בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחשבות של BDSM-דומינטריקס מתקופת הדינוזאורים...

קצר ולעניין....
לפני 4 חודשים. 28 בדצמבר 2023 בשעה 20:39

הפוסט הזה הוא בגדר המלצה בלבד!!!

לאחר היעדרות ארוכה מ"הכלוב" חזרתי עם כמה תובנות וטיפים לנשלטים מתחילים, ללא ניסיון.

בחור צעיר שנרשם לאתר ועדיין מתלבט אם יש לו רק נטייה קינקית לצד סקס קלאסי או שמרגיש רצון להיות נשלט ע"י אישה עוצמתית וחזקה אפילו ללא מגע פיסי, הפוסט הזה בשבילך :

רצוי לפנות לשולטת המתאימה, שאהבת את הפרופיל שלה או את הבלוג, בצורה מכובדת מתחילת ההתכתבות, סגנון של "היי, מה נשמע?" תשאירו בבקשה לאתרי היכרויות וניליים.

רצוי לספר על עצמך בקצרה ולהדגיש מה בדיוק אהבת בפרופיל או בבלוג, ואיך אתה יכול להיות מתאים או לשרת את צרכיה, בכדי שהיא תענה לך ותתעניין במה שאתה מציע (לא צריך להגזים וישר להציע "לסדר ארונות בבית", "ללקק ולנקות נעליים", "להסיע או לקנות אוכל"," לעשות כביסה וכו'").

אתה צריך לזכור שיש אלף נשלטים באתר מול כמה שולטות בודדות, וזאת סטטיסטיקה, אז כדאי להתאמץ קצת יותר בשביל לזכות בתשומת הלב של השולטת המתאימה לך ולבנות יחסי אימון וכבוד הדדיים מראש.

לאחר היכרות ראשונית והתאמת ציפיות וצרכים של שני הצדדים, אני מציעה לנשלט ישר להגיד את כל הגבולות שלו ואם עדיין אין לו כאלו, כי הוא "בודק" אותן (וזה מה שקורה לרוב שעוד לא מכירים את העולם הזה) אני אפרט כמה מהם, שהרשימה הזאת תוכל לעזור לו ולתת הבנה ראשונית ממה כדאי להיזהר ולשים לב, כשהוא מצהיר לשולטת ש"אין לי גבולות", כי אנחנו רוצים שעולם השליטה יהיה מקום בטוח ובהסכמה דו צדדית, אז הנה הרשימה הקצרה של מה שכן צריך להסכים עליו מראש:

משחקי שירותים שכוללים שימוש בצואה,
פעילות מינית בין שני נשלטים מאותו המין
פגיעה או נזק בלתי הפיך (באיברי מין, בגוף)

הכנסת עצמים שונים לאיבר מין או לפי הטבעת כולל אגרופים
מדיקל (דם, מחטים, חתכים, סריטות, סמים, חשמל)

הצלפות, קשירות, חנק

 משחקי תפקידים כגון : חיות, זקנים, ילדים

פומביות (הופעה במועדונים, סשנים בפומבי)

ניוש (פמיניזציה)

ניצול כספי

 

לאחר שהגבולות של 2 הצדדים הובהרו ואתם מחליטים לעבור להתכתבות יותר אינטימית בט-ל-ג-ר-ם (מומלץ) ועדיף בצ'אט הסודי, בגלל שניתן להחליף שם תמונות חד פעמיות, שנעלמות אחרי פרק זמן לבחירתך ולא ניתן לבצע צילום מסך ללא ידיעת הצד השני.

אני מציעה להחליף תמונות של שני הצדדים (קודם כל הנשלט, ואז השולטת) וגם לבצע שיחת וידאו קצרה לפני הפגישה לתיאום ציפיות ויזואליות ווידוי שזה אכן הבן אדם שאתה מצפה לפגוש בפעם הראשונה, אפילו רק לישיבה בבית קפה ולא ישר לסשן. זה יכול למנוע הרבה הפתעות לא נעימות ובזבוז זמן יקר של שני הצדדים.

כל ההמלצות האלו יעזרו לך להרגיש יותר ביטחון בתחילת ההיכרות עם כל שולטת, שאתה עדיין לא יודע מי היא, מה כוונותיה ואיך זה יזרום הלאה.

אם אתה מרגיש שמשהו חשוד או לא כשורה באינטרקציה ביניכם, המלצה היא לשאול שאלות ,להבהיר מה מפריע לך בלי להתבייש או לפחד "לאבד את השולטת".

גם בעולם השליטה, לא צריך לסבול ולעשות מה שלא מתאים לך, רק בגלל "שלא נעים להגיד לא" ותמיד להשתמש במילת ביטחון, שאותה מגדירים מראש והיא מאוד חשובה!

אני מקווה שעזרתי לכמה מכם להבין כמה נקודות חשובות ולהיסגר על הגבולות, וגם איך להתחיל את הדרך בצורה בטוחה וחיובית בעולם השליטה, עד שתבינו אם זה בשבילכם או לא.

 

המון בהצלחה ותשמרו על עצמכם!

ScorpioQueen​(שולטת) - אני ציפיתי לתגובות דומות משולטות, אז להמשך תגובות דומות, אצרף הסבר : אני מאוד ישירה וכנה והדגשתי בפוסט, שהוא פונה למי שעוד מתלבט מה זורם לו בדם, ובשביל שהוא ייסגר על עצמו, נתתי לו טיפים שאמורים גם לשרת את השולטות ולחנך דור צעיר של נשלטים שסגורים על עצמם ושיודעים גם להתנהג בכבוד ובהתאם למעמד של שולטת וגם להתחיל את הדרך בצורה בטוחה ונעימה עבורו.לכל אחד דעה משלו ואין פה ויכוח. תודה על התגובה.
לפני 4 חודשים
חתוליק​(נשלט) - אמנם המלצה בלבד, אבל ממליץ לאמץ את ההמלצה. בחום!
לפני 4 חודשים
כחומר היוצר בידייך​(נשלט) - ברוך שובך .
לפני 4 חודשים
maninchains​(נשלט) - תודה
לפני 4 חודשים
קאי רוס​(נשלט) - מדויק, תודה
לפני 4 חודשים
זוט עניי - הבדסם שלך והיחס שלך מאוד מכבד והגון עפ הניק שלך, ראוי מאוד להערכה למרוץ היצע הנשלטים הגבוה,הייתי שמח לבדוק אם אני מתאים לך אך אין לי כעת מנוי זהב
לפני 4 חודשים
למעלה ולמטה​(מתחלף) - תודה
העלת בגבולות הרבה דברים שהם גבול בשבילי ולא חשבתי עליהם !
לפני 4 חודשים
ScorpioQueen​(שולטת) - אני שמחה שהצלחתי לעזור)
לפני 4 חודשים
Aler - כמה צר לי שאת לא צריכה נשלט חדש.
לפני 3 חודשים
Eshel​(נשלט) - פוסט בסיסי וחשוב, והלוואי ולנשלטים כאן יהיה את האומץ ליישם כל מילה בו ולא להתפתות אחרת.
לפני חודשיים
מחוץ לכלובון​(נשלט) - צריך להופיע בתקנון הכלוב
לפני חודשיים
ScorpioQueen​(שולטת) - תודה רבה)
לפני חודשיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י