל מי שבחרו לבקר פה.
מוזמנים להשאיר תגובה ולא להסתפק בחיבוב בלבד.
הבלוג נכתב בזמן אמת בחיי ומלווה אותי מ2005.
ככה שהשינוי שחל בבלוג לאורך הזמן גם חל בכתיבה שלי, ראו הזוהרתם.
הכתיבה שלי מבוססת על הירהורי ליבי, מחשבותיי והחוויות שליוו אותי בשנים
אני לא כותב עבור קוראיי או עוקביי. אני כותב עבורי בלבד.
המילים , הרגשות והתהיות שאני מעלה פה שייכות לתוך מסלול חיי .
אין פה פוסטים מחוקים.
יש פה הרבה רגש ומעט תיאורים של איברים.
תמונות מועטות ואפילו לא איבר מין אחד

כאיש של המילה הכתובה, אני משתדל לשמור על כבודו של הטקסט
רק לעיתים מתעקש להוסיף שיר טוב, כי מוזיקה זה החיים.

קריאה נעימה!
לפני כחצי שנה. יום שלישי, 19 באוגוסט 2025 בשעה 23:39

לילות ארוכים

בקרים עייפים

מכל הסיבות הנכונות

חברים עוטפים אותי מכל עבר

והעולם ממשיך להסתובב

פה פרידה משולט

שם פרופיל לא קיים

טרנדים חדשים באתר

שמעלים בי מעט חיוך

 

אני מקבל שיעור בכל מה שעברתי ולא ראיתי

לומד לאט לאט שהאמון שבי נשבר

מן העולם

ופתאום ולא שהייתי אופטימי גדול,

אני מחכה שמשהו רע יקרה

כי זה מה שהורגלתי בחיי בארבע חודשים האחרונים

 

עכשיו עלי למצוא את הדרך

להאמין בטוב

ולהפסיק להתכונן לרע

כי ..

תיהיה טוב ודברים טובים יגיעו לפנייך

ואולי אני כמו העולם

היה פה טוב ושקט 100 שנה ועכשיו הגיע הזמן

לצאת שוב להילחם על אידואולוגיות אבודות

או לחזור ולחפש פינה של אושר

בעולם אפל וקודר?

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י