אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

העולם כבר לא פשוט

"בחלל הפנוי נאבק בעצמי ,
מערבולת החושים שוטפת אותי
וכשלווין של אהבה משדר מרחוק
אני קולט אותו גם בבכי גם בצחוק
קסם לא יבוא לעומדים מהצד
לא יפול מן השמיים ברגע אחד "

תודה לכל מי שבחרו לבקר פה.
מוזמנים להשאיר תגובה ולא להסתפק בחיבוב בלבד.
הבלוג נכתב בזמן אמת בחיי ומלווה אותי מ2005.
ככה שהשינוי שחל בבלוג לאורך הזמן גם חל בכתיבה שלי, ראו הזוהרתם.
הכתיבה שלי מבוססת על הירהורי ליבי, מחשבותיי והחוויות שליוו אותי בשנים
אני לא כותב עבור קוראיי או עוקביי. אני כותב עבורי בלבד.
המילים , הרגשות והתהיות שאני מעלה פה שייכות לתוך מסלול חיי .
אין פה פוסטים מחוקים.
יש פה הרבה רגש ומעט תיאורים של איברים.
תמונות מועטות ואפילו לא איבר מין אחד

כאיש של המילה הכתובה, אני משתדל לשמור על כבודו של הטקסט
רק לעיתים מתעקש להוסיף שיר טוב, כי מוזיקה זה החיים.

קריאה נעימה!
לפני שבועיים. יום חמישי, 4 ביוני 2026 בשעה 19:20

"מה שאתה הבאת, זה פה.. גבוה מעל''

 

התסריט היה מתוכנן מראש כמובן

לא היו בו הרבה פרטים.

שני כסאות, שולחן, 2 כוסות יין ואולי גם בקבוק אחד. 

האם יהיה אוכל או נשנושי בר? זאת הופתעתי לגלות, הייתה בחירה קלה.

 

איך תזהי אותי? 

אתן לסיטואציה להתגלגל , השיבה.

שנכנסה לתוך שדה הראייה, הבנתי ישר שמדובר בלביאה.

חיש מהר עברה את המרחק בין מגרש החנייה לפתח המסעדה.

למראה עיניים צוחקות הכרתי אותך , רשמית, לראשונה

 

''כמובן שבקבוק, אני לא שותה אותו לבד, ברור?!" 

נפש מעניינת לאט לאט נפרשת

ממבט מתחמק היא אט אט מרגישה קצת יותר בנוח 

ואילו אני מרכז את מבטי, לא לפספס אפילו רגע מהקסם שמולי

 

דברים מתגלים,

צירי זמן מתבהרים 

אפילו חמישה אלמנטים נפרסים ונמדדים כנגד ארבע יסודות אחרים

 

הרבה טעמים : וניל עוגיות, מסקרפונה בגביע, משהו גם מלוח..

יש דבר יפה וזה לצפות באישה אוכלת גלידה .. לא בכפית. בגביע אמתני 

בחיי שלא ראיתי כזו מהירות חצי גביע כבר נעלם כשביקשתי שתאט קצת את הקצב

להתענג על מראה , מלקקת בהנאה רבה , חושבת שלא ראיתי את הטיפה הסוררת שמצאה את מקומה בסנטר

 

"קר פה, בטוח אמצע לי משהו חם בבגז' , הוא ממש מסודר , קדימה מסע אל המכונית. קדימה צעד.

 

משהו דקיק שלא עשה רושם מחמם  נכרס לו סביב הגוף הקטן שהצטופף איתי לרגעים אחרונים 

של דיבורי סרטים, גיבורי על וחלל וגם על אנשים רגילים 

שרוצים דברים מעט שונים. 

 

למרות מוניטין מצויין, היא בחרה הפעם שלא להתנחם בשקע כתף מושקע במיוחד 

תזכורת לכך שיש חוקים כתובים ויש לשים לב בדיוק ואיך, צועדים.

אך שפיהוק עלה על פניה מיהרתי ללוות אותה למכונית

כן הזמן , לעיתים, ממש לא מספיק

אך מגבלות הזמן , החלל והטמפרטורה 

לא השאירו הרבה ברירה.

 

לכביש השחור של החזרה הבייתה היו משפטים ונקודות שצפו על השמשה

העלו על פניי חיוך מרוצה למדי

כי הפתעות הם אכן נעימות

והמציאות עולה על הדמיון

 

אך עדיין, זהו רק קצה של קרחון 

כמה עמוק יתגלה לבסוף

אכתוב לי תזכורת 

לחזור אליכם עם תשובה מסודרת.

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י